Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Helsingborg

Hos Privatläkarna på Knutpunkten står du i centrum. Vår personal tar hand om dig både om du är lite krasslig, eller lider av en svårare åkomma.

Lista dig hos Privatläkarna Hälsoval, Helsingborg

Telefon 042 - 18 70 00 Växelnummer042 - 18 70 00
Järnvägsgatan 10 A, Helsingborg. Vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten. - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Järnvägsgatan 10 A i Helsingborg (vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt