Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Helsingborg

Hos Privatläkarna på Knutpunkten står du i centrum. Vår personal tar hand om dig både om du är lite krasslig, eller lider av en svårare åkomma.

Lista dig hos Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Telefon 042 - 18 70 00 Växelnummer042 - 18 70 00
Järnvägsgatan 10 A, Helsingborg. Vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten. - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Järnvägsgatan 10 A i Helsingborg (vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Psykiatrisk avdelning E Länssjukhuset Ryhov Bästa stället!!underbar personal (ja,nån kunde vara lite snörpig o humorbefriad) men aldrig otrevliga eller korta i tonen.Bad man om något,e... - marina olenius
    • Öron- näs- halsmottagning SkaS Skövde Alltid kännt oss superbra behandlade på denna avdelning! - lisen Eriksson
    • Rentand Sanela är jätte duktig och försiktig! Super när man tycker att det är lite obehagligt att ha någon som jobbar i munnen. - Sandra
    • Rentand Jag fick snabbt tid som passade mina behöv, på plats var jag professionellt omhändertagen. Behandlingen gick jätte bra och jag fick under be... - Sandra
    • Physiotherapy Stockholm Jag har gått hos Anna Magnusson Sogell i flera år och hon har hjälpt mig med att få min kropp i balans på en rad olika sätt. Genom exempelvi... - Karin Aspe