Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Britt Lundmark, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Psykiatrisk avdelning E Länssjukhuset Ryhov Bästa stället!!underbar personal (ja,nån kunde vara lite snörpig o humorbefriad) men aldrig otrevliga eller korta i tonen.Bad man om något,e... - marina olenius
    • Öron- näs- halsmottagning SkaS Skövde Alltid kännt oss superbra behandlade på denna avdelning! - lisen Eriksson
    • Rentand Sanela är jätte duktig och försiktig! Super när man tycker att det är lite obehagligt att ha någon som jobbar i munnen. - Sandra
    • Rentand Jag fick snabbt tid som passade mina behöv, på plats var jag professionellt omhändertagen. Behandlingen gick jätte bra och jag fick under be... - Sandra
    • Physiotherapy Stockholm Jag har gått hos Anna Magnusson Sogell i flera år och hon har hjälpt mig med att få min kropp i balans på en rad olika sätt. Genom exempelvi... - Karin Aspe