Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider.
07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.
Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog.
Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00.

Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter.

Webbokad mottagning för akuta infektioner, du går in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt.

Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.
1177 Vårdguiden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

3,6

• 12:03 - 13 jan, 2016 skrev:

Alla vårdcentraler verkar enormt pressade med tid och pengar så att personalen blir helt sönderstressad. Så även här, men personalen gör verkligen allt de kan. Jag har varit där med sjuka föräldrar flera gånger och vi har fått mycket hjälp, även när vi passat in i "mallen", och mina föräldrar inte passar tider som de ska.

• 14:29 - 04 jun, 2015 skrev:

Helt orimligt att det enda alternativet man får för att komma till telefonist är att ni ringer upp på utsatta tider som ni bestämt ska vara flera timmar efter samtalet och som ni sedan inte håller.

1,0

• 14:20 - 10 maj, 2015

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

• Zebrakliniken Seriöst, snabbt och vänligt. - Bo Widergren
    • Take Care Consulting & Wellness Mycket omtänksam läkare mån om patienten. Lätt att få tid men även själv boka på nätet. Trevligt bemötande av personalen i övrigt också! Abs... - Maja
    • Zebrakliniken Vilken fantastisk skillnad jag upplevde efter min efterstarrbehandling som bara gick på ett par minuter. Vad underbart att se bättre igen! - Pia Kronemyr
    • Riddarens Vårdcentral Den bästa vårdcentralen man kan önskar sig. På alla sätt och vis. Ett helt nytt sätt att bemöta patienter. - Stefan Hogland
    • Tandea Skärholmen Jag fick den bäst hjälp av tandläkare hos Tandea , de är snabb och effektiv , jag hade ont i min visdomstand, jag hade ett hole i den. När j... - Charlotte