Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Göteborg

Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC.

Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder fasta läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes och demens.
Enheten har psykolog och kurator samt tillgång till sjukgymnastik och medicinsk fotvård. Skelett och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen.
Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Maria Ahlgren maria.ahlgren@vgregion.se
Tfn: 031-747 86 47.

Lista dig hos Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Telefon 031 - 747 86 40 Växelnummer031 - 747 86 40
Nordhagsvägen 2 A, 423 34, Torslanda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Gång- cykelväg finns via Nordhagsvägen, buss 21, 25, 121 och Orange express, avstigning Nordhagsvägen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Omni4 Jeg er sikker på at Viveca (Vicki) har helt rett. - Petter Gottschalk
    • Folktandvården Roma Helt enkelt bäst - Carina Pettersson
    • Fjärdhundra vårdcentral Jag vill bara säga att jag har aldrig sätt läkare som Anders jonstam 😀han är så bra så finns inte några ord för att beskriva -uppdaterat u... - selwa persson
    • Tandläkare Chatarina Eriksson Detta är en tandläkare som jag varmt kan rekommendera, alltid så otrolig trevlig och hjälpsam och mycket proffsig! Och man får alltid ett go... - Madeleine Marschall
    • Närhälsan Öckerö vårdcentral Jag besökte Öckerö VC. den 16sept 2014, hade ett mycket inflammerat bröst, ömt och rött. Besöket var under jourtid. Upplevde att mitt proble... - Birgitta Johansson