BVC\, Hjo

Hjo

Barnavårdscentral med specialistsjuksköterskor, läkare och familjeterapeut. Ger rådgivning till föräldrar, hembesök till nyfödda, utvecklingskontroller, vaccinationer och föräldragrupper.

Telefon 0503 - 312 00 Växelnummer0503 - 312 00

Ej angivet

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

Från Hjo centrum mot Skövdevägen. Hälsocentralen ligger på höger sida i hörnet vid Fabriksgatan. Busshållplats "Fabriksgatan" buss nr 402, 403 och Ronden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Barnavårdscentral Hjo

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill