Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Larsson 0730-340366

Lista dig hos Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Telefon 031 - 742 73 00 Växelnummer031 - 742 73 00
Rimmaregatan 2, 422 55, Hisings Backa - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinensvård, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

E6, sväng av Backadalsmotet, skyltat Vårdcentralen Backa

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt