Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Britt Lundmark, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta
  • Måndag till Fredag 07:00 - 16:30
  • Måndag till Fredag 07:45 - 16:45

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Opaltorget Vårdcentral Grevegårdsvägen 198 B 421 61 Västra Frölunda
Kommun

Göteborg

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Ortopedisk mottagning Umeå Kanonbra - Anders Nordlöf
    • Hudläkarmottagningen Telegrafen Lena Lindberg Besökstiden man fått stämmer alltid bra, man behöver sällan vänta. Skulle dock önska att man kan beställa tid under hela dagen, inte endast ... - Sten Andersson
    • Bromma Ortopedmottagning Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö. - Bengt Jonsson
    • Vasamamma Känner mig sedd och lyssnad till. - Alexandra
    • Åre hälsocentral Jag har varit i kontakt med hälsocentralen vid flera tillfällen, både via telefon och personliga besök. Det är så glädjande att varje gång b... - Agneta Gardner-Naraghi