Vårdcentralen Eden, Malmö

Centrum, Malmö

Välkommen till Eden, vårdcentralen med de generösa öppettiderna! Vi finns till för dig! Eden har hög kompetens inom områden som hälsa och sjukvård. Vi har även kurator och psykolog. Vi är HBT-certifierade.
Vi satsar på god tillgänglighet.
Vi har öppet kl 07.00-20.00 måndag-torsdag och kl 07.00-17.00 fredagar. Då du söker hos oss ska du alltid känna dig väl omhändertagen!

Lista dig hos Vårdcentralen Eden, Malmö

Telefon 040 - 623 91 00
Möllevångsgatan 44, Malmö - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 10:14 - 07 jan, 2014 skrev:

Mycket bra service

Trevligt mottagande, proffsigt omhändertagande. Möjligen är 50 kr för besöket hos distriktssköterskan för lite. Administrationen för att få in beloppet är nog större.

• 23:28 - 04 mar, 2013 skrev:

provmotagning

eden är ett jätte bra vårdcentral med väldigt trevligt personal och har väldigt bra öppettider som passar de som jobbar också.
    men det negativa är läkarnas telefon tid som är bara på 50 min och är på dålig tid på dagen.
    har även klagomål på personalen på labbet trots att de e duktiga och trevliga men det är inte ok att de sitter inne i labbet och pratar om privata saker medan det är patienter som väntar på sin tur.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Härliga Fötter Marina är en otroligt kompetent fotterapeut. Alltid glad, snäll och hjälpsam. Jag har aldrig haft så fina fötter och aldrig känt mig så moti... - Linda Pokorny
    • GBF Tandhälsovård - Tandläkare Gunilla Fornmark Hej Tjejer! Drog en visdomstand igår och jag vill bara säga att idag känner jag ingenting. Är så glad att Ni finns. Ni är proffs! Ha en rik... - Gunilla Hansen
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt och proffsigt mottagande. Noggrant och informativt utförande. Jag och Bert känner oss trygga i Helena och Monicas händer. - Birgitta Fahlstedt
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Efter 26 års beroende av snus så bestämde jag mig för att prova hypnos för att bli snusfri. Jag träffade Inger vid två tillfällen i mars 201... - Cecilia
    • Ekbladh Rolf Bästa sjukgymnast i Malmö - Edit