Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Tullinge, Botkyrka

Gå in och titta på vår externa hemsida (se länk ovan till vänster).Här kan du läsa om alla nyheter, vaccinationer mm som gäller för vårdcentralen och BVC m fl. Titta under flikarna- Aktuellt- Kontakta oss- Öppettider- Patientinformation- Om vårdenheten
Information om årliga influensan:OBS! Tidsbokad vaccinationsmottagning, även webb-bokning.

Lista dig hos Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Telefon 08 - 123 424 00
Kvällsvägen 5,1 tr,TULLINGE - visa på karta
Drop-in

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Tåg från Stockholm eller Södertälje. Ligger precis vid Tullinge station stor röd tegelbyggnad

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Botkyrka

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars