Vårdcentralen Eden, Malmö

Centrum, Malmö

Välkommen till Eden, vårdcentralen med de generösa öppettiderna! Vi finns till för dig! Eden har hög kompetens inom områden som hälsa och sjukvård. Vi har även kurator och psykolog. Vi är HBT-certifierade.
Vi satsar på god tillgänglighet.
Vi har öppet kl 07.00-20.00 måndag-torsdag och kl 07.00-17.00 fredagar. Då du söker hos oss ska du alltid känna dig väl omhändertagen!

Lista dig hos Vårdcentralen Eden, Malmö

Telefon 040 - 623 91 00
Möllevångsgatan 44, Malmö - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 10:14 - 07 jan, 2014 skrev:

Mycket bra service

Trevligt mottagande, proffsigt omhändertagande. Möjligen är 50 kr för besöket hos distriktssköterskan för lite. Administrationen för att få in beloppet är nog större.

• 23:28 - 04 mar, 2013 skrev:

provmotagning

eden är ett jätte bra vårdcentral med väldigt trevligt personal och har väldigt bra öppettider som passar de som jobbar också.
    men det negativa är läkarnas telefon tid som är bara på 50 min och är på dålig tid på dagen.
    har även klagomål på personalen på labbet trots att de e duktiga och trevliga men det är inte ok att de sitter inne i labbet och pratar om privata saker medan det är patienter som väntar på sin tur.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Vårdcentralen Kil Hej. Som nyinflyttad måste jag berömma vårdcentralen för snabba åtgärder när jag fick halsfluss, halsprovet gick bra när jag höll i tungan. ... - kjell-åke
    • LAH Det teamet jag har fått runt mig ang LAH Finspång helt underbara, jag trivs med dessa människor och dom gör ett toppen jobb. Vill också inkl... - Lars Persson
    • Tandläkare Claes Gustafsson Har haft Claes Gustavsson som tandläkare sedan jag var 18 år är nu 49 år så han är ganska bra ..... Han är kanon helt enkelt ! Kan verklige... - Michael Ek
    • Tandläkare Andreas Holmlund Professionellt och vänligt bemötande! - Anita Stenvall
    • Ja Sin Medical Care Hudmottagning Mycket trevlig personal och en otroligt duktig läkare, det märks at han kan och vet mycket om hudsjukdomar. - Sylvia