Privatläkarna Hälsoval i Helsingborg AB, Helsingborg

Helsingborg

Hos Privatläkarna på Knutpunkten står du i centrum. Vår personal tar hand om dig både om du är lite krasslig, eller lider av en svårare åkomma.

Lista dig hos Privatläkarna Hälsoval i Helsingborg AB, Helsingborg

Telefon 042 - 18 70 00 Växelnummer042 - 18 70 00
Järnvägsgatan 10 A, Helsingborg. Vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten. - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 12:00

Helsingborg

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Järnvägsgatan 10 A i Helsingborg (vån 4, vid ingången till bussterminalen vid Knutpunkten).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Ortopedisk mottagning Umeå Kanonbra - Anders Nordlöf
    • Hudläkarmottagningen Telegrafen Lena Lindberg Besökstiden man fått stämmer alltid bra, man behöver sällan vänta. Skulle dock önska att man kan beställa tid under hela dagen, inte endast ... - Sten Andersson
    • Bromma Ortopedmottagning Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö. - Bengt Jonsson
    • Vasamamma Känner mig sedd och lyssnad till. - Alexandra
    • Åre hälsocentral Jag har varit i kontakt med hälsocentralen vid flera tillfällen, både via telefon och personliga besök. Det är så glädjande att varje gång b... - Agneta Gardner-Naraghi