Närhälsan Linnéstaden barnmorskemottagning, Göteborg

Majorna-Linné, Göteborg

Vi erbjuder: Mödrahälsovård, Föräldragrupper, Preventivmedelsrådgivning och Gyn.cellprovtagning.

Drop in för preventivmedelsförnyelse
Tisdag kl 08.00-09.00.Onsdag kl 16.00-17.00

Verksamhetschef Annmarie Thulin tel.0736-601642

Telefon 031 - 747 92 40 Växelnummer031 - 747 92 40
Fjärde Långgatan 48, 413 27, Göteborg - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 13 och äldre.

Barnmorska

Vägbeskrivning

Hållplats Masthuggstorget. Gå ca 150 meter upp längs med torget. Samma ingång som Vårdcentralen, plan 6.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Barnmorska Göteborg

• Vuxenpsykiatrimottagning affektivt centrum Malmö Alltid trevligt bemötande! - Fredric Jonsson
    • Vårdcentralen Markaryd Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd b... - Peter Lindkvist.
    • Sokolova Gynkliniken En läkare med kunskap och hjärta på rätt ställe!!! - Karmen livon
    • Hälsocentralen Sollefteå Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och a... - Harald Gribkowsky
    • Odensvi läkarmottagning Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt. - Ove Forsman