Hjälpmedelscentralen, Eskilstuna

Eskilstuna

Hjälpmedelscentralen bedrivs genom en särskild överenskommelse om Gemensam nämnd för hjälpmedel. Våra uppdragsgivare är landstinget Sörmland och samtliga kommuner i länet.
Enligt överenskommelsen ska Hjälpmedelscentralen svara för försörjning av hjälpmedel till länets invånare inom områdena:
Rörelseteknik, t ex rullstolar och gånghjälpmedel Kognition, t ex bolltäcken Kommunikation, t ex larm, telefoner och omgivningskontroll Medicinsk behandling, t ex syrgas och smärtbehandling med TENS Inkontinens

Telefon 077 - 140 54 06 Texttelefon 016 - 12 71 24

Ej angivet

Kommun

Hjälpmedelsverksamhet, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson