Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Göteborg

Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral är en väl etablerad vårdcentral. Vi erbjuder vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast läkarkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 08 00 - 17 00 med drop in-mottagning måndag - fredag 08 15 - 11 00. Observera att laboratoriet är stängt mellan 12 30 och 13 30.
Vi har specialister i allmänmedicin,
ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor,
specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, samtalsterapeut och läkarsekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen.

Lista dig hos Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Telefon 031 - 747 84 00 Växelnummer031 - 747 84 00
Eketrägatan 3, 418 73, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Måndag till Fredag 08:15 - 11:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral Eketrägatan 3 418 73 Göteborg
Kommun

Göteborg

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kyrkbytorget heter närmaste busshållplats och där stannar buss 20 och 24. Från hållplats Eketrägatan (dit även spårvagnar går) tar det ca 10 min att promenera till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena