Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider. 07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.Vi är en husläkarmottagning med distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och hemsjukvård.Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00. Tid kan även bokas via Mina Vårdkontakter. Webbokad mottagning för akuta infektioner, info på hemsidan för tider. Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.1177 Vårdguiden  Provtagning/LABTel 606 10 60Må-to 07:30-15.45Fre 07:30-13:30

Lista dig hos Handens vårdcentral, Haninge

Telefon 08 - 606 12 28
Dalarövägen 6,Haninge - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 841 från Handenterminalen eller Brandbergen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda