Angered Care Vårdcentral, Angered

Göteborg

Från och med 1 oktober öppnade vi våra dörrar för Er. Vi är tillgängliga med generösa öppettider. Bra läge och kunniga personal

Vi anser att En bra hälsa är en god investering för både individen och samhälle.

Vi som jobbar här är mångkulturella och allsidiga. Du erbjuds en fast vårdkontakt i ett team med personal som har olika yrkeskompetens (läkare, distriktssköterska, med fler).

Talar du inte svenska ordnar vi alltid tolk till ditt besök.

Vår vårdcentral ligger i centrala Angered. Vi är mångkulturellt arbetsteam som välkomnar dig, Ung som äldre med små eller större krämpor. Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig till ett bättra mående

Telefon 031 - 46 65 65

Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 4 omdömen
  • 21:21 - 05 aug, 2014

trevliga och kompetenta personal

Mycket trevliga och kompetenta personal. Läkarna är helt underbara f.f.a dr Ayad.

• 19:56 - 12 jun, 2014

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 19:55 - 12 jun, 2014 skrev:

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 14:01 - 31 dec, 2013

Annan vårdpersonal

Väldigt trevliga i telefonen.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Ortopedisk mottagning Umeå Kanonbra - Anders Nordlöf
    • Hudläkarmottagningen Telegrafen Lena Lindberg Besökstiden man fått stämmer alltid bra, man behöver sällan vänta. Skulle dock önska att man kan beställa tid under hela dagen, inte endast ... - Sten Andersson
    • Bromma Ortopedmottagning Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö. - Bengt Jonsson
    • Vasamamma Känner mig sedd och lyssnad till. - Alexandra
    • Åre hälsocentral Jag har varit i kontakt med hälsocentralen vid flera tillfällen, både via telefon och personliga besök. Det är så glädjande att varje gång b... - Agneta Gardner-Naraghi