Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Göteborg

Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC.

Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder fasta läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes och demens.
Enheten har psykolog och kurator samt tillgång till sjukgymnastik och medicinsk fotvård. Skelett och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen.
Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Maria Ahlgren maria.ahlgren@vgregion.se
Tfn: 031-747 86 47.

Lista dig hos Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Telefon 031 - 747 86 40 Växelnummer031 - 747 86 40
Nordhagsvägen 2 A, 423 34, Torslanda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Gång- cykelväg finns via Nordhagsvägen, buss 21, 25, 121 och Orange express, avstigning Nordhagsvägen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt