Hälsocenter Köping

Köping

Hälsocenter är en verksamhet inom Landstinget Västmanland. Vi erbjuder stöd och vägledning då du vill ändra din livsstil eller förändra dina vanor inom kost, motion, stress, sömn eller tobak. Hos oss kan du få stöd av hälsovägledare, beteendevetare och tobaksavvänjare. Tillsammans utformar vi hälsosamma vanor utifrån dina behov och möjligheter. Vi riktar oss till dig som bor i Köping, Arboga eller Kungsörs kommun.

Mailadress: halsocenter.koping@ltv.se

Telefon 0221 - 267 90
Västmanlands Sjukhus Ing 2 Plan 5 - visa på karta

• Måndag 09:30 - 12:00 Tidsbokning kräv

Du behöver ingen remiss för att komma till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Citymottagningen hälsocentral Alltid ett fantastiskt bemötande och snabb återkoppling/hjälp med tider. - Emma
    • Dentalrummet i Malmö AB Jag blev så fint behandlad sist.Är min favorittandlåkare i Malmö:) - Jebbi
    • Holger Montgomery AB Har gått hit i flera år på rekommendation av vänner och familjer som gått hit i generationer. Alltid väl bemött och omhändertagen. Klarar ä... - Eric
    • Rehabkliniken Jag fick hjärtflimmer. Inte trodde jag en naprapat kunde göra ngt åt det men det kunde Mats Emilson. Tack! - Lars-Åke Thelander
    • Rehabkliniken Camilla Williams är mycket skicklig. Hon har lyckats hålla igång mig både på jobbet och i löpspåret. Väldigt tacksam för hur du kan rätta ti... - Lars-Åke Thelander