Folktandvården Ortodonti Kristianstad

Kristianstad

Vi erbjuder tandreglering för barn, ungdomar och vuxna. Du behöver ingen remiss för att komma till oss!

Tandreglering, eller ortodonti som det också kallas, behövs när tänderna vuxit snett, sitter för tätt eller om det är något annat fel när du biter ihop. Tänder som står snett eller för trångt går att rätta till, även i vuxen ålder.

Om du funderar på tandställning är du välkommen att kontakta oss för rådgivning och behandling.

Specialisttandvård i Folktandvården Skåne utförs av tandläkare med en omfattande specialistutbildning inom sitt område.

Vi är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 044 - 309 36 70
Tandvårdshuset, Axel Kleimers väg 2, 291 33 Kristianstad - visa på karta

Ortodonti, Tandreglering/Tandställning

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå
    • ASIH - Avancerad sjukvård i hemmet Mälarsjukhuset Hej, Vi har bara haft ett hembesök av två ssk ännu, men det känns tryggt och positivt. - Astrid Eriksson
    • Maria Alberts Vårdcentral går ej att boka tid via webben. - Sven-Eric Sjöbergh
    • Dr. Bemerre Fantastiskt duktig på allt han gör. Han är otroligt noggrann, lätt på handen och är väldigt mån om bra slutresultat. Rekommenderar varmt, gå... - Marlene