Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Helsingborg

Hos Privatläkarna på Knutpunkten står du i centrum. Vår personal tar hand om dig både om du är lite krasslig, eller lider av en svårare åkomma.

Lista dig hos Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Telefon 042 - 18 70 00 Växelnummer042 - 18 70 00
Järnvägsgatan 10 A, Helsingborg. Vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten. - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Järnvägsgatan 10 A i Helsingborg (vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell