Angered Care Vårdcentral, Angered

Göteborg

Från och med 1 oktober öppnade vi våra dörrar för Er. Vi är tillgängliga med generösa öppettider. Bra läge och kunniga personal

Vi anser att En bra hälsa är en god investering för både individen och samhälle.

Vi som jobbar här är mångkulturella och allsidiga. Du erbjuds en fast vårdkontakt i ett team med personal som har olika yrkeskompetens (läkare, distriktssköterska, med fler).

Talar du inte svenska ordnar vi alltid tolk till ditt besök.

Vår vårdcentral ligger i centrala Angered. Vi är mångkulturellt arbetsteam som välkomnar dig, Ung som äldre med små eller större krämpor. Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig till ett bättra mående

Telefon 031 - 46 65 65

Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 4 omdömen
  • 21:21 - 05 aug, 2014

trevliga och kompetenta personal

Mycket trevliga och kompetenta personal. Läkarna är helt underbara f.f.a dr Ayad.

• 19:56 - 12 jun, 2014

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 19:55 - 12 jun, 2014 skrev:

Underbara personal

Helt fantastiska personal

• 14:01 - 31 dec, 2013

Annan vårdpersonal

Väldigt trevliga i telefonen.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena