Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Britt Lundmark, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Tuve Läkargrupp Dr Lars Wrennö Verkligen bra läkare , tack - sholeh
    • Studentgyn Var på ett tidigt ultraljud då jag inte visste vilken vecka jag var i. Jätte trevlig manlig läkare och jätte trevlig receptionist! - Hanna
    • Vårdcentralen Skåre Karlstad Kan varmt rekommendera Skåre vårdcetral. Mycket nöjd med alltfrån bemötande, service,vård och personal. - Linda Goethe
    • WeMind - för psykisk hälsa Kan rekommendera WeMind som har korta väntetider och är transparenta med vilka resultat deras behandlingar ger. - E.P.
    • Åre hälsocentral Helt sjuk trevlig personal! Tack för hjälpen med benbrottet! - Daniel bexell