Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Larsson 0730-340366

Lista dig hos Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Telefon 031 - 742 73 00 Växelnummer031 - 742 73 00
Rimmaregatan 2, 422 55, Hisings Backa - visa på karta
  • Måndag till Fredag 07:30 - 16:45
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
Drop-in
  • Måndag till Fredag 08:00 - 10:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Backa Vårdcentral Rimmaregatan 2 422 55 Hisings Backa
Kommun

Göteborg

Ej angivet

Allmänmedicin, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinensvård, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

E6, sväng av Backadalsmotet, skyltat Vårdcentralen Backa

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Sjukgymnastik David Löw-Larsen Min mamma var hos David och fick en helt fantastisk hjälp efter många år med ryggbesvär. Ett personligt bemötande som gjorde att hon kände s... - Sara
    • Neonatal IVA US Värme och omtanke finns det gott om. Underbar personal 💕Även om det är mer än 9 år sedan vi var där kommer minnerna tillbaka. - Karolina
    • Akademikliniken Bröstförstoring och nippelplastik Vänlig personal som får en att känna sig välkommen och omhändertagen från det att man kliver över tröskel... - Annie
    • Avdelning Neurointensivvård NIVA under mer än 30 år har ni stått för kunskap, omtanke, värme och humor och varit / är vårt ankare. tack till er alla - Monica Marn
    • Hälsopartners Här behandlas kropp och själ, av ytterst proffsig personal. Jag har varit klient hos Anna i 13 år, och har provat andra varianter av massage... - Nadja