Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Norra Hisingen, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Larsson 0730-340366

Lista dig hos Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Telefon 031 - 742 73 00 Växelnummer031 - 742 73 00
Rimmaregatan 2, 422 55, Hisings Backa - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinensvård, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

E6, sväng av Backadalsmotet, skyltat Vårdcentralen Backa

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars