Folktandvården Ortodonti Kristianstad

Kristianstad

Vi erbjuder tandreglering för barn, ungdomar och vuxna. Du behöver ingen remiss för att komma till oss!

Tandreglering, eller ortodonti som det också kallas, behövs när tänderna vuxit snett, sitter för tätt eller om det är något annat fel när du biter ihop. Tänder som står snett eller för trångt går att rätta till, även i vuxen ålder.

Om du funderar på tandställning är du välkommen att kontakta oss för rådgivning och behandling.

Specialisttandvård i Folktandvården Skåne utförs av tandläkare med en omfattande specialistutbildning inom sitt område.

Vi är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 044 - 309 36 70
Tandvårdshuset, Axel Kleimers väg 2, 291 33 Kristianstad - visa på karta

Ortodonti, Tandreglering/Tandställning

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars