Grytnäs hälsocentral, Grytnäs

Kalix

Hos oss finner du en samlad kompetens av olika yrkeskategorier såsom specialister i allmänmedicin, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, astmasköterska, blodtryckssköterska, diabetessköterska, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, biomedicinsk analytiker, läkarsekreterare, undersköterskor, fotvårdsterapeut och psykolog. Grytnäs vårdcentral har även ljusbehandling för hudåkommor. Vi kan även erbjuda hjälp till dig som vill sluta röka. Vi samverkar på Familjens hus med Kalix kommun och Kalix vårdcentral när det gäller preventivmedelsmottagning, mödrahälsovård, barnhälsovård och smittspårning. Vi har även en gemensam ungdomsmottagning i Kalix.

Lista dig hos Grytnäs hälsocentral, Grytnäs

Telefon 0923 - 104 02 Växelnummer0923 - 760 00
Vårdvägen, 952 51 Kalix - visa på karta

Till ljusbehandling, fotvård, psykolog

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour, Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Inkontinensvård, Mödravårdscentral, Psykoterapeut, Sjukgymnast, Specialistsjukvård, Ungdomsmottagning

Vägbeskrivning

Från Kalix Busstation linje 3 med lokaltrafiken. Med bil efter E4 från Luleå hållet sväng höger i rondellen innan bron mot Nyborg därefter andra avtagsvägen höger mot Pålänge, sedan första avtagsvägen vänster mot vårdcentralen. Med bil efter E4 från Haparanda hållet kör över Kalixbron sväng andra avfarten i rondellen mot Nyborg sedan andra avfarten höger mot Pålänge och första avfarten vänster mot hälsocentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Kalix

• Vuxenpsykiatrimottagning affektivt centrum Malmö Alltid trevligt bemötande! - Fredric Jonsson
    • Vårdcentralen Markaryd Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd b... - Peter Lindkvist.
    • Sokolova Gynkliniken En läkare med kunskap och hjärta på rätt ställe!!! - Karmen livon
    • Hälsocentralen Sollefteå Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och a... - Harald Gribkowsky
    • Odensvi läkarmottagning Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt. - Ove Forsman