Akutmottagning barn, Göteborg

Göteborg

Akutmottagning belägen vid Östra Sjukhuset för akut sjuka barn med medicinska, ortopediska och kirurgiska sjukdomar. Dygnetruntverksamhet. Ålder 0-16 år.

Telefon Ej angivet Växelnummer031 - 342 10 00
Remissvägen 12, 416 50, Göteborg, Plan 1, Östra sjukhuset - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-16 år

Akutsjukvård

Vägbeskrivning

Östra sjukhuset.
Vägbeskrivning: Avfart Torpamotet från E20.
Information kollektivtrafik: www.vasttrafik.se
- Se vidare skyltning inom sjukhusområdet.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill