Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra Frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon.

Verksamhetschef Liselotte Lindqvist, 0703-321451

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Zebrakliniken Seriöst, snabbt och vänligt. - Bo Widergren
    • Take Care Consulting & Wellness Mycket omtänksam läkare mån om patienten. Lätt att få tid men även själv boka på nätet. Trevligt bemötande av personalen i övrigt också! Abs... - Maja
    • Zebrakliniken Vilken fantastisk skillnad jag upplevde efter min efterstarrbehandling som bara gick på ett par minuter. Vad underbart att se bättre igen! - Pia Kronemyr
    • Riddarens Vårdcentral Den bästa vårdcentralen man kan önskar sig. På alla sätt och vis. Ett helt nytt sätt att bemöta patienter. - Stefan Hogland
    • Tandea Skärholmen Jag fick den bäst hjälp av tandläkare hos Tandea , de är snabb och effektiv , jag hade ont i min visdomstand, jag hade ett hole i den. När j... - Charlotte