Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Liselotte Lindqvist, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt