Närhälsan Linnéstaden barnmorskemottagning, Göteborg

Majorna-Linné, Göteborg

Vi erbjuder: Mödrahälsovård, Föräldragrupper, Preventivmedelsrådgivning och Gyn.cellprovtagning.

Drop in för preventivmedelsförnyelse
Tisdag kl 08.00-09.00.Onsdag kl 16.00-17.00

Verksamhetschef Annmarie Thulin tel.0736-601642

Telefon 031 - 747 92 40 Växelnummer031 - 747 92 40
Fjärde Långgatan 48, 413 27, Göteborg - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 13 och äldre.

Barnmorska

Vägbeskrivning

Hållplats Masthuggstorget. Gå ca 150 meter upp längs med torget. Samma ingång som Vårdcentralen, plan 6.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Barnmorska Göteborg

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars