Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Lundby, Göteborg

Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral är en väl etablerad vårdcentral. Vi erbjuder vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast läkarkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 08 00 - 17 00 med drop in-mottagning måndag - fredag 08 15 - 11 00. Observera att laboratoriet är stängt mellan 12 30 och 13 30.
Vi har specialister i allmänmedicin, ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor,
specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, psykolog och medicinska sekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen.

Lista dig hos Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Telefon 031 - 747 84 00 Växelnummer031 - 747 84 00
Eketrägatan 3, 418 73, Göteborg - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kyrkbytorget heter närmaste busshållplats och där stannar buss 20 och 24. Från hållplats Eketrägatan (dit även spårvagnar går) tar det ca 10 min att promenera till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Sandens hälsocentral Telefonuppringning för äldre mycket svårt. För yngre och normalhörande bra. Hälsocentralen som helhet - mycket bra - Erling Molin
    • Tandläkare Lena och Stefan Seglert Stockholm Mycket bra tandläkare som jag rekommenderar varmt. Håller historiken och man blir bemött av samma tandläkare som har koll på ens mun! - Sebastian
    • Capio Medocular Jag har opererat båda ögonen för gråstarr. Suverän personal och fantastiskt omhändertagande. Jag är supernöjd och har ingenting att anmärka ... - Kerstin Rahlenbeck
    • Torbjörn Thelning Nacka ÖNH-mottagning Jätte trevligt bemötande av både sköterska och läk. Läk Torbjörn har väldigt bra hand om barn men även föräldrar o förklarar på ett bra sätt... - Anne-lie ullerfjord
    • Hornsgatans Tandvård Tack Hornsgatans Tandvård för en fantastisk behandling! Jag är verkligen Supernöjd med hela processen, både konsultationen, behandlingen,... - Milad Rezko