Folktandvården Ortodonti Kristianstad

Kristianstad

Vi erbjuder tandreglering för barn, ungdomar och vuxna. Du behöver ingen remiss för att komma till oss!

Tandreglering, eller ortodonti som det också kallas, behövs när tänderna vuxit snett, sitter för tätt eller om det är något annat fel när du biter ihop. Tänder som står snett eller för trångt går att rätta till, även i vuxen ålder.

Om du funderar på tandställning är du välkommen att kontakta oss för rådgivning och behandling.

Specialisttandvård i Folktandvården Skåne utförs av tandläkare med en omfattande specialistutbildning inom sitt område.

Vi är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 044 - 309 36 70

Ej angivet

Ortodonti, Tandreglering/Tandställning

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena