Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Göteborg

Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC.

Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder fasta läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes och demens.
Enheten har psykolog och kurator samt tillgång till sjukgymnastik och medicinsk fotvård. Skelett och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen.
Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Maria Ahlgren maria.ahlgren@vgregion.se
Tfn: 031-747 86 47.

Lista dig hos Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Telefon 031 - 747 86 40 Växelnummer031 - 747 86 40
Nordhagsvägen 2 A, 423 34, Torslanda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Gång- cykelväg finns via Nordhagsvägen, buss 21, 25, 121 och Orange express, avstigning Nordhagsvägen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Omega Naprapati jag är jättenöjd med mottagandet och informationen.har blivit informerad om min skada och dess utveckling under hela behandlingen vilket jag... - bo johansson
    • Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona Vill bara tacka det team: Joakim som utförde undersökningen o Yvonne som satte nål o tog hand om mej...o en sköterska till som jag tyvärr in... - Martina
    • Vårdcentralen Anderslöv Den bästa vårdcentralen! Man möter förståelse från personalens sida. Varmt rekommenderat! - Magdalena Wrzesinska
    • Symbioskliniken En fantastisk pedagogisk människa min tandläkar skräck är väck borta. Tack Sofia - Raoul von karo
    • Vårdcentralen Planteringen Bra intryck och Bemötande - Jonas