Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Tullinge, Botkyrka

Gå in och titta på vår externa hemsida (se länk ovan till vänster).
Här kan du läsa om alla nyheter, vaccinationer mm som gäller för vårdcentralen och BVC m fl.

Titta under flikarna
- Aktuellt
- Kontakta oss
- Öppettider
- Patientinformation
- Om vårdenheten

Information om årliga influensan:OBS! Tidsbokad vaccinationsmottagning, även webb-bokning.

Lista dig hos Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Telefon 08 - 123 424 00
Kvällsvägen 5,1 tr,TULLINGE - visa på karta
Drop-in

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Tåg från Stockholm eller Södertälje. Ligger precis vid Tullinge station stor röd tegelbyggnad

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Botkyrka

• Citykirurgen Josef Calek Snabbare och smidigare besök med "lättare operation" har jag aldrig varit med om. Kände mig dessutom väl omhändertagen med ett proffsigt u... - Louise Larsson
    • Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson