Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Göteborg

Vi är en verksamhet i PraktikertjänstAB och en godkänd vårdcentral inom Västra Götalandsregionens primärvård. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vid Vårdcentralen Läkarhuset tjänstgör fyra läkare varav en med inriktning mot astma/KOL. Vårdcentralen har distriktssköterska och sjuksköterskor med kompetens inom astma/KOL och diabetes. Vårdcentralen har psykolog med KBT-utbildning.

Lista dig hos Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Telefon 031 - 81 83 30
Södra vägen 27, 411 35, göteborg, Entré mot heden, 3:dje våning, hiss - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen Läkarhuset ligger på Södra vägen bredvid Apoteket Biet. Spårvagn 4 och 5 stannar på Södra vägen, hållplats Berzeliigatan, ett kvarter från Läkarhuset. Vårdcentralen ligger nära Hedens busstation. Parkering finns på Heden och i p-huet på Kristinelundsgatan och Lorensbergsgatan i samma kvarter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt