Vårdcentralen Eden, Malmö

Centrum, Malmö

Välkommen till Eden, vårdcentralen med de generösa öppettiderna! Vi finns till för dig! Eden har hög kompetens inom områden som hälsa och sjukvård. Vi har även kurator och psykolog. Vi är HBT-certifierade.
Vi satsar på god tillgänglighet.
Vi har öppet kl 07.00-20.00 måndag-torsdag och kl 07.00-17.00 fredagar. Då du söker hos oss ska du alltid känna dig väl omhändertagen!

Lista dig hos Vårdcentralen Eden, Malmö

Telefon 040 - 623 91 00
Möllevångsgatan 44, Malmö - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 10:14 - 07 jan, 2014 skrev:

Mycket bra service

Trevligt mottagande, proffsigt omhändertagande. Möjligen är 50 kr för besöket hos distriktssköterskan för lite. Administrationen för att få in beloppet är nog större.

• 23:28 - 04 mar, 2013 skrev:

provmotagning

eden är ett jätte bra vårdcentral med väldigt trevligt personal och har väldigt bra öppettider som passar de som jobbar också.
    men det negativa är läkarnas telefon tid som är bara på 50 min och är på dålig tid på dagen.
    har även klagomål på personalen på labbet trots att de e duktiga och trevliga men det är inte ok att de sitter inne i labbet och pratar om privata saker medan det är patienter som väntar på sin tur.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz