Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Härryda

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Vårdcentralen erbjuder även distriktssköterskemottagning samt speciella mottagningar för dig med diabetes, astma, KOL, allergi eller hjärta-kärlsjukdom. Samtalsmottagning hos beteendevetare. Vår BVC finns på Familjecentralen i samarbete med mödravårdscentral och öppen förskola

Lista dig hos Närhälsan Landvetter vårdcentral, Landvetter

Telefon 010 - 473 37 00 Växelnummer010 - 435 80 00
Brattåstorget 13, 438 32, Landvetter - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 09:31 - 14 okt, 2014
    skrev:

Pålitliga och lätt att få kontakt!

Till toppen

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt