Angered Care Vårdcentral, Angered

Göteborg

Från och med 1 oktober öppnade vi våra dörrar för Er. Vi är tillgängliga med generösa öppettider. Bra läge och kunniga personal

Vi anser att En bra hälsa är en god investering för både individen och samhälle.

Vi som jobbar här är mångkulturella och allsidiga. Du erbjuds en fast vårdkontakt i ett team med personal som har olika yrkeskompetens (läkare, distriktssköterska, med fler).

Talar du inte svenska ordnar vi alltid tolk till ditt besök.

Vår vårdcentral ligger i centrala Angered. Vi är mångkulturellt arbetsteam som välkomnar dig, Ung som äldre med små eller större krämpor. Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig till ett bättra mående

Telefon 031 - 46 65 65

Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 4 omdömen
  • 21:21 - 05 aug, 2014

trevliga och kompetenta personal

Mycket trevliga och kompetenta personal. Läkarna är helt underbara f.f.a dr Ayad.

• 19:56 - 12 jun, 2014

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 19:55 - 12 jun, 2014 skrev:

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 14:01 - 31 dec, 2013

Annan vårdpersonal

Väldigt trevliga i telefonen.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz