Vårdcentralen Eden, Malmö

Centrum, Malmö

Välkommen till Eden, vårdcentralen med generösa öppettider! Vi finns till för dig!

Eden har hög kompetens inom områden som hälsa och sjukvård. Vi har även kurator och psykolog. Vi är HBT-certifierade.

Vi satsar på god tillgänglighet.

Vi har öppet kl 07.00-17.00 måndag-fredag. Då du söker hos oss ska du alltid känna dig väl omhändertagen!

Lista dig hos Vårdcentralen Eden, Malmö

Telefon 040 - 623 91 00
Möllevångsgatan 44, Malmö - visa på karta

Allmänmedicin, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 10:14 - 07 jan, 2014 skrev:

Trevligt mottagande, proffsigt omhändertagande. Möjligen är 50 kr för besöket hos distriktssköterskan för lite. Administrationen för att få in beloppet är nog större.

• 23:28 - 04 mar, 2013 skrev:

eden är ett jätte bra vårdcentral med väldigt trevligt personal och har väldigt bra öppettider som passar de som jobbar också.
    men det negativa är läkarnas telefon tid som är bara på 50 min och är på dålig tid på dagen.
    har även klagomål på personalen på labbet trots att de e duktiga och trevliga men det är inte ok att de sitter inne i labbet och pratar om privata saker medan det är patienter som väntar på sin tur.

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Vårdcentralen Markaryd Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd b... - Peter Lindkvist.
    • Sokolova Gynkliniken En läkare med kunskap och hjärta på rätt ställe!!! - Karmen livon
    • Hälsocentralen Sollefteå Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och a... - Harald Gribkowsky
    • Odensvi läkarmottagning Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt. - Ove Forsman
    • Nilsson Martin Sökt för adhd,en fantastisk läkare som tar sig tid och lyssnar, Väldigt kompetent för sitt yrke,mer än gärna rekommendera MN. Får ett bra ... - Jörgen Peters