Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Härryda

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Vårdcentralen erbjuder även distriktssköterskemottagning samt speciella mottagningar för dig med diabetes, astma, KOL, allergi eller hjärta-kärlsjukdom. Samtalsmottagning hos beteendevetare. Vår BVC finns på Familjecentralen i samarbete med mödravårdscentral och öppen förskola

Lista dig hos Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Telefon 010 - 473 37 00 Växelnummer010 - 435 80 00
Brattåstorget 13, 438 32, Landvetter - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 09:31 - 14 okt, 2014 skrev:

Pålitliga och lätt att få kontakt!

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell