Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Härryda

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Vårdcentralen erbjuder även distriktssköterskemottagning samt speciella mottagningar för dig med diabetes, astma, KOL, allergi eller hjärta-kärlsjukdom. Samtalsmottagning hos beteendevetare. Vår BVC finns på Familjecentralen i samarbete med mödravårdscentral och öppen förskola

Lista dig hos Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Telefon 010 - 473 37 00 Växelnummer010 - 435 80 00
Brattåstorget 13, 438 32, Landvetter - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:15 - 04 nov, 2015 skrev:

Snabb och effektivt och läkaren Jonathan var verkligen superseriös och grundlig!

• 09:31 - 14 okt, 2014 skrev:

Pålitliga och lätt att få kontakt!

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill