Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Göteborg

Vi är en verksamhet i PraktikertjänstAB och en godkänd vårdcentral inom Västra Götalandsregionens primärvård. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vid Vårdcentralen Läkarhuset tjänstgör fyra läkare varav en med inriktning mot astma/KOL. Vårdcentralen har distriktssköterska och sjuksköterskor med kompetens inom astma/KOL och diabetes. Vårdcentralen har psykolog med KBT-utbildning.

Lista dig hos Vårdcentralen Läkarhuset, Centrum

Telefon 031 - 81 83 30
Södra vägen 27, 411 35, göteborg, Entré mot heden, 3:dje våning, hiss - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen Läkarhuset ligger på Södra vägen bredvid Apoteket Biet. Spårvagn 4 och 5 stannar på Södra vägen, hållplats Berzeliigatan, ett kvarter från Läkarhuset. Vårdcentralen ligger nära Hedens busstation. Parkering finns på Heden och i p-huet på Kristinelundsgatan och Lorensbergsgatan i samma kvarter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 00:10 - 03 dec, 2014
    skrev:

Den absolut bästa vårdcentral..Helt fantastisk personal..Hjälpsamma och tillmötesgående. .Man känner aldrig av någon stress innanför dom lokalerna..Det enda negativa är tillgängligheten på telefon..

Till toppen

• Omega Naprapati jag är jättenöjd med mottagandet och informationen.har blivit informerad om min skada och dess utveckling under hela behandlingen vilket jag... - bo johansson
    • Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona Vill bara tacka det team: Joakim som utförde undersökningen o Yvonne som satte nål o tog hand om mej...o en sköterska till som jag tyvärr in... - Martina
    • Vårdcentralen Anderslöv Den bästa vårdcentralen! Man möter förståelse från personalens sida. Varmt rekommenderat! - Magdalena Wrzesinska
    • Symbioskliniken En fantastisk pedagogisk människa min tandläkar skräck är väck borta. Tack Sofia - Raoul von karo
    • Vårdcentralen Planteringen Bra intryck och Bemötande - Jonas