Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Helsingborg

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Vi ingår i vårdval psykoterapi för kognitiv beteendeterapi “KBTkort”.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå
    • ASIH - Avancerad sjukvård i hemmet Mälarsjukhuset Hej, Vi har bara haft ett hembesök av två ssk ännu, men det känns tryggt och positivt. - Astrid Eriksson
    • Maria Alberts Vårdcentral går ej att boka tid via webben. - Sven-Eric Sjöbergh
    • Dr. Bemerre Fantastiskt duktig på allt han gör. Han är otroligt noggrann, lätt på handen och är väldigt mån om bra slutresultat. Rekommenderar varmt, gå... - Marlene