Minnesmottagningen Halmstad, Halmstad

Halmstad

På Minnesmottagningen är vi specialister på demenssjukdomar och är till för personer, oavsett ålder, som behöver utredning på specialistnivå när man misstänker demensutveckling.
Vi har en mottagning i Halmstad respektive Varberg.
På mottagningen arbetar specialistläkare, specialistsjuksköterskor, neuropsykolog, kurator, arbetsterapeut och medicinsk sekreterare.
Vårt team utgår från en helhetssyn på patientens resurser och behov. Baserat på detta kan patienten få en utrednings- och behandlingsplan samt viss tids uppföljning. Den kan bestå av information, råd, stöd och samverkan med kommunen.
Dessutom erbjuder vi: Undervisning, omvårdnadsvägledning, konsultation av specialistläkare.
Välkommen att kontakta oss!

Telefon 035 - 13 17 85 Växelnummer035 - 13 10 00
Ingång 2, Hallands sjukhus Halmstad - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 15:30 bemannad/telsvar

Allmänpsykiatri, vuxna, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Fogdegatan, kör förbi infarten till Hallands sjukhus Halmstad och förbi parkeringshuset på höger sida, därefter första infarten till höger, ingång 2.
Buss 50 eller 51 från Centrum.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt