Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Göteborg

Vi är en verksamhet i PraktikertjänstAB och en godkänd vårdcentral inom Västra Götalandsregionens primärvård. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vid Vårdcentralen Läkarhuset tjänstgör fyra läkare varav en med inriktning mot astma/KOL. Vårdcentralen har distriktssköterska och sjuksköterskor med kompetens inom astma/KOL och diabetes. Vårdcentralen har psykolog med KBT-utbildning.

Lista dig hos Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Telefon 031 - 81 83 30
Södra vägen 27, 411 35, göteborg, Entré mot heden, 3:dje våning, hiss - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen Läkarhuset ligger på Södra vägen bredvid Apoteket Biet. Spårvagn 4 och 5 stannar på Södra vägen, hållplats Berzeliigatan, ett kvarter från Läkarhuset. Vårdcentralen ligger nära Hedens busstation. Parkering finns på Heden och i p-huet på Kristinelundsgatan och Lorensbergsgatan i samma kvarter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Härliga Fötter Marina är en otroligt kompetent fotterapeut. Alltid glad, snäll och hjälpsam. Jag har aldrig haft så fina fötter och aldrig känt mig så moti... - Linda Pokorny
    • GBF Tandhälsovård - Tandläkare Gunilla Fornmark Hej Tjejer! Drog en visdomstand igår och jag vill bara säga att idag känner jag ingenting. Är så glad att Ni finns. Ni är proffs! Ha en rik... - Gunilla Hansen
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt och proffsigt mottagande. Noggrant och informativt utförande. Jag och Bert känner oss trygga i Helena och Monicas händer. - Birgitta Fahlstedt
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Efter 26 års beroende av snus så bestämde jag mig för att prova hypnos för att bli snusfri. Jag träffade Inger vid två tillfällen i mars 201... - Cecilia
    • Ekbladh Rolf Bästa sjukgymnast i Malmö - Edit