Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Helsingborg

Välkommen till Vårdcentralen Tågaborg! Vårt mål är att ge dig god medicinsk vård. Att du som patient har lätt att komma i kontakt med oss är viktigt. Vårdcentralen har därför generösa öppettider och det är lätt att komma fram till oss på telefon.
Mottagningen är valbar inom hälsovalet för KBT-behandling

Lista dig hos Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Telefon 042 - 406 08 20
Tågagatan 38, Helsingborg - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• H2O Hälsa Humor Ork Idag fick jag verkligen känna på vad bra lagarbete är på H2O sjukgymnastik. Två duktiga sjukgymnaster undersökte och behandlade min rygg. He... - Caisa-Lena Nilsson
    • PRIMA Vuxenpsykiatri Åkersberga Undebar läkare riina miller och psykolog gustav så trevlig och proffsig - anita berger
    • Fiternik Roman Det är bästa läkare som jag har träffat i mitt liv !!Rekomenderar till alla som behöver hjälp - Malgorzata pruszynska
    • Hjälpmedelsservice Skaraborg Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp. - Tage Nordkvist
    • Naprapat Mats Emilson Otroligt skicklig på sitt yrke och sprider en väldigt härlig energi kring sig. Tack vare Mats är jag nu tillbaka som löpcoach efter att ha d... - Kalle