Folktandvården Tandvårdshuset Kristianstad

Kristianstad

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 044 - 309 36 00
Axel Kleimersväg 2, 291 33 Kristianstad - visa på karta

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Omega Naprapati jag är jättenöjd med mottagandet och informationen.har blivit informerad om min skada och dess utveckling under hela behandlingen vilket jag... - bo johansson
    • Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona Vill bara tacka det team: Joakim som utförde undersökningen o Yvonne som satte nål o tog hand om mej...o en sköterska till som jag tyvärr in... - Martina
    • Vårdcentralen Anderslöv Den bästa vårdcentralen! Man möter förståelse från personalens sida. Varmt rekommenderat! - Magdalena Wrzesinska
    • Symbioskliniken En fantastisk pedagogisk människa min tandläkar skräck är väck borta. Tack Sofia - Raoul von karo
    • Vårdcentralen Planteringen Bra intryck och Bemötande - Jonas