Bert-Åke Andersson Tandläkare LiBa Dental AB, Klippan

Om Bert-Åke Andersson Tandläkare LiBa Dental AB, Klippan

Tandläkare, Tandhygienist, Familjetandvård, barntandvård, implantat, tandblekning, tandproteser, tandkronor och bryggor.

Storgatan 20$264 33 KLIPPAN - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 07:30 - 17:00
  • Måndag - Onsdag 07:30 - 17:00
Tandhygienist, Tandläkare

4,7

11:32 - 11 sep, 2018 skrev:

Jag antar att jag är en av de äldsta patienter som Bert-Åke haft i sin mottagning. Han är den jag uppfattar som den skickligaste av de tandläkare jag stiftat bekantskap med och eftersom jag är gammal har jag träffat många.
Jag tycker att Anna på ett träffande sätt sammanfattat denna tandläkare. Han är super och detta gäller såväl den dentala skickligheten samt det rent medmänskliga.

Sven

07:31 - 18 maj, 2018

11:05 - 25 apr, 2018 skrev:

Den bästa tandläkare jag någonsin mött alltid trevligt bemötande in ger ett lugn o man känner sig trygg.har rekommenderat detta stället till mina vänner o jag vet att de finna dom som kommer att börja här.skönt att äntligen slippa bekymra sig för att inte ha hittat rätt.Denna tandläkaren är Super☺

13:17 - 02 feb, 2018

16:34 - 08 aug, 2017

09:40 - 21 okt, 2016 skrev:

Världens bästa tandläkare och världens bästa personal. Man känner sig alltid välkommen.

13:20 - 29 jul, 2014 skrev:

Ett väldigt bra mottagande och bemötande från alla på kliniken. Undersökningar och lagningar mm utförs professionellt och förtroendeingivande. Det blir knappast bättre än såhär.

08:02 - 28 feb, 2014 skrev:

Denna mottagningen kan inte bli bättre! Jättefin mottagning, man känner sig som hemma, trevlig och kunnig personal, tandläkaren "trollar" bort tandläkarskräck på nolltid!