Folktandvården Västra gatan, Kungälv

Kungälv

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård.
Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Hos oss får du två års garanti på fyllningar, kronor och broar och ett års garanti på proteser.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakta oss så får du veta mer!

Klinkchef Annika Halldin

Telefon 010 - 441 88 50 Växelnummer010 - 441 88 50
Västra gatan 71, 442 31, Kungälv - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmäntandvård, Tandläkare

Vägbeskrivning

Folktandvården Västra gatan är belägen mitt i centrala Kungälv. Västra gatan är en paralellgata till Strandgatan.
Goda parkeringsmöjligheter samt handikappparkering finns intill Strandgatan.
Nära till allmänna kommunikationer.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Susanne Strömhielm Helt fantastiskt! Jag känner att jag får den hjälp som jag behöver och att mina önskemål uppfylls när jag är hos Susanne. Jag känner mig try... - Louise
    • Omega Naprapati Professionellt och effektivt. Davids kompetens och förmåga att göra och tolka ultraljud är en tillgång som var ovärderlig när jag råkade ut ... - Anne-Christine Svahn
    • Munsö husläkarmottagning Alla på Husläkarmot mottagningen är kunniga,hjälpsamma, lyhörda och glada, trots hög patient belastning. Alla i familjen har alltid fått sna... - Mats Haglund
    • Vuxenpsykiatrimottagning LARO Lund Underbar och omtänksam personal. - Sara
    • Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin