Innerstadens Läkarmottagning Lennart Björk

Centrum, Malmö

Gammaldags privatläkarmottagning sedan 40 år. Jag har haft min praktik i ca 18 år och nu är även en psykiatriker med kognitiv utbildning inhyrd. Ansluten till VGR.

Telefon 031 - 17 05 95
Vasaplatsen 1, 411 26, Göteborg, Mitt emot restaurangen Chez Ami. - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars