Hisingen jourcentral, Göteborg

Göteborg

Hisingen Jourcentral öppet helgfria vardagar måndag till fredag kl 17.00 - 22.00. Lördag och söndag, helgdag kl 10.00 - 16.00. Drop-in.

Telefon 031 - 747 95 50 Växelnummer031 - 747 95 50
Virvelvindsgatan 8A, 417 02, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:09 - 16 mar, 2014 skrev:

Tusen Tack..!!!

Tusen rosor och en stor kram för ett mycket trevligt mottagande av er när jag den 1/3-14 besökte er akut, pga av bensmärtor.

ett speciellt stort tack och ett fång rosor till Läkare Hanna Ceder för hennes varma sätt och den goda hjälp jag fick för vidare vård på Sahgrenska, önskar Läkare generellt i Sverige hade ditt sätt att hantera sina patienter.

Återigen tusen tack för vänligt och varmt bemötande.!! Mvh Jerry Nordström (värmlänningen från Karlstad)

Till toppen

• Sokolova Gynkliniken Kan verkligen rekommendera denna klinik! Fint bemötande både i tele, reception och av gynekologen. Mkt kompetent och omtänksam är hon! - Emma H
    • Barnmorskemottagningen Mammaproffsen Alby vilken bra service och trevlig barnmorska jag fick. förlossnignen gick bra. tack för föräldrautbildning och goda råd!!! <3 - Lisa
    • Sokolova Gynkliniken Fantastisk service och mottagande. Såg till hela människan och fick hjälp mer flera problem. - Liss ekwurtzel
    • Tandläkare Mikael Alexandersson Toppen bemötande och väl utfört arbete! - Maria
    • Sokolova Gynkliniken Efter första besöket hos Sokolova släpptes all nervositet jag tidigare haft för dessa "besök"! Liudmila är helt fantastisk. Hon ger tydliga ... - Mikaela