Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Göteborg

Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral är en väl etablerad vårdcentral. Vi erbjuder vård av hög kvalitet, kontinuitet, god tillgänglighet och fast läkarkontakt. Våra öppettider måndag - fredag kl 08 00 - 17 00 med drop in-mottagning måndag - fredag 08 15 - 11 00. Observera att laboratoriet är stängt mellan 12 30 och 13 30.
Vi har specialister i allmänmedicin,
ST-läkare under utbildning, distriktssköterskor,
specialistutbildade sjuksköterskor för astma-kol, diabetes, hjärta-kärl och övervikt, samtalsterapeut och läkarsekreterare. Vi har barnavårdscentral i samma byggnad med nära samarbete med vårdcentralen.

Lista dig hos Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral, Göteborg

Telefon 031 - 747 84 00 Växelnummer031 - 747 84 00
Eketrägatan 3, 418 73, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Måndag till Fredag 08:15 - 11:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Kyrkbyn vårdcentral Eketrägatan 3 418 73 Göteborg
Kommun

Göteborg

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kyrkbytorget heter närmaste busshållplats och där stannar buss 20 och 24. Från hållplats Eketrägatan (dit även spårvagnar går) tar det ca 10 min att promenera till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina
    • Folktandvården Våxnäs Fantastiskt bemötande - Joakim
    • Tina-Mottagningen Det finns inget bättre när man väl är där. Ger en full 5:a Önskar dock att det var lättare att komma fram direkt till tidsmottagningen och ... - Yvonne Ljungerwald
    • Husläkarmottagningen Serafen Jag är väldigt nöjd med Serafens Husläkarmottagning. Min Husläkare är oerhört duktig och mänsklig. Jag blir alltid respektfullt bemött både ... - Michaela Sjögren Cronstedt
    • Västra Frölunda Rehab Einar Hessel Mycket bra man får hjälp och trevligt bemötande. - Sandra