Folktandvården Tandvårdscity Hässleholm

Hässleholm

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 0451 - 29 86 00
Järnvägsgatan 21, 281 31 Hässleholm - visa på karta

• Måndag - Tisdag 07:30 - 18:30
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:00 150601-150830

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:44 - 19 nov, 2012 skrev:

Jag har tandläkare Per Siken vilken jag trivs med .
    Hoppas innerligt att jag får fortsätta ha samma eftersom jag bytat ett antal gånger.
    Är för övrigt nöjd med foktandvårdens bemötande.

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell