Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Britt Lundmark, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars