Innerstadens Läkarmottagning Lennart Björk

Centrum, Malmö

Gammaldags privatläkarmottagning sedan 40 år. Jag har haft min praktik i ca 18 år och nu är även en psykiatriker med kognitiv utbildning inhyrd. Ansluten till VGR.

Telefon 031 - 17 05 95
Vasaplatsen 1, 411 26, Göteborg, Mitt emot restaurangen Chez Ami. - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 12:00
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 16:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 22:24 - 12 jun, 2015

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell