Rudans vårdcentral, Haninge

Haninge

Rudans Vårdcentral är en del av Praktikertjänst N.Ä.R.A. AB. Hos oss arbetar läkare specialicerade i allmän medicin, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor och psykologer. Vi använder oss av telefonsystemet TeleQ. Det innebär att du kommer till en röstfunktion som ger dig olika val. Du kan då välja mellan olika val t ex tidsbokning, rådgivning, återbud och receptförnyelse. Du uppger kontaktuppgifter och blir uppringd av sjuksköterska för att t ex boka tid. Tel: 08 606 40 50.Du kan även använda dig e-tjänsten Mina Vårdkontakter. Den är tillgänglig dygnet runt. Där kan du nå oss för bokning, av- ombokning eller receptförnyelse.När vårdcentralen är stängd kan du vända dig till Närakuten Handens Sjukhus 08-6061255. Öppen under vardagar och helger till kl.22:00. Vid akut sjukdom ring 112.

Lista dig hos Rudans vårdcentral, Haninge

Telefon 08 - 606 40 50
Dalarövägen 6,Ingång via huvudentrén eller ingång G mot Nynäsvägen.,HANINGE - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Pendeltåg-station Handen
Buss till entre. Buss 841.
alt. Buss 830, 835, 837 nedan för sjukhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Tandläkare Roland Waller Väldigt trevligt bemötande och man känner sig trygg och i väldigt goda händer. Tack för ert tålamod och tack för att ni öppnade dörren till ... - Mihaela W
    • Tandläkare Roland Waller Personligt och vänligt bemötande, tänker alltid kundens bästa! Kan inte tänka mig en annan tandläkare. - Soile S
    • Tandläkare Roland Waller Utan Roland skulle jag inte le så vackert (;o). Kunning, kompetent, modern tekning, älskvärd och har alltid tid även under semestertider då ... - Susanne H
    • Tandläkare Roland Waller Roland Waller är en mycket skicklig och omtyckt tandläkare. Modern och fräsch mottagning med trevlig och kompetent personal. Jag och min fam... - Anders D
    • Tandläkare Roland Waller Kunnig, arbetar effektivt och är mkt trevlig, en oslagbar kombination! Rekommenderas:) - Henry H