Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider. 07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog.Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00. Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter. Webbokad mottagning för akuta infektioner, du går in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt. Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.1177 Vårdguiden  Provtagning/LABMå-to 07:30-15.45Fre 07:30-13:30

Lista dig hos Handens vårdcentral, Haninge

Telefon 08 - 606 12 28
Dalarövägen 6,Haninge - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 841 från Handenterminalen eller Brandbergen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten