Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Enköping

Örsundsbro vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler. Här kan du träffa specialister inom olika yrkesgrupper. Vårdcentralen ligger centralt nära allmänna kommunikationer.

Lista dig hos Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Telefon 0171 - 41 73 80 Växelnummer018 - 611 00 00
Tulpanvägen 10 Örsundsbro - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Örsundsbro vårdcentral Tulpanvägen 10
749 60 Örsundsbro
Kommun

Enköping

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:12 - 13 sep, 2013 skrev:

jätte trevlig personal, bra bemötande. Vi har träffat Kicki under 3½ år som alltid varit kanon!

Till toppen

• Hälsocentralen på Hestra Per Widén Det bästa med Hestra, förutom skogen, är Hälsocentralen! Även om ni flyttat. - Ingrid Boström
    • Folktandvården Lidingö super trevlig och duktig personal. jätte bra jobb, och inte dömande som man kan vara orolig för. ångrar inte en sekund jag skrev in mig hä... - Jesper
    • Olaus Petri vårdcentral Doktorerna är dåliga på lämna utlovade resultat på prover och dåliga på ringa om man vill få tag på dem när det gäller viktigt medicin - Anders peterson
    • Backa Läkarhus Absolut en av de bättre mottagningar jag besökt. Trevlig personal. Tycker dock att väntetiden är alltför lång om man vill träffa samma läkar... - Ulla-May Berndtsson
    • Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina