Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Helsingborg

Välkommen till Vårdcentralen Tågaborg! Vårt mål är att ge dig god medicinsk vård. Att du som patient har lätt att komma i kontakt med oss är viktigt. Vårdcentralen har därför generösa öppettider och det är lätt att komma fram till oss på telefon.
Mottagningen är valbar inom hälsovalet för KBT-behandling

Lista dig hos Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Telefon 042 - 406 08 20
Tågagatan 38, Helsingborg - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Tandvård 2 Go Min nya favorittandläkare i Stockholm. Bröderna som driver kliniken är supertrevliga och verkligen kompetenta!! - Nils
    • Tandvård 2 Go Trivsel känsla från när man kliver in tills man kliver ut. - Asia
    • Tandvården i Bågen Vilken familjär och trevlig mottagning. Efter att tandläkare i många år misshandlat min mun/mina tänder och därmed har utvecklat en rädsla... - Therese
    • Tandläkare Margareta Lindholm Mycket bra o go tandläkare o människa :-) - Helena Lugnegård
    • Björklinge Tandklinik AB Mycket trevligt bemötande och service. Tandläkare Dusko är jättebra för den tandläkarrädde. - Carola