Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Enköping

Örsundsbro vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler. Här kan du träffa specialister inom olika yrkesgrupper. Vårdcentralen ligger centralt nära allmänna kommunikationer.

Lista dig hos Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Telefon 0171 - 41 73 80 Växelnummer018 - 611 00 00
Tulpanvägen 10 Örsundsbro - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:12 - 13 sep, 2013 skrev:

jätte trevlig personal, bra bemötande. Vi har träffat Kicki under 3½ år som alltid varit kanon!

Till toppen

• Härliga Fötter Marina är en otroligt kompetent fotterapeut. Alltid glad, snäll och hjälpsam. Jag har aldrig haft så fina fötter och aldrig känt mig så moti... - Linda Pokorny
    • GBF Tandhälsovård - Tandläkare Gunilla Fornmark Hej Tjejer! Drog en visdomstand igår och jag vill bara säga att idag känner jag ingenting. Är så glad att Ni finns. Ni är proffs! Ha en rik... - Gunilla Hansen
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt och proffsigt mottagande. Noggrant och informativt utförande. Jag och Bert känner oss trygga i Helena och Monicas händer. - Birgitta Fahlstedt
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Efter 26 års beroende av snus så bestämde jag mig för att prova hypnos för att bli snusfri. Jag träffade Inger vid två tillfällen i mars 201... - Cecilia
    • Ekbladh Rolf Bästa sjukgymnast i Malmö - Edit