Grytnäs hälsocentral, Grytnäs

Kalix

Hos oss finner du en samlad kompetens av olika yrkeskategorier såsom specialister i allmänmedicin, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, astmasköterska, blodtryckssköterska, diabetessköterska, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, biomedicinsk analytiker, läkarsekreterare, undersköterskor, fotvårdsterapeut och psykolog. Grytnäs vårdcentral har även ljusbehandling för hudåkommor. Vi kan även erbjuda hjälp till dig som vill sluta röka. Vi samverkar på Familjens hus med Kalix kommun och Kalix vårdcentral när det gäller preventivmedelsmottagning, mödrahälsovård, barnhälsovård och smittspårning. Vi har även en gemensam ungdomsmottagning i Kalix.

Lista dig hos Grytnäs hälsocentral, Grytnäs

Telefon 0923 - 104 02 Växelnummer0923 - 760 00
Vårdvägen, 952 51 Kalix - visa på karta

Till ljusbehandling, fotvård, psykolog

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour, Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Inkontinensvård, Mödravårdscentral, Psykoterapeut, Sjukgymnast, Specialistsjukvård, Ungdomsmottagning

Vägbeskrivning

Från Kalix Busstation linje 3 med lokaltrafiken. Med bil efter E4 från Luleå hållet sväng höger i rondellen innan bron mot Nyborg därefter andra avtagsvägen höger mot Pålänge, sedan första avtagsvägen vänster mot vårdcentralen. Med bil efter E4 från Haparanda hållet kör över Kalixbron sväng andra avfarten i rondellen mot Nyborg sedan andra avfarten höger mot Pålänge och första avfarten vänster mot hälsocentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Kalix

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt