Hjälpmedelscentralen, Eskilstuna

Eskilstuna

Hjälpmedelscentralen bedrivs genom en särskild överenskommelse om Gemensam nämnd för hjälpmedel. Våra uppdragsgivare är landstinget Sörmland och samtliga kommuner i länet.
Enligt överenskommelsen ska Hjälpmedelscentralen svara för försörjning av hjälpmedel till länets invånare inom områdena:
Rörelseteknik, t ex rullstolar och gånghjälpmedel Kognition, t ex bolltäcken Kommunikation, t ex larm, telefoner och omgivningskontroll Medicinsk behandling, t ex syrgas och smärtbehandling med TENS Inkontinens

Telefon 077 - 140 54 06 Texttelefon 016 - 12 71 24
Fraktgatan 5 - visa på karta

Kommun

Hjälpmedelsverksamhet, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt