Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Helsingborg

Hos Privatläkarna på Knutpunkten står du i centrum. Vår personal tar hand om dig både om du är lite krasslig, eller lider av en svårare åkomma.

Lista dig hos Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Telefon 042 - 18 70 00 Växelnummer042 - 18 70 00
Järnvägsgatan 10 A, Helsingborg. Vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten. - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Järnvägsgatan 10 A i Helsingborg (vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Ängelholm Oerhört professionella, vänliga och serviceinriktade. En fantastisk miljö där barnen trivs. Personalen är outstanding allt från reception ti... - Anna
    • Medicinkliniken Oskarshamn Kanonbra ur alla synvinklar. Mycket kompetent personal som ser hela människan. De tittar inte bara på diagnoser. Mycket lyhörda, empatiska.... - Charlotte (Lotta) Nilsson
    • Vårdcentralen Rosengården Snabb och bra omhändetagande. - Sara Moore
    • Härliga Fötter Alltid vänligt bemött och efter proffsig behandling hos Härliga fötter lämnar jag på lätt fot. - Margaretha Herthelius
    • Sokolova Gynkliniken Mycket trevligt bemötande, fin undersökning och provtagning utfördes nästan utan ont (vilket överraskade mig på ett bra sätt), och själva ko... - Nadia