Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Centrum, Malmö

Din moderna vårdcentral i Malmö City. Vi svarar i telefon hela dagen utan att du behöver vänta och du får en och samma läkare knuten till dig.

Vi möter dig som patient dels genom telefon hela dagen, dels genom patientportalen där du kan läsa dina journaler, boka tid och kommunicera med oss genom din hälsodagbok.

Lista dig hos Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Telefon 040 - 608 60 00
Lilla Nygatan 7, 211 38 Malmö - visa på karta
Drop-in

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vi finns alldeles vid Gustav Adolfs torg mitt emot Kanalen och Raul Wallenbergs park.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:37 - 25 jun, 2014 skrev:

En trevlig upplevelse.
    Et vänligt och kompetens personal.
    Lämnar huset som en glad man,,,,,,,,,,,,,,

Till toppen

Tandvårdsskola med Vården.se och Plackers

Få bättre tänder med Plackers!

Få bättre tänder!

Vården.se har ett samarbete med Plackers för att hjälpa människor till en bättre tandvård och på så sätt främja tandhälsan. Att ta hand om sina tänder och munhygien är viktigt för att förebygga plack, karies och olika typer av tandsjukdomar.

Läs mer här

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Brahehälsan Eslöv Underbar, varmt rekommenderar,min läkare guld värd!!! - nevada
    • Mobila omvårdnadsteamet Motala Underbart att ni finns med i samhälet - Abdulkadir Yusuf
    • Vårdcentralen Planteringen Tack för att jag fick komma till dr. Bengt Hommerberg. Som sig bör hade han läst befintlig info om mig, vilket idag är ytterst sällsynt. Pro... - S V Olsson
    • Tandläkare Anders Malmberg Har gått hos Anders i många år och man känner sig definitivt i trygga händer. Alla rekommendationer. - Jonas Axell
    • Tandläkare uffe Har varit patient hos Ulf i snart 40 år och det är alltid lika trevligt med ett besök hos Team uffe man går alltid därifrån med en skön käns... - Ingmar Filipson