Vårdcentralen Eden, Malmö

Centrum, Malmö

Välkommen till Eden, vårdcentralen med de generösa öppettiderna! Vi finns till för dig! Eden har hög kompetens inom områden som hälsa och sjukvård. Vi har även kurator och psykolog. Vi är numera HBT-certifierade.
Vi satsar på god tillgänglighet.
Vi har öppet kl 07.00-20.00 måndag-torsdag och kl 07.00-17.00 fredagar. Då du söker hos oss ska du alltid känna dig väl omhändertagen!

Lista dig hos Vårdcentralen Eden, Malmö

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 10:14 - 07 jan, 2014 skrev:

Mycket bra service

Trevligt mottagande, proffsigt omhändertagande. Möjligen är 50 kr för besöket hos distriktssköterskan för lite. Administrationen för att få in beloppet är nog större.

• 23:28 - 04 mar, 2013 skrev:

provmotagning

eden är ett jätte bra vårdcentral med väldigt trevligt personal och har väldigt bra öppettider som passar de som jobbar också.
    men det negativa är läkarnas telefon tid som är bara på 50 min och är på dålig tid på dagen.
    har även klagomål på personalen på labbet trots att de e duktiga och trevliga men det är inte ok att de sitter inne i labbet och pratar om privata saker medan det är patienter som väntar på sin tur.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Riksby vårdcentral Liten trevlig vårdcentral. Alla är hjälpsamma, alla verkar väldigt kompetenta i sina olika roller. Min husläkare, (Elin Sundberg) är en pär... - Gun Weckman
    • Endoskopienheten Västerås Det är inte mysigt att göra en gastrskopi. Men när det är en så underbar personal, så går det lätt att göra den. Ni är helt otroligt under... - Urban Nordin
    • LäkarGruppen Bra bemötande och trevlig personal .Bra helt enkelt. - Tord Lundström
    • Denthorén - Tandläkare Henrik Thorén Tandläkarbesök är obehagliga - men Henrik gör dem till en bra upplevelse. Har ingen skräck längre efter 7-8 år hos honom. Med beröm godkänt ... - Michael E
    • Avdelningen för ortodonti Jönköping ortodontiassistent Berith på ortodonti kliniken i Jönköping är fantastisk! Hon har ett stort personligt engagemang och gör alltid sitt bästa... - Lisa
    Tyck till om Vården.se