Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Göteborg

Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC.

Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder fasta läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes och demens.
Enheten har psykolog och kurator samt tillgång till sjukgymnastik och medicinsk fotvård. Skelett och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen.
Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Maria Ahlgren maria.ahlgren@vgregion.se
Tfn: 031-747 86 47.

Lista dig hos Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Telefon 031 - 747 86 40 Växelnummer031 - 747 86 40
Nordhagsvägen 2 A, 423 34, Torslanda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Gång- cykelväg finns via Nordhagsvägen, buss 21, 25, 121 och Orange express, avstigning Nordhagsvägen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Citymottagningen hälsocentral Alltid ett fantastiskt bemötande och snabb återkoppling/hjälp med tider. - Emma
    • Dentalrummet i Malmö AB Jag blev så fint behandlad sist.Är min favorittandlåkare i Malmö:) - Jebbi
    • Holger Montgomery AB Har gått hit i flera år på rekommendation av vänner och familjer som gått hit i generationer. Alltid väl bemött och omhändertagen. Klarar ä... - Eric
    • Rehabkliniken Jag fick hjärtflimmer. Inte trodde jag en naprapat kunde göra ngt åt det men det kunde Mats Emilson. Tack! - Lars-Åke Thelander
    • Rehabkliniken Camilla Williams är mycket skicklig. Hon har lyckats hålla igång mig både på jobbet och i löpspåret. Väldigt tacksam för hur du kan rätta ti... - Lars-Åke Thelander