Innerstadens Läkarmottagning Lennart Björk

Centrum, Malmö

Gammaldags privatläkarmottagning sedan 40 år. Jag har haft min praktik i ca 18 år och nu är även en psykiatriker med kognitiv utbildning inhyrd. Ansluten till VGR.

Telefon 031 - 17 05 95
Vasaplatsen 1, 411 26, Göteborg, Mitt emot restaurangen Chez Ami. - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 22:24 - 12 jun, 2015

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill