Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Britt Lundmark, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta
  • Måndag till Fredag 07:00 - 16:30
  • Måndag till Fredag 07:45 - 16:45

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Opaltorget Vårdcentral Grevegårdsvägen 198 B 421 61 Västra Frölunda
Kommun

Göteborg

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina
    • Folktandvården Våxnäs Fantastiskt bemötande - Joakim
    • Tina-Mottagningen Det finns inget bättre när man väl är där. Ger en full 5:a Önskar dock att det var lättare att komma fram direkt till tidsmottagningen och ... - Yvonne Ljungerwald
    • Husläkarmottagningen Serafen Jag är väldigt nöjd med Serafens Husläkarmottagning. Min Husläkare är oerhört duktig och mänsklig. Jag blir alltid respektfullt bemött både ... - Michaela Sjögren Cronstedt
    • Västra Frölunda Rehab Einar Hessel Mycket bra man får hjälp och trevligt bemötande. - Sandra