Angered Care Vårdcentral, Angered

Göteborg

Från och med 1 oktober öppnade vi våra dörrar för Er. Vi är tillgängliga med generösa öppettider. Bra läge och kunniga personal

Vi anser att En bra hälsa är en god investering för både individen och samhälle.

Vi som jobbar här är mångkulturella och allsidiga. Du erbjuds en fast vårdkontakt i ett team med personal som har olika yrkeskompetens (läkare, distriktssköterska, med fler).

Talar du inte svenska ordnar vi alltid tolk till ditt besök.

Vår vårdcentral ligger i centrala Angered. Vi är mångkulturellt arbetsteam som välkomnar dig, Ung som äldre med små eller större krämpor. Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig till ett bättra mående

Telefon 031 - 46 65 65

Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 4 omdömen
  • 21:21 - 05 aug, 2014

trevliga och kompetenta personal

Mycket trevliga och kompetenta personal. Läkarna är helt underbara f.f.a dr Ayad.

• 19:56 - 12 jun, 2014

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 19:55 - 12 jun, 2014 skrev:

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 14:01 - 31 dec, 2013

Annan vårdpersonal

Väldigt trevliga i telefonen.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina
    • Folktandvården Våxnäs Fantastiskt bemötande - Joakim
    • Tina-Mottagningen Det finns inget bättre när man väl är där. Ger en full 5:a Önskar dock att det var lättare att komma fram direkt till tidsmottagningen och ... - Yvonne Ljungerwald
    • Husläkarmottagningen Serafen Jag är väldigt nöjd med Serafens Husläkarmottagning. Min Husläkare är oerhört duktig och mänsklig. Jag blir alltid respektfullt bemött både ... - Michaela Sjögren Cronstedt
    • Västra Frölunda Rehab Einar Hessel Mycket bra man får hjälp och trevligt bemötande. - Sandra