Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Härryda

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Vårdcentralen erbjuder även distriktssköterskemottagning samt speciella mottagningar för dig med diabetes, astma, KOL, allergi eller hjärta-kärlsjukdom. Samtalsmottagning hos beteendevetare. Vår BVC finns på Familjecentralen i samarbete med mödravårdscentral och öppen förskola

Lista dig hos Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Telefon 010 - 473 37 00 Växelnummer010 - 435 80 00
Brattåstorget 13, 438 32, Landvetter - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 09:31 - 14 okt, 2014
    skrev:

Pålitliga och lätt att få kontakt!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda