BVC\, Hjo

Hjo

Barnavårdscentral med specialistsjuksköterskor, läkare och familjeterapeut. Ger rådgivning till föräldrar, hembesök till nyfödda, utvecklingskontroller, vaccinationer och föräldragrupper.

Telefon 0503 - 312 00 Växelnummer0503 - 312 00

Ej angivet

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

Från Hjo centrum mot Skövdevägen. Hälsocentralen ligger på höger sida i hörnet vid Fabriksgatan. Busshållplats "Fabriksgatan" buss nr 402, 403 och Ronden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Barnavårdscentral Hjo

• Citymottagningen hälsocentral Alltid ett fantastiskt bemötande och snabb återkoppling/hjälp med tider. - Emma
    • Dentalrummet i Malmö AB Jag blev så fint behandlad sist.Är min favorittandlåkare i Malmö:) - Jebbi
    • Holger Montgomery AB Har gått hit i flera år på rekommendation av vänner och familjer som gått hit i generationer. Alltid väl bemött och omhändertagen. Klarar ä... - Eric
    • Rehabkliniken Jag fick hjärtflimmer. Inte trodde jag en naprapat kunde göra ngt åt det men det kunde Mats Emilson. Tack! - Lars-Åke Thelander
    • Rehabkliniken Camilla Williams är mycket skicklig. Hon har lyckats hålla igång mig både på jobbet och i löpspåret. Väldigt tacksam för hur du kan rätta ti... - Lars-Åke Thelander