Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider. 07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog.Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00. Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter. Webbokad mottagning för akuta infektioner, du går in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt. Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.1177 Vårdguiden  Provtagning/LABMå-to 07:30-15.45Fre 07:30-13:30

Lista dig hos Handens vårdcentral, Haninge

Telefon 08 - 606 12 28
Dalarövägen 6,Haninge - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 841 från Handenterminalen eller Brandbergen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Haninge

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg