Folktandvården Tandvårdscity Hässleholm

Hässleholm

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 0451 - 29 86 00
Järnvägsgatan 21, 281 31 Hässleholm - visa på karta

• Måndag - Tisdag 07:30 - 18:30

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:44 - 19 nov, 2012 skrev:

Omdöme

Jag har tandläkare Per Siken vilken jag trivs med .
    Hoppas innerligt att jag får fortsätta ha samma eftersom jag bytat ett antal gånger.
    Är för övrigt nöjd med foktandvårdens bemötande.

Till toppen

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz