Folktandvården Tandvårdscity Hässleholm

Hässleholm

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Vi är summan av ytterst professionella medarbetare som varje dag – tillsammans – jobbar för att alla skåningar ska vara stolta över sina tänder. Vi erbjuder komplett och modern tandvård, baserad på gedigen erfarenhet, kunskap och forskning.

Folktandvården Skåne är ett bolag, helägt av Region Skåne med cirka 1 400 anställda. Vi finns på 44 orter runtom i Skåne och består av 70 kliniker för allmäntandvård, specialisttandvård och sjukhustandvård.

Telefon 0451 - 29 86 00
Järnvägsgatan 21, 281 31 Hässleholm - visa på karta

• Måndag - Tisdag 07:30 - 18:30

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 10:57 - 07 sep, 2015

• 16:44 - 19 nov, 2012 skrev:

Jag har tandläkare Per Siken vilken jag trivs med .
    Hoppas innerligt att jag får fortsätta ha samma eftersom jag bytat ett antal gånger.
    Är för övrigt nöjd med foktandvårdens bemötande.

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Avdelning 239 Mkt bra personal o omvårdnad - Annelie Lindskog Nielsen
    • Mudita AB - Annica Lilja Ljung När man är deprimerad så är det svårt att känna sig värd att söka hjälp. Jag först kom till Sverige som en försiktig 19 åring och tyvärr had... - Em
    • Salems vårdcentral Hissen ur funktion vilket hindrar de som är rullstolsburna att komma upp !23/5 och är fortfarande ur funktion! När blir den lagad? - Håkan Berg
    • Cecilia Sundh Tandvård Vilket härligt bemötande! Äntligen har jag hittat en mottagning med fantastisk personal, som gör att man känner stor trygghet i samband med... - Jasmine
    • Maria Alberts Vårdcentral Varför har ni telefontid, men inte svara? - Dietmar Missfelder