Folktandvården Tandvårdscity Hässleholm

Hässleholm

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 0451 - 29 86 00
Järnvägsgatan 21, 281 31 Hässleholm - visa på karta

• Måndag - Tisdag 07:30 - 18:30

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:44 - 19 nov, 2012 skrev:

Omdöme

Jag har tandläkare Per Siken vilken jag trivs med .
    Hoppas innerligt att jag får fortsätta ha samma eftersom jag bytat ett antal gånger.
    Är för övrigt nöjd med foktandvårdens bemötande.

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda