Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Enköping

Örsundsbro vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler. Här kan du träffa specialister inom olika yrkesgrupper. Vårdcentralen ligger centralt nära allmänna kommunikationer.

Lista dig hos Örsundsbro vårdcentral, Örsundsbro

Telefon 0171 - 41 73 80 Växelnummer018 - 611 00 00
Tulpanvägen 10 Örsundsbro - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Örsundsbro vårdcentral Tulpanvägen 10
749 60 Örsundsbro
Kommun

Enköping

Ej angivet

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:12 - 13 sep, 2013 skrev:

jätte trevlig personal, bra bemötande. Vi har träffat Kicki under 3½ år som alltid varit kanon!

Till toppen

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson