Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Norra Hisingen, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Larsson 0730-340366

Lista dig hos Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Telefon 031 - 742 73 00 Växelnummer031 - 742 73 00
Rimmaregatan 2, 422 55, Hisings Backa - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinensvård, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

E6, sväng av Backadalsmotet, skyltat Vårdcentralen Backa

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt