Folktandvården Tandvårdshuset Kristianstad

Kristianstad

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Vi är summan av ytterst professionella medarbetare som varje dag – tillsammans – jobbar för att alla skåningar ska vara stolta över sina tänder. Vi erbjuder komplett och modern tandvård, baserad på gedigen erfarenhet, kunskap och forskning.

Folktandvården Skåne är ett bolag, helägt av Region Skåne med cirka 1 400 anställda. Vi finns på 44 orter runtom i Skåne och består av 70 kliniker för allmäntandvård, specialisttandvård och sjukhustandvård.

Telefon 044 - 309 36 00
Axel Kleimersväg 2, 291 33 Kristianstad - visa på karta

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Narva Kirurg Center Fint bemötande, kvalité och kompetens är utmärkande för kliniken. Jag är mycket nöjd! - Harriet Larssén
    • Naprapat Tommy Efraimsson Jag har gått hos Tommy i många år för besvär med nacke och rygg. Får alltid bra behandling och trevligt mottagande, han lyssnar på om man ha... - Monica
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Har fått fantastisk hjälp sen jag fick tandställning, har alltid blivit omhändertagen och har alltid fått hjälp när jag behöver den. Känner ... - Raphaël Bonnet
    • Tandläkare Claes Östberg AB Supernöjd, har gått hos Claes i ca 33 år, det säger allt. - Karin
    • Barnmorskemottagningen Mammakulan Verkligen bästa mottagningen i Helsingborg. - Anna