Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon. Verksamhetschef Liselotte Lindqvist, tel 031-3460804

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Sandens hälsocentral Telefonuppringning för äldre mycket svårt. För yngre och normalhörande bra. Hälsocentralen som helhet - mycket bra - Erling Molin
    • Tandläkare Lena och Stefan Seglert Stockholm Mycket bra tandläkare som jag rekommenderar varmt. Håller historiken och man blir bemött av samma tandläkare som har koll på ens mun! - Sebastian
    • Capio Medocular Jag har opererat båda ögonen för gråstarr. Suverän personal och fantastiskt omhändertagande. Jag är supernöjd och har ingenting att anmärka ... - Kerstin Rahlenbeck
    • Torbjörn Thelning Nacka ÖNH-mottagning Jätte trevligt bemötande av både sköterska och läk. Läk Torbjörn har väldigt bra hand om barn men även föräldrar o förklarar på ett bra sätt... - Anne-lie ullerfjord
    • Hornsgatans Tandvård Tack Hornsgatans Tandvård för en fantastisk behandling! Jag är verkligen Supernöjd med hela processen, både konsultationen, behandlingen,... - Milad Rezko