Folktandvården Tandvårdscity Hässleholm

Hässleholm

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 0451 - 29 86 00

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:44 - 19 nov, 2012 skrev:

Omdöme

Jag har tandläkare Per Siken vilken jag trivs med .
    Hoppas innerligt att jag får fortsätta ha samma eftersom jag bytat ett antal gånger.
    Är för övrigt nöjd med foktandvårdens bemötande.

Till toppen

• Sokolova Gynkliniken Kan verkligen rekommendera denna klinik! Fint bemötande både i tele, reception och av gynekologen. Mkt kompetent och omtänksam är hon! - Emma H
    • Barnmorskemottagningen Mammaproffsen Alby vilken bra service och trevlig barnmorska jag fick. förlossnignen gick bra. tack för föräldrautbildning och goda råd!!! <3 - Lisa
    • Sokolova Gynkliniken Fantastisk service och mottagande. Såg till hela människan och fick hjälp mer flera problem. - Liss ekwurtzel
    • Tandläkare Mikael Alexandersson Toppen bemötande och väl utfört arbete! - Maria
    • Sokolova Gynkliniken Efter första besöket hos Sokolova släpptes all nervositet jag tidigare haft för dessa "besök"! Liudmila är helt fantastisk. Hon ger tydliga ... - Mikaela