Hisingen jourcentral, Göteborg

Göteborg

Hisingen Jourcentral öppet helgfria vardagar måndag till fredag kl 17.00 - 22.00. Lördag och söndag, helgdag kl 10.00 - 16.00. Drop-in.

Telefon 031 - 747 95 50 Växelnummer031 - 747 95 50
Virvelvindsgatan 8A, 417 02, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:09 - 16 mar, 2014 skrev:

Tusen Tack..!!!

Tusen rosor och en stor kram för ett mycket trevligt mottagande av er när jag den 1/3-14 besökte er akut, pga av bensmärtor.

ett speciellt stort tack och ett fång rosor till Läkare Hanna Ceder för hennes varma sätt och den goda hjälp jag fick för vidare vård på Sahgrenska, önskar Läkare generellt i Sverige hade ditt sätt att hantera sina patienter.

Återigen tusen tack för vänligt och varmt bemötande.!! Mvh Jerry Nordström (värmlänningen från Karlstad)

Till toppen

• Tandvården i Bågen Har varit stamkund hos Tandläkare Henrik och hans team sedan tonåren och det är nu över trettio år. Det säger väl allt - De är bara bäst! - Bodil
    • Tandhälsan Lysekil Jätte nöjd dom är bäst - Jerry
    • Capio Familjeläkarna Glommen Sökte hjälp hos er och fick snabbt hjälp med vad jag kunde inhandla för att få bättring, det hjälpte och jag har fått sova i 2 nätter. Tusen... - Gull-Britt Eriksson, sommargäst
    • Studentgyn Har haft en del gyn problematik under det senaste året i och då besökt er ett antal gånger. Väldigt proffsig manlig gynekolog med bra patien... - Gabrielle
    • Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki