Folktandvården Ortodonti Kristianstad

Kristianstad

Vi erbjuder tandreglering för barn, ungdomar och vuxna. Du behöver ingen remiss för att komma till oss!

Tandreglering, eller ortodonti som det också kallas, behövs när tänderna vuxit snett, sitter för tätt eller om det är något annat fel när du biter ihop. Tänder som står snett eller för trångt går att rätta till, även i vuxen ålder.

Om du funderar på tandställning är du välkommen att kontakta oss för rådgivning och behandling.

Specialisttandvård i Folktandvården Skåne utförs av tandläkare med en omfattande specialistutbildning inom sitt område.

Vi är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 044 - 309 36 70

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Vuxenpsykiatrimottagning affektivt centrum Malmö Alltid trevligt bemötande! - Fredric Jonsson
    • Vårdcentralen Markaryd Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd b... - Peter Lindkvist.
    • Sokolova Gynkliniken En läkare med kunskap och hjärta på rätt ställe!!! - Karmen livon
    • Hälsocentralen Sollefteå Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och a... - Harald Gribkowsky
    • Odensvi läkarmottagning Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt. - Ove Forsman