Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Botkyrka

Gå in och titta på vår externa hemsida (se länk ovan till vänster).Här kan du läsa om alla nyheter, vaccinationer mm som gäller för vårdcentralen och BVC m fl. Titta under flikarna- Aktuellt- Kontakta oss- Öppettider- Patientinformation- Om vårdenheten
Information om årliga influensan:OBS! Tidsbokad vaccinationsmottagning, även webb-bokning.

Lista dig hos Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Botkyrka

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Tåg från Stockholm eller Södertälje. Ligger precis vid Tullinge station stor röd tegelbyggnad

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Botkyrka

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena