Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Göteborg

Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral är en väl etablerad vårdcentral. Vi erbjuder vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast läkarkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 08 00 - 17 00 med drop in-mottagning måndag - fredag 08 15 - 11 00. Observera att laboratoriet är stängt mellan 12 30 och 13 30.
Vi har specialister i allmänmedicin, ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor,
specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, psykolog och medicinska sekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen.

Lista dig hos Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Telefon 031 - 747 84 00 Växelnummer031 - 747 84 00
Eketrägatan 3, 418 73, Göteborg - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kyrkbytorget heter närmaste busshållplats och där stannar buss 20 och 24. Från hållplats Eketrägatan (dit även spårvagnar går) tar det ca 10 min att promenera till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Psykiatrisk avdelning E Länssjukhuset Ryhov Bästa stället!!underbar personal (ja,nån kunde vara lite snörpig o humorbefriad) men aldrig otrevliga eller korta i tonen.Bad man om något,e... - marina olenius
    • Öron- näs- halsmottagning SkaS Skövde Alltid kännt oss superbra behandlade på denna avdelning! - lisen Eriksson
    • Rentand Sanela är jätte duktig och försiktig! Super när man tycker att det är lite obehagligt att ha någon som jobbar i munnen. - Sandra
    • Rentand Jag fick snabbt tid som passade mina behöv, på plats var jag professionellt omhändertagen. Behandlingen gick jätte bra och jag fick under be... - Sandra
    • Physiotherapy Stockholm Jag har gått hos Anna Magnusson Sogell i flera år och hon har hjälpt mig med att få min kropp i balans på en rad olika sätt. Genom exempelvi... - Karin Aspe