Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Centrum, Malmö

Din moderna vårdcentral i Malmö City. Vi svarar i telefon hela dagen utan att du behöver vänta och du får en och samma läkare knuten till dig.
Vi möter dig som patient dels genom telefon hela dagen, dels genom patientportalen där du kan läsa dina journaler, boka tid och kommunicera med oss genom din hälsodagbok.

Lista dig hos Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Telefon 040 - 608 60 00
Lilla Nygatan 7, 211 38 Malmö - visa på karta
Drop-in

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vi finns alldeles vid Gustav Adolfs torg mitt emot Kanalen och Raul Wallenbergs park.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:37 - 25 jun, 2014 skrev:

1. besök betyg 4

En trevlig upplevelse.
    Et vänligt och kompetens personal.
    Lämnar huset som en glad man,,,,,,,,,,,,,,

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz