Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider.
07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.
Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog.
Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00.

Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter.

Webbokad mottagning för akuta infektioner, du går in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt.

Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.
1177 Vårdguiden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

3,6

• 12:03 - 13 jan, 2016 skrev:

Alla vårdcentraler verkar enormt pressade med tid och pengar så att personalen blir helt sönderstressad. Så även här, men personalen gör verkligen allt de kan. Jag har varit där med sjuka föräldrar flera gånger och vi har fått mycket hjälp, även när vi passat in i "mallen", och mina föräldrar inte passar tider som de ska.

• 14:29 - 04 jun, 2015 skrev:

Helt orimligt att det enda alternativet man får för att komma till telefonist är att ni ringer upp på utsatta tider som ni bestämt ska vara flera timmar efter samtalet och som ni sedan inte håller.

1,0

• 14:20 - 10 maj, 2015

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Avdelning 239 Mkt bra personal o omvårdnad - Annelie Lindskog Nielsen
    • Mudita AB - Annica Lilja Ljung När man är deprimerad så är det svårt att känna sig värd att söka hjälp. Jag först kom till Sverige som en försiktig 19 åring och tyvärr had... - Em
    • Salems vårdcentral Hissen ur funktion vilket hindrar de som är rullstolsburna att komma upp !23/5 och är fortfarande ur funktion! När blir den lagad? - Håkan Berg
    • Cecilia Sundh Tandvård Vilket härligt bemötande! Äntligen har jag hittat en mottagning med fantastisk personal, som gör att man känner stor trygghet i samband med... - Jasmine
    • Maria Alberts Vårdcentral Varför har ni telefontid, men inte svara? - Dietmar Missfelder