Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Lundby, Göteborg

Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral är en väl etablerad vårdcentral. Vi erbjuder vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast läkarkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 08 00 - 17 00 med drop in-mottagning måndag - fredag 08 15 - 11 00. Observera att laboratoriet är stängt mellan 12 30 och 13 30.
Vi har specialister i allmänmedicin, ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor,
specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, psykolog och medicinska sekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen.

Lista dig hos Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Telefon 031 - 747 84 00 Växelnummer031 - 747 84 00
Eketrägatan 3, 418 73, Göteborg - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kyrkbytorget heter närmaste busshållplats och där stannar buss 20 och 24. Från hållplats Eketrägatan (dit även spårvagnar går) tar det ca 10 min att promenera till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Morteza Samadi Tumba EN RÄDDANDE ÄNGEL SOM VANLIGT NÄR MAN BEHÖVER HJÄLP.TREVLIG SOMMAR - JAANA VARJONEN
    • Logopedmottagningen Rosenlund Utmärkt uppföljning av min 7-åriga son. Trevlig mottagning och exemplarisk kunskap i både logopedi och i engagemanget med barn. - Olli
    • Ekeby Hälsocenter vårdcentral Alla stickrädda patienter hänvisas till ekeby hälsocenter. Minsta möjliga trauma för patienter. Tack för ni finns. - Mina
    • Midsommarkransens sjukgymnastik Ett mycket bra ställe. kunnig och mycket trevlig personal. Mvh Hans Karlsson - hans karlsson
    • Tegs hälsocentral Toppen bra, speciellt familjecentralen med barnmorskor, barnläkare och sjuksköterskor där, guld värda! - Sandra