Folktandvården Västra gatan, Kungälv

Kungälv

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård.
Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Hos oss får du två års garanti på fyllningar, kronor och broar och ett års garanti på proteser.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakta oss så får du veta mer!

Klinkchef Annika Halldin

Telefon 010 - 441 88 50 Växelnummer010 - 441 88 50
Västra gatan 71, 442 31, Kungälv - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Folktandvård Västra gatan Västra gatan 71 442 31 Kungälv
Kommun

Kungälv

Allmäntandvård, Tandläkare

Vägbeskrivning

Folktandvården Västra gatan är belägen mitt i centrala Kungälv. Västra gatan är en paralellgata till Strandgatan.
Goda parkeringsmöjligheter samt handikappparkering finns intill Strandgatan.
Nära till allmänna kommunikationer.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina
    • Folktandvården Våxnäs Fantastiskt bemötande - Joakim
    • Tina-Mottagningen Det finns inget bättre när man väl är där. Ger en full 5:a Önskar dock att det var lättare att komma fram direkt till tidsmottagningen och ... - Yvonne Ljungerwald
    • Husläkarmottagningen Serafen Jag är väldigt nöjd med Serafens Husläkarmottagning. Min Husläkare är oerhört duktig och mänsklig. Jag blir alltid respektfullt bemött både ... - Michaela Sjögren Cronstedt
    • Västra Frölunda Rehab Einar Hessel Mycket bra man får hjälp och trevligt bemötande. - Sandra