BVC\, Hjo

Hjo

Barnavårdscentral med specialistsjuksköterskor, läkare och familjeterapeut. Ger rådgivning till föräldrar, hembesök till nyfödda, utvecklingskontroller, vaccinationer och föräldragrupper.

Telefon 0503 - 312 00 Växelnummer0503 - 312 00

Ej angivet

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

Från Hjo centrum mot Skövdevägen. Hälsocentralen ligger på höger sida i hörnet vid Fabriksgatan. Busshållplats "Fabriksgatan" buss nr 402, 403 och Ronden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Barnavårdscentral Hjo

• Avdelning 239 Mkt bra personal o omvårdnad - Annelie Lindskog Nielsen
    • Mudita AB - Annica Lilja Ljung När man är deprimerad så är det svårt att känna sig värd att söka hjälp. Jag först kom till Sverige som en försiktig 19 åring och tyvärr had... - Em
    • Salems vårdcentral Hissen ur funktion vilket hindrar de som är rullstolsburna att komma upp !23/5 och är fortfarande ur funktion! När blir den lagad? - Håkan Berg
    • Cecilia Sundh Tandvård Vilket härligt bemötande! Äntligen har jag hittat en mottagning med fantastisk personal, som gör att man känner stor trygghet i samband med... - Jasmine
    • Maria Alberts Vårdcentral Varför har ni telefontid, men inte svara? - Dietmar Missfelder