Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Helsingborg

Välkommen till Vårdcentralen Tågaborg! Vårt mål är att ge dig god medicinsk vård. Att du som patient har lätt att komma i kontakt med oss är viktigt. Vårdcentralen har därför generösa öppettider och det är lätt att komma fram till oss på telefon.
Mottagningen är valbar inom hälsovalet för KBT-behandling

Lista dig hos Vårdcentralen Tågaborg, Helsingborg

Telefon 042 - 406 08 20
Tågagatan 38, Helsingborg - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Helsingborg

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars