Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Centrum, Malmö

Din moderna vårdcentral i Malmö City. Vi svarar i telefon hela dagen utan att du behöver vänta och du får en och samma läkare knuten till dig.
Vi möter dig som patient dels genom telefon hela dagen, dels genom patientportalen där du kan läsa dina journaler, boka tid och kommunicera med oss genom din hälsodagbok.

Lista dig hos Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Kommun

Malmö

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vi finns alldeles vid Gustav Adolfs torg mitt emot Kanalen och Raul Wallenbergs park.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:37 - 25 jun, 2014 skrev:

1. besök betyg 4

En trevlig upplevelse.
    Et vänligt och kompetens personal.
    Lämnar huset som en glad man,,,,,,,,,,,,,,

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Hälsocentralen på Hestra Per Widén Det bästa med Hestra, förutom skogen, är Hälsocentralen! Även om ni flyttat. - Ingrid Boström
    • Folktandvården Lidingö super trevlig och duktig personal. jätte bra jobb, och inte dömande som man kan vara orolig för. ångrar inte en sekund jag skrev in mig hä... - Jesper
    • Olaus Petri vårdcentral Doktorerna är dåliga på lämna utlovade resultat på prover och dåliga på ringa om man vill få tag på dem när det gäller viktigt medicin - Anders peterson
    • Backa Läkarhus Absolut en av de bättre mottagningar jag besökt. Trevlig personal. Tycker dock att väntetiden är alltför lång om man vill träffa samma läkar... - Ulla-May Berndtsson
    • Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina