Närhälsan Backa rehabmottagning, Hisings Backa

Norra Hisingen, Göteborg

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Ingen remiss, tid inom 7 dagar, 80 kr per besök.

Välkommen!

Telefon 031 - 747 99 40 Växelnummer031 - 747 99 40
Rimmaregatan 1 c, 422 55, Hisings Backa - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Vägbeskrivning

Mottagningen ligger på gångavstånd från Selma Lagerlöfs torg, på andra sidan om Backadalen. Ta gångbron över vägen, huset ligger då på vänster sida. Gå in på hörnet av huset, i änden närmast motorvägen. Närmaste busshållplats heter Selma Lagerlöfs Torg. Här stannar busslinjerna 18, 19 och 45. Med Flexlinjen går man av vid mötesplats 2015. Det finns gratis parkeringsplats utanför huset. Tillfälligt parkeringstillstånd kan lånas i receptionen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Morteza Samadi Tumba EN RÄDDANDE ÄNGEL SOM VANLIGT NÄR MAN BEHÖVER HJÄLP.TREVLIG SOMMAR - JAANA VARJONEN
    • Logopedmottagningen Rosenlund Utmärkt uppföljning av min 7-åriga son. Trevlig mottagning och exemplarisk kunskap i både logopedi och i engagemanget med barn. - Olli
    • Ekeby Hälsocenter vårdcentral Alla stickrädda patienter hänvisas till ekeby hälsocenter. Minsta möjliga trauma för patienter. Tack för ni finns. - Mina
    • Midsommarkransens sjukgymnastik Ett mycket bra ställe. kunnig och mycket trevlig personal. Mvh Hans Karlsson - hans karlsson
    • Tegs hälsocentral Toppen bra, speciellt familjecentralen med barnmorskor, barnläkare och sjuksköterskor där, guld värda! - Sandra