Hisingen jourcentral, Göteborg

Göteborg

Hisingen Jourcentral öppet helgfria vardagar måndag till fredag kl 17.00 - 22.00. Lördag och söndag, helgdag kl 10.00 - 16.00. Drop-in.

Telefon 031 - 747 95 50 Växelnummer031 - 747 95 50
Virvelvindsgatan 8A, 417 02, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:09 - 16 mar, 2014 skrev:

Tusen rosor och en stor kram för ett mycket trevligt mottagande av er när jag den 1/3-14 besökte er akut, pga av bensmärtor.

ett speciellt stort tack och ett fång rosor till Läkare Hanna Ceder för hennes varma sätt och den goda hjälp jag fick för vidare vård på Sahgrenska, önskar Läkare generellt i Sverige hade ditt sätt att hantera sina patienter.

Återigen tusen tack för vänligt och varmt bemötande.!! Mvh Jerry Nordström (värmlänningen från Karlstad)

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

• Zebrakliniken Seriöst, snabbt och vänligt. - Bo Widergren
    • Take Care Consulting & Wellness Mycket omtänksam läkare mån om patienten. Lätt att få tid men även själv boka på nätet. Trevligt bemötande av personalen i övrigt också! Abs... - Maja
    • Zebrakliniken Vilken fantastisk skillnad jag upplevde efter min efterstarrbehandling som bara gick på ett par minuter. Vad underbart att se bättre igen! - Pia Kronemyr
    • Riddarens Vårdcentral Den bästa vårdcentralen man kan önskar sig. På alla sätt och vis. Ett helt nytt sätt att bemöta patienter. - Stefan Hogland
    • Tandea Skärholmen Jag fick den bäst hjälp av tandläkare hos Tandea , de är snabb och effektiv , jag hade ont i min visdomstand, jag hade ett hole i den. När j... - Charlotte