Närhälsan Linnéstaden barnmorskemottagning, Göteborg

Göteborg

Vi erbjuder: Mödrahälsovård, Föräldragrupper, Preventivmedelsrådgivning och Gyn.cellprovtagning.

Drop in för preventivmedelsförnyelse
Tisdag kl 08.00-09.00.Onsdag kl 16.00-17.00
OBS: Dropp in tider v 25-33 var god se tillfällig information till vänster.

Verksamhetschef Annmarie Thulin tel.0736-601642

Telefon 031 - 747 92 40 Växelnummer031 - 747 92 40
Fjärde Långgatan 48, 413 27, Göteborg - visa på karta
  • Måndag till Fredag 06:00 - 15:30

Ålder: Vi tar emot patienter som är 13 och äldre.

Postadress
Barnmorskemottagning Linnéstad Fjärde Långgatan 48 413 27 Göteborg
Kommun

Göteborg

Ej angivet

Barnmorska

Vägbeskrivning

Hållplats Masthuggstorget. Gå ca 150 meter upp längs med torget. Samma ingång som Vårdcentralen, plan 6.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Barnmorska Göteborg

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena