Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Tullinge, Botkyrka

Gå in och titta på vår externa hemsida (se länk ovan till vänster).Här kan du läsa om alla nyheter, vaccinationer mm som gäller för vårdcentralen och BVC m fl. Titta under flikarna- Aktuellt- Kontakta oss- Öppettider- Patientinformation- Om vårdenheten
Information om årliga influensan:OBS! Tidsbokad vaccinationsmottagning, även webb-bokning.

Lista dig hos Tullinge vårdcentral, Botkyrka

Telefon 08 - 123 424 00
Kvällsvägen 5,1 tr,TULLINGE - visa på karta
Drop-in

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Tåg från Stockholm eller Södertälje. Ligger precis vid Tullinge station stor röd tegelbyggnad

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Botkyrka

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg