Folktandvården Tandvårdscity Hässleholm

Hässleholm

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 0451 - 29 86 00
Järnvägsgatan 21, 281 31 Hässleholm - visa på karta

• Måndag - Tisdag 07:30 - 18:30

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:44 - 19 nov, 2012 skrev:

Omdöme

Jag har tandläkare Per Siken vilken jag trivs med .
    Hoppas innerligt att jag får fortsätta ha samma eftersom jag bytat ett antal gånger.
    Är för övrigt nöjd med foktandvårdens bemötande.

Till toppen

• Colosseumkliniken Trelleborg Hej! Jag vill bara hälsa från min son Elias som var hos Åsa (han tror hon hette så) igår kl. 15. Han var så nöjd och han tyckte hon var så t... - Katarina Stelter
    • Kungsgatans Sjukgymnastik varit hos många sjukgymnaster gnom åren både jag och min moster har haft turen att få komma till Eva, en otrroligt duktig och kunnig sjukgym... - christel
    • Hallonbergens vårdcentral Specialist/spets-kunskap när det gäller periferia udda sjukdomstillstånd inom allmänmedicin. Rätt språkförståelse gentemot vårdtagare. Konti... - Kenneth L. Carlsson
    • Maria Cederholms gynmottagning bra läkare samt trevligt bemötande. - Maria Södergren
    • Tandläkare Margareta Lindholm Underbar tandläkare, skicklig, lätt på handen, lugn och trevlig. Den bästa jag någonsin haft. Måtte hon aldrig pensionera sig. - P O Lindström