Hisingen jourcentral, Göteborg

Göteborg

Hisingen Jourcentral öppet helgfria vardagar måndag till fredag kl 17.00 - 22.00. Lördag och söndag, helgdag kl 10.00 - 16.00. Drop-in.

Telefon 031 - 747 95 50 Växelnummer031 - 747 95 50
Virvelvindsgatan 8A, 417 02, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:09 - 16 mar, 2014 skrev:

Tusen rosor och en stor kram för ett mycket trevligt mottagande av er när jag den 1/3-14 besökte er akut, pga av bensmärtor.

ett speciellt stort tack och ett fång rosor till Läkare Hanna Ceder för hennes varma sätt och den goda hjälp jag fick för vidare vård på Sahgrenska, önskar Läkare generellt i Sverige hade ditt sätt att hantera sina patienter.

Återigen tusen tack för vänligt och varmt bemötande.!! Mvh Jerry Nordström (värmlänningen från Karlstad)

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Morteza Samadi Tumba EN RÄDDANDE ÄNGEL SOM VANLIGT NÄR MAN BEHÖVER HJÄLP.TREVLIG SOMMAR - JAANA VARJONEN
    • Logopedmottagningen Rosenlund Utmärkt uppföljning av min 7-åriga son. Trevlig mottagning och exemplarisk kunskap i både logopedi och i engagemanget med barn. - Olli
    • Ekeby Hälsocenter vårdcentral Alla stickrädda patienter hänvisas till ekeby hälsocenter. Minsta möjliga trauma för patienter. Tack för ni finns. - Mina
    • Midsommarkransens sjukgymnastik Ett mycket bra ställe. kunnig och mycket trevlig personal. Mvh Hans Karlsson - hans karlsson
    • Tegs hälsocentral Toppen bra, speciellt familjecentralen med barnmorskor, barnläkare och sjuksköterskor där, guld värda! - Sandra