Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Liselotte Lindqvist, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Tandvårdsskola med Vården.se och Plackers

Få bättre tänder med Plackers!

Få bättre tänder!

Vården.se har ett samarbete med Plackers för att hjälpa människor till en bättre tandvård och på så sätt främja tandhälsan. Att ta hand om sina tänder och munhygien är viktigt för att förebygga plack, karies och olika typer av tandsjukdomar.

Läs mer här

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Brahehälsan Eslöv Underbar, varmt rekommenderar,min läkare guld värd!!! - nevada
    • Mobila omvårdnadsteamet Motala Underbart att ni finns med i samhälet - Abdulkadir Yusuf
    • Vårdcentralen Planteringen Tack för att jag fick komma till dr. Bengt Hommerberg. Som sig bör hade han läst befintlig info om mig, vilket idag är ytterst sällsynt. Pro... - S V Olsson
    • Tandläkare Anders Malmberg Har gått hos Anders i många år och man känner sig definitivt i trygga händer. Alla rekommendationer. - Jonas Axell
    • Tandläkare uffe Har varit patient hos Ulf i snart 40 år och det är alltid lika trevligt med ett besök hos Team uffe man går alltid därifrån med en skön käns... - Ingmar Filipson