Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Larsson 0730-340366

Lista dig hos Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Telefon 031 - 742 73 00 Växelnummer031 - 742 73 00
Rimmaregatan 2, 422 55, Hisings Backa - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinensvård, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

E6, sväng av Backadalsmotet, skyltat Vårdcentralen Backa

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz