Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Härryda

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Vårdcentralen erbjuder även distriktssköterskemottagning samt speciella mottagningar för dig med diabetes, astma, KOL, allergi eller hjärta-kärlsjukdom. Samtalsmottagning hos beteendevetare. Vår BVC finns på Familjecentralen i samarbete med mödravårdscentral och öppen förskola

Lista dig hos Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Telefon 010 - 473 37 00 Växelnummer010 - 435 80 00
Brattåstorget 13, 438 32, Landvetter - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 16:00 Sommaröppet
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:30 Sommar 15/6-14/8

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 09:31 - 14 okt, 2014 skrev:

Pålitliga och lätt att få kontakt!

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Vårdcentralen Markaryd Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd b... - Peter Lindkvist.
    • Sokolova Gynkliniken En läkare med kunskap och hjärta på rätt ställe!!! - Karmen livon
    • Hälsocentralen Sollefteå Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och a... - Harald Gribkowsky
    • Odensvi läkarmottagning Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt. - Ove Forsman
    • Nilsson Martin Sökt för adhd,en fantastisk läkare som tar sig tid och lyssnar, Väldigt kompetent för sitt yrke,mer än gärna rekommendera MN. Får ett bra ... - Jörgen Peters