Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Borås

Verksamheten bedrivs i Praktikertjänst regi. Läkare med specialitet inom allmänmedicin. Därutöver sköterskebaserad mottagning med specialinriktning mot astma/KOL, diabetes och barnhälsovård. Utöver detta även allmän distriktssköterskemottagning.

Verksamheten har samverkansavtal med Borås Psykoterapi Institut samt Fotvårdskliniken, Anita Ahlqvist. I fastigheten finns också ett flertal övriga specialiteter, t ex gynekolog och urolog, som vi avser att ha en samverkan med.

Öppettider för akuta besök 08:00-17:00 varje helgfri måndag-fredag.

Lista dig hos Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 724 64 00 Växelnummer033 - 724 64 00
Allégatan 39, 503 32, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kör mot Borås centrum. På huvudgatan mitt emellan Pinocchiostatyn och högskolan ligger mottagningen belägen snett emot rådhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Colosseumkliniken Trelleborg Hej! Jag vill bara hälsa från min son Elias som var hos Åsa (han tror hon hette så) igår kl. 15. Han var så nöjd och han tyckte hon var så t... - Katarina Stelter
    • Kungsgatans Sjukgymnastik varit hos många sjukgymnaster gnom åren både jag och min moster har haft turen att få komma till Eva, en otrroligt duktig och kunnig sjukgym... - christel
    • Hallonbergens vårdcentral Specialist/spets-kunskap när det gäller periferia udda sjukdomstillstånd inom allmänmedicin. Rätt språkförståelse gentemot vårdtagare. Konti... - Kenneth L. Carlsson
    • Maria Cederholms gynmottagning bra läkare samt trevligt bemötande. - Maria Södergren
    • Tandläkare Margareta Lindholm Underbar tandläkare, skicklig, lätt på handen, lugn och trevlig. Den bästa jag någonsin haft. Måtte hon aldrig pensionera sig. - P O Lindström