Rudans vårdcentral, Haninge

Haninge

Rudans Vårdcentral är en del av Praktikertjänst N.Ä.R.A. AB. Hos oss arbetar läkare specialicerade i allmän medicin, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor och psykologer.

Vi använder oss av telefonsystemet TeleQ. Det innebär att du kommer till en röstfunktion som ger dig olika val. Du kan då välja mellan olika val t ex tidsbokning, rådgivning, återbud och receptförnyelse. Du uppger kontaktuppgifter och blir uppringd av sjuksköterska för att t ex boka tid. Tel: 08 606 40 50.

Du kan även använda dig e-tjänsten 1177 Vårdguiden. Den är tillgänglig dygnet runt. Där kan du nå oss för bokning, av- ombokning eller receptförnyelse.

När vårdcentralen är stängd kan du vända dig till Närakuten Handens Sjukhus 08-6061255. Öppen under vardagar och helger till kl.22:00. Vid akut sjukdom ring 112.

Lista dig hos Rudans vårdcentral, Haninge

Telefon 08 - 606 40 50
Dalarövägen 6,Ingång via huvudentrén eller ingång G mot Nynäsvägen.,HANINGE - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Pendeltåg-station Handen
Buss till entre. Buss 841.
alt. Buss 830, 835, 837 nedan för sjukhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här