Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Centrum, Malmö

Din moderna vårdcentral i Malmö City. Vi svarar i telefon hela dagen utan att du behöver vänta och du får en och samma läkare knuten till dig.
Vi möter dig som patient dels genom telefon hela dagen, dels genom patientportalen där du kan läsa dina journaler, boka tid och kommunicera med oss genom din hälsodagbok.

Lista dig hos Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Malmö

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vi finns alldeles vid Gustav Adolfs torg mitt emot Kanalen och Raul Wallenbergs park.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:37 - 25 jun, 2014 skrev:

1. besök betyg 4

En trevlig upplevelse.
    Et vänligt och kompetens personal.
    Lämnar huset som en glad man,,,,,,,,,,,,,,

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson