Folktandvården Tandvårdscity Hässleholm

Hässleholm

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 0451 - 29 86 00
Järnvägsgatan 21, 281 31 Hässleholm - visa på karta

• Måndag - Tisdag 07:30 - 18:30

Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:44 - 19 nov, 2012 skrev:

Omdöme

Jag har tandläkare Per Siken vilken jag trivs med .
    Hoppas innerligt att jag får fortsätta ha samma eftersom jag bytat ett antal gånger.
    Är för övrigt nöjd med foktandvårdens bemötande.

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg