Grytnäs hälsocentral, Grytnäs

Kalix

Hos oss finner du en samlad kompetens av olika yrkeskategorier såsom specialister i allmänmedicin, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, astmasköterska, blodtryckssköterska, diabetessköterska, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, biomedicinsk analytiker, läkarsekreterare, undersköterskor, fotvårdsterapeut och psykolog. Grytnäs vårdcentral har även ljusbehandling för hudåkommor. Vi kan även erbjuda hjälp till dig som vill sluta röka. Vi samverkar på Familjens hus med Kalix kommun och Kalix vårdcentral när det gäller preventivmedelsmottagning, mödrahälsovård, barnhälsovård och smittspårning. Vi har även en gemensam ungdomsmottagning i Kalix.

Lista dig hos Grytnäs hälsocentral, Grytnäs

Telefon 0923 - 104 02 Växelnummer0923 - 760 00
Vårdvägen, 952 51 Kalix - visa på karta

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour, Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Inkontinensvård, Mödravårdscentral, Psykoterapeut, Sjukgymnast, Specialistsjukvård, Ungdomsmottagning

Vägbeskrivning

Från Kalix Busstation linje 3 med lokaltrafiken. Med bil efter E4 från Luleå hållet sväng höger i rondellen innan bron mot Nyborg därefter andra avtagsvägen höger mot Pålänge, sedan första avtagsvägen vänster mot vårdcentralen. Med bil efter E4 från Haparanda hållet kör över Kalixbron sväng andra avfarten i rondellen mot Nyborg sedan andra avfarten höger mot Pålänge och första avfarten vänster mot hälsocentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Kalix

• Tandläkare Susanne Strömhielm Helt fantastiskt! Jag känner att jag får den hjälp som jag behöver och att mina önskemål uppfylls när jag är hos Susanne. Jag känner mig try... - Louise
    • Omega Naprapati Professionellt och effektivt. Davids kompetens och förmåga att göra och tolka ultraljud är en tillgång som var ovärderlig när jag råkade ut ... - Anne-Christine Svahn
    • Munsö husläkarmottagning Alla på Husläkarmot mottagningen är kunniga,hjälpsamma, lyhörda och glada, trots hög patient belastning. Alla i familjen har alltid fått sna... - Mats Haglund
    • Vuxenpsykiatrimottagning LARO Lund Underbar och omtänksam personal. - Sara
    • Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin