Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider.
07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.
Vi är en husläkarmottagning med distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och hemsjukvård.
Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00.

Kan även bokas via Mina Vårdkontakter.

Öppen mottagning för akuta infektioner, info på hemsidan för tider.

Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.
Sjukvårdsupplysningen 320100.

Vägbeskrivning

Buss 841 från Handenterminalen eller Brandbergen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Haninge

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson