Närhälsan Backa rehabmottagning, Hisings Backa

Norra Hisingen, Göteborg

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Ingen remiss, tid inom 7 dagar, 80 kr per besök.

Välkommen!

Telefon 031 - 747 99 40 Växelnummer031 - 747 99 40
Rimmaregatan 1 c, 422 55, Hisings Backa - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Vägbeskrivning

Mottagningen ligger på gångavstånd från Selma Lagerlöfs torg, på andra sidan om Backadalen. Ta gångbron över vägen, huset ligger då på vänster sida. Gå in på hörnet av huset, i änden närmast motorvägen. Närmaste busshållplats heter Selma Lagerlöfs Torg. Här stannar busslinjerna 18, 19 och 45. Med Flexlinjen går man av vid mötesplats 2039. Det finns gratis parkeringsplats utanför huset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här