BVC\, Hjo

Hjo

Barnavårdscentral med specialistsjuksköterskor, läkare och familjeterapeut. Ger rådgivning till föräldrar, hembesök till nyfödda, utvecklingskontroller, vaccinationer och föräldragrupper.

Telefon 0503 - 312 00 Växelnummer0503 - 312 00

Ej angivet

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

Från Hjo centrum mot Skövdevägen. Hälsocentralen ligger på höger sida i hörnet vid Fabriksgatan. Busshållplats "Fabriksgatan" buss nr 402, 403 och Ronden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Barnavårdscentral Hjo

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda