Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Larsson 0730-340366

Lista dig hos Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Telefon 031 - 742 73 00 Växelnummer031 - 742 73 00
Rimmaregatan 2, 422 55, Hisings Backa - visa på karta
  • Måndag till Fredag 07:30 - 16:45
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
Drop-in
  • Måndag till Fredag 08:00 - 10:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Backa Vårdcentral Rimmaregatan 2 422 55 Hisings Backa
Kommun

Göteborg

Ej angivet

Allmänmedicin, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinensvård, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

E6, sväng av Backadalsmotet, skyltat Vårdcentralen Backa

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson