BVC\, Hjo

Hjo

Barnavårdscentral med specialistsjuksköterskor, läkare och familjeterapeut. Ger rådgivning till föräldrar, hembesök till nyfödda, utvecklingskontroller, vaccinationer och föräldragrupper.

Telefon 0503 - 312 00 Växelnummer0503 - 312 00

Ej angivet

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

Från Hjo centrum mot Skövdevägen. Hälsocentralen ligger på höger sida i hörnet vid Fabriksgatan. Busshållplats "Fabriksgatan" buss nr 402, 403 och Ronden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Barnavårdscentral Hjo

• Solna Centrum Ögonklinik Eye Q Clinic TACK Eye Q Clinic för ett otroligt proffsigt och kunningt omhändertagande! Jag uppskattade mycket att doktorn tog sej tid att berätta om och... - Dorthe Antfolk
    • Psykiatrimottagningen för unga vuxna Helt okej ställe. Har både varit med om bättre och värre. Ett minus är dock att det inte finns vatten/kaffe eller liknande i väntrummet. (H... - Anonym
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena är en jättebra och omtänksam tandläkare som tar väl om hand om sina patienter. - Per Nordkvist
    • Hedenbergs Kiropraktorklinik Jag tycker att Helena och Tom är de bästa kiropraktorerna jag har besökt. Går regelbundet och det håller min sneda kropp rak. Tack! - Suzanne Nystedt
    • Rentand Mycket trevligt och professionellt i både behandling och bemötande. Rekommenderas! - Karin