Vårdcentralen Eden, Malmö

Centrum, Malmö

Välkommen till Eden, vårdcentralen med de generösa öppettiderna! Vi finns till för dig! Eden har hög kompetens inom områden som hälsa och sjukvård. Vi har även kurator och psykolog. Vi är numera HBT-certifierade.
Vi satsar på god tillgänglighet.
Vi har öppet kl 07.00-20.00 måndag-torsdag och kl 07.00-17.00 fredagar. Då du söker hos oss ska du alltid känna dig väl omhändertagen!

Lista dig hos Vårdcentralen Eden, Malmö

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 10:14 - 07 jan, 2014 skrev:

Mycket bra service

Trevligt mottagande, proffsigt omhändertagande. Möjligen är 50 kr för besöket hos distriktssköterskan för lite. Administrationen för att få in beloppet är nog större.

• 23:28 - 04 mar, 2013 skrev:

provmotagning

eden är ett jätte bra vårdcentral med väldigt trevligt personal och har väldigt bra öppettider som passar de som jobbar också.
    men det negativa är läkarnas telefon tid som är bara på 50 min och är på dålig tid på dagen.
    har även klagomål på personalen på labbet trots att de e duktiga och trevliga men det är inte ok att de sitter inne i labbet och pratar om privata saker medan det är patienter som väntar på sin tur.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Ortopedisk mottagning Umeå Kanonbra - Anders Nordlöf
    • Hudläkarmottagningen Telegrafen Lena Lindberg Besökstiden man fått stämmer alltid bra, man behöver sällan vänta. Skulle dock önska att man kan beställa tid under hela dagen, inte endast ... - Sten Andersson
    • Bromma Ortopedmottagning Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö. - Bengt Jonsson
    • Vasamamma Känner mig sedd och lyssnad till. - Alexandra
    • Åre hälsocentral Jag har varit i kontakt med hälsocentralen vid flera tillfällen, både via telefon och personliga besök. Det är så glädjande att varje gång b... - Agneta Gardner-Naraghi