Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Norra Hisingen, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Larsson 0730-340366

Lista dig hos Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Telefon 031 - 742 73 00 Växelnummer031 - 742 73 00
Rimmaregatan 2, 422 55, Hisings Backa - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinensvård, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

E6, sväng av Backadalsmotet, skyltat Vårdcentralen Backa

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• HEL-Friskvård Saltsjöbaden Allt är bra! Bra bemötande och proffsiga behandlingar. - Saltsjöbaden Hemtjänst Nilsson/Hannebo AB
    • Psykoterapimottagningen Berit Wigren Var bara där en gång, men hon skapade en öppen och kravlös attityd som fick mig att öppna mig. Hon var också den första genom alla år som ko... - Johan
    • Hammarstrands hälsocentral Jag har alltid blivit mycket väl bemött på Hammarstrands Hc. Har haft en lång sjukdomsbild så jag har mött personalen väldigt ofta. Uppfatta... - Solveig Ek
    • Dalens vårdcentral Irene Åsberg är den bästa läkaren man kan önska sig. Min sedan -99 Har flyttat till andra sidan stan men aldrig att jag byter husläkare ! - Jennie
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Ryggskott och en vecka kvar till Öppet spår i Vasaloppet. Efter två behandlingar hos Magnus kunde loppet fullföljas med hyfsad tid och utan ... - Susanne Fagerberg