Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Enköping

Örsundsbro vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler. Här kan du träffa specialister inom olika yrkesgrupper. Vårdcentralen ligger centralt nära allmänna kommunikationer.

Lista dig hos Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Telefon 0171 - 41 73 80 Växelnummer018 - 611 00 00
Tulpanvägen 10 Örsundsbro - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:12 - 13 sep, 2013 skrev:

jätte trevlig personal, bra bemötande. Vi har träffat Kicki under 3½ år som alltid varit kanon!

Till toppen

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz