Gröndalsvägen 36

Välkommen till Gröndalspraktiken!

Gröndalspraktiken i Stockholm erbjuder all form av tandvård, från kostnadsfri vård för barn till avancerad tandreglering, i en lugn och amalgamfri miljö.

Du är en viktig del i teamet. Därför har Gröndalspraktiken satsat på sköna behandlingsstolar och den bästa tekniken, såsom laser, skanner, avancerad 3D-röntgen och datoriserad bedövning. Kliniken har också korta väntetider och en dokumenterat hög kvalitet.

Tandläkare, tandhygienist och tandsköterskor på Gröndalspraktiken

På Gröndalspraktiken arbetar tandläkare Jeanette Rindeskog, tandhygienist Olga Tagner och tandsköterskorna Camilla Kroohn och Sofie Wolontis.

Jeanette Rindeskog har en lång och gedigen karriär inom tandläkaryrket, och är idag även vice ordförande i Privattandläkarna.

Nu är avtrycken äntligen borta!

Idag skannas dina tänder med en "penna" istället för att ta avtryck. Lättare, smidigare och bekvämare för dig!

Gröndalspraktiken är anslutna till Tandläkarförbundet, Privattandläkarna, Försäkringskassan och Preventum.

Välkommen till Gröndalspraktiken i Stockholm!

Informationen uppdaterades 14:47 - 24 apr, 2023

Jeanette Rindeskog

Camilla Kroohn

Olga Tagner

Sofie Wolontis

7 dec, 2022

Skicklig tandläkare som ligger i framkant vad gäller teknik och behandlingar. Skönt att kunna laga tand med laser och slippa leravtryck för bettskena. Klart bästa tandläkare jag träffat ! Rekommenderas varmt.

24 aug, 2022

Alltid roligt att gå till tandläkaren när Jeanette och hennes personal står där. Jag är rädd för tandläkaren och har ett mycket känsligt nervsystem för smärta, men här går det mycket bra tack vare en stor kunskap hos tandläkare och personel.

27 sep, 2021

Underbar klinik och personal!

Måndag - Tisdag:08:00 - 18:30
Onsdag - Torsdag:08:00 - 16:00