Mammografi hälsokontroll Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss erbjuder vi dig hälsokontroll med mammografi. Alla kvinnor i åldern 40-74 år i Värmland kallas regelbundet. Dessutom utför vi mammografiutredningar inklusive ultraljud.

Telefon 054 - 19 11 00 Växelnummer054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta

Ej angivet

Mammografi

Vägbeskrivning

Karlstadbuss linje 3, Värmlandstrafik linje 902 och 903, hållplats Centralsjukhuset.
Mottagningen är belägen på entréplan. Vid huvudentrén följ röd gata till målpunkt K.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 21:25 - 25 maj, 2015 skrev:

Mammografikontrollen går smidigt och fort. Bra att personalen frågar olika saker. Svårt fråga i samband med undersökningen. Känner sig trots fin personal lite utlämnad. Det största problemet är att jag nu efter 2 månader inte fått svar.

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Morteza Samadi Tumba EN RÄDDANDE ÄNGEL SOM VANLIGT NÄR MAN BEHÖVER HJÄLP.TREVLIG SOMMAR - JAANA VARJONEN
    • Logopedmottagningen Rosenlund Utmärkt uppföljning av min 7-åriga son. Trevlig mottagning och exemplarisk kunskap i både logopedi och i engagemanget med barn. - Olli
    • Ekeby Hälsocenter vårdcentral Alla stickrädda patienter hänvisas till ekeby hälsocenter. Minsta möjliga trauma för patienter. Tack för ni finns. - Mina
    • Midsommarkransens sjukgymnastik Ett mycket bra ställe. kunnig och mycket trevlig personal. Mvh Hans Karlsson - hans karlsson
    • Tegs hälsocentral Toppen bra, speciellt familjecentralen med barnmorskor, barnläkare och sjuksköterskor där, guld värda! - Sandra