Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Göteborg

Vi är en verksamhet i PraktikertjänstAB och en godkänd vårdcentral inom Västra Götalandsregionens primärvård. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vid Vårdcentralen Läkarhuset tjänstgör fyra läkare varav en med inriktning mot astma/KOL. Vårdcentralen har distriktssköterska och sjuksköterskor med kompetens inom astma/KOL och diabetes. Vårdcentralen har psykolog med KBT-utbildning.

Lista dig hos Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Telefon 031 - 81 83 30
Södra vägen 27, 411 35, göteborg, Entré mot heden, 3:dje våning, hiss - visa på karta

• Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Vårdcentralen Läkarhuset Praktikertjänst AB Box 53 147 400 15 Göteborg
Kommun

Göteborg

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen Läkarhuset ligger på Södra vägen bredvid Apoteket Biet. Spårvagn 4 och 5 stannar på Södra vägen, hållplats Berzeliigatan, ett kvarter från Läkarhuset. Vårdcentralen ligger nära Hedens busstation. Parkering finns på Heden och i p-huet på Kristinelundsgatan och Lorensbergsgatan i samma kvarter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten