Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Botkyrka

Gå in och titta på vår externa hemsida (se länk ovan till vänster).Här kan du läsa om alla nyheter, vaccinationer mm som gäller för vårdcentralen och BVC m fl. Titta under flikarna- Aktuellt- Kontakta oss- Öppettider- Patientinformation- Om vårdenheten
Information om årliga influensan:OBS! Tidsbokad vaccinationsmottagning, även webb-bokning.

Lista dig hos Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Botkyrka

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Tåg från Stockholm eller Södertälje. Ligger precis vid Tullinge station stor röd tegelbyggnad

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Botkyrka

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson