Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Helsingborg

Välkommen till Vårdcentralen Tågaborg! Vårt mål är att ge dig god medicinsk vård. Att du som patient har lätt att komma i kontakt med oss är viktigt. Vårdcentralen har därför generösa öppettider och det är lätt att komma fram till oss på telefon.
Mottagningen är valbar inom hälsovalet för KBT-behandling

Lista dig hos Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Telefon 042 - 406 08 20
Tågagatan 38, Helsingborg - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg