Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Örsundsbro, Enköping

Örsundsbro vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler.
Här kan du träffa specialister inom olika yrkesgrupper.
Vårdcentralen ligger centralt nära allmänna kommunikationer.

Lista dig hos Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Telefon 0171 - 41 73 80 Växelnummer018 - 611 00 00
Tulpanvägen 10 Örsundsbro - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 11:30 Efter priotering

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:12 - 13 sep, 2013 skrev:

jätte trevlig personal, bra bemötande. Vi har träffat Kicki under 3½ år som alltid varit kanon!

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell