Folktandvården Ortodonti Kristianstad

Kristianstad

Vi erbjuder tandreglering för barn, ungdomar och vuxna. Du behöver ingen remiss för att komma till oss!

Tandreglering, eller ortodonti som det också kallas, behövs när tänderna vuxit snett, sitter för tätt eller om det är något annat fel när du biter ihop. Tänder som står snett eller för trångt går att rätta till, även i vuxen ålder.

Om du funderar på tandställning är du välkommen att kontakta oss för rådgivning och behandling.

Specialisttandvård i Folktandvården Skåne utförs av tandläkare med en omfattande specialistutbildning inom sitt område.

Vi är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 044 - 309 36 70

Ej angivet

Ortodonti, Tandreglering/Tandställning

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson