Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Centrum, Malmö

Din moderna vårdcentral i Malmö City. Vi svarar i telefon hela dagen utan att du behöver vänta och du får en och samma läkare knuten till dig.
Vi möter dig som patient dels genom telefon hela dagen, dels genom patientportalen där du kan läsa dina journaler, boka tid och kommunicera med oss genom din hälsodagbok.

Lista dig hos Vårdhuset Vårdcentral Malmö City, Malmö

Malmö

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vi finns alldeles vid Gustav Adolfs torg mitt emot Kanalen och Raul Wallenbergs park.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:37 - 25 jun, 2014 skrev:

1. besök betyg 4

En trevlig upplevelse.
    Et vänligt och kompetens personal.
    Lämnar huset som en glad man,,,,,,,,,,,,,,

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Malmö

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson