Innerstadens Läkarmottagning Lennart Björk

Centrum, Malmö

Gammaldags privatläkarmottagning sedan 40 år. Jag har haft min praktik i ca 18 år och nu är även en psykiatriker med kognitiv utbildning inhyrd. Ansluten till VGR.

Telefon 031 - 17 05 95
Vasaplatsen 1, 411 26, Göteborg, Mitt emot restaurangen Chez Ami. - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg