Mammografi hälsokontroll Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss erbjuder vi dig hälsokontroll med mammografi. Alla kvinnor i åldern 40-74 år i Värmland kallas regelbundet. Dessutom utför vi mammografiutredningar inklusive ultraljud.

Telefon 054 - 19 11 00 Växelnummer054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta

Ej angivet

Mammografi

Vägbeskrivning

Karlstadbuss linje 3, Värmlandstrafik linje 902 och 903, hållplats Centralsjukhuset.
Mottagningen är belägen på entréplan. Vid huvudentrén följ röd gata till målpunkt K.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg