Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra Frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon.

Verksamhetschef Liselotte Lindqvist, 0703-321451

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

1,0

• 14:33 - 16 maj, 2016 skrev:

Katastrof har försökt att nå er i ett par veckor och ni kan inte ens ta emot mitt tel nummer på meddelanden. Ringde senast 16/5 samt 12/5 och en vecka innan det. Olika tidpunkter. Så otillgänglig får man inte bli så att jag som patient inte ens kan lämna ett meddelande. Först säger tel svararen att jag kan lämna namn och nummer för att sedan säga att ni inte tar emot fler samtal idag. Men varför inte bara låta oss prata in. Det står ju att ni har teltid mellan kl 8-16. ??? Hur skall man göra för stt komma i kontakt med er om man inte ringer kl 07. Kanske inte är en sluttid man behöver. ??

1,0

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Narva Kirurg Center Fint bemötande, kvalité och kompetens är utmärkande för kliniken. Jag är mycket nöjd! - Harriet Larssén
    • Naprapat Tommy Efraimsson Jag har gått hos Tommy i många år för besvär med nacke och rygg. Får alltid bra behandling och trevligt mottagande, han lyssnar på om man ha... - Monica
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Har fått fantastisk hjälp sen jag fick tandställning, har alltid blivit omhändertagen och har alltid fått hjälp när jag behöver den. Känner ... - Raphaël Bonnet
    • Tandläkare Claes Östberg AB Supernöjd, har gått hos Claes i ca 33 år, det säger allt. - Karin
    • Barnmorskemottagningen Mammakulan Verkligen bästa mottagningen i Helsingborg. - Anna