Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider. 07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog.Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00. Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter. Webbokad mottagning för akuta infektioner, du går in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt. Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.1177 Vårdguiden  Provtagning/LABMå-to 07:30-15.45Fre 07:30-13:30

Lista dig hos Handens vårdcentral, Haninge

Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 14:20 - 10 maj, 2015

Till toppen

• Elisabeth Fahgéns Tandläkeri AB Är helt fantastisk med rädda barn och vuxna. Bästa tandläkaren någonsin. - Linda
    • Kvinnokliniken US Allt är mycket bra, det var lätt att hitta Er.... - Azra Tufekcic
    • HIA Ett STORT tack till er alla! Kristin - Kristin Skarsäter
    • Denteam Jag kan varmt rekommendera er, Jag ringde klockan 11 på kvällen en fredag och ni svarade, fick tid direkt på morgonen ( jag kunde inte ta mi... - Mattias
    • Skara sjukgymnastik Karin Bergström Utan Karin skulle jag inte stå och gå med mina ben. Hon är SUPERBRA!!!! - Marianne Ahnström