Angered Care Vårdcentral, Angered

Göteborg

Från och med 1 oktober öppnade vi våra dörrar för Er. Vi är tillgängliga med generösa öppettider. Bra läge och kunniga personal

Vi anser att En bra hälsa är en god investering för både individen och samhälle.

Vi som jobbar här är mångkulturella och allsidiga. Du erbjuds en fast vårdkontakt i ett team med personal som har olika yrkeskompetens (läkare, distriktssköterska, med fler).

Talar du inte svenska ordnar vi alltid tolk till ditt besök.

Vår vårdcentral ligger i centrala Angered. Vi är mångkulturellt arbetsteam som välkomnar dig, Ung som äldre med små eller större krämpor. Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig till ett bättra mående

Telefon 031 - 46 65 65

Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 4 omdömen
  • 21:21 - 05 aug, 2014

trevliga och kompetenta personal

Mycket trevliga och kompetenta personal. Läkarna är helt underbara f.f.a dr Ayad.

• 19:56 - 12 jun, 2014

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 19:55 - 12 jun, 2014 skrev:

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 14:01 - 31 dec, 2013

Annan vårdpersonal

Väldigt trevliga i telefonen.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt