Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider.
07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.
Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog.
Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00.

Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter.

Webbokad mottagning för akuta infektioner, du går in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt.

Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.
1177 Vårdguiden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

3,0

• 14:29 - 04 jun, 2015 skrev:

Helt orimligt att det enda alternativet man får för att komma till telefonist är att ni ringer upp på utsatta tider som ni bestämt ska vara flera timmar efter samtalet och som ni sedan inte håller.

1,0

• 14:20 - 10 maj, 2015

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• LARO Öresund Bästa LARO Mottagning i Helsingborg. - Rikard
    • Torslanda Läkarhus Alltid ett gott bemötande. Mvh Helene - Helene Skyttä
    • Folktandvården Kinna Jag vill tacka för det fantastiska engagemanget som personalen visade när jag den 23 juni utan förvarning och akut kom in till er från gata... - Åke Nilsson
    • Vårdcentralen Centrumkliniken Grymt omhändertagande! - Oliver
    • Akutmottagning Kristianstad Min son åkte in till akuten med extrem huvudvärk, kräkningar och feber den 4 juni. Han fick ett otroligt professionellt och bra omhändertaga... - Sofie