Hisingen jourcentral, Göteborg

Göteborg

Hisingen Jourcentral öppet helgfria vardagar måndag till fredag kl 17.00 - 22.00. Lördag och söndag, helgdag kl 10.00 - 16.00. Drop-in.

Telefon 031 - 747 95 50 Växelnummer031 - 747 95 50
Virvelvindsgatan 8A, 417 02, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:09 - 16 mar, 2014 skrev:

Tusen rosor och en stor kram för ett mycket trevligt mottagande av er när jag den 1/3-14 besökte er akut, pga av bensmärtor.

ett speciellt stort tack och ett fång rosor till Läkare Hanna Ceder för hennes varma sätt och den goda hjälp jag fick för vidare vård på Sahgrenska, önskar Läkare generellt i Sverige hade ditt sätt att hantera sina patienter.

Återigen tusen tack för vänligt och varmt bemötande.!! Mvh Jerry Nordström (värmlänningen från Karlstad)

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Citymottagningen hälsocentral Alltid ett fantastiskt bemötande och snabb återkoppling/hjälp med tider. - Emma
    • Dentalrummet i Malmö AB Jag blev så fint behandlad sist.Är min favorittandlåkare i Malmö:) - Jebbi
    • Holger Montgomery AB Har gått hit i flera år på rekommendation av vänner och familjer som gått hit i generationer. Alltid väl bemött och omhändertagen. Klarar ä... - Eric
    • Rehabkliniken Jag fick hjärtflimmer. Inte trodde jag en naprapat kunde göra ngt åt det men det kunde Mats Emilson. Tack! - Lars-Åke Thelander
    • Rehabkliniken Camilla Williams är mycket skicklig. Hon har lyckats hålla igång mig både på jobbet och i löpspåret. Väldigt tacksam för hur du kan rätta ti... - Lars-Åke Thelander