Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Göteborg

Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC.

Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder fasta läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes och demens.
Enheten har psykolog och kurator samt tillgång till sjukgymnastik och medicinsk fotvård. Skelett och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen.
Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Maria Ahlgren maria.ahlgren@vgregion.se
Tfn: 031-747 86 47.

Lista dig hos Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Telefon 031 - 747 86 40 Växelnummer031 - 747 86 40
Nordhagsvägen 2 A, 423 34, Torslanda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Gång- cykelväg finns via Nordhagsvägen, buss 21, 25, 121 och Orange express, avstigning Nordhagsvägen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg