Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Borås

Verksamheten bedrivs i Praktikertjänst regi. Läkare med specialitet inom allmänmedicin. Därutöver sköterskebaserad mottagning med specialinriktning mot astma/KOL, diabetes och barnhälsovård. Utöver detta även allmän distriktssköterskemottagning.

Verksamheten har samverkansavtal med Borås Psykoterapi Institut samt Fotvårdskliniken, Anita Ahlqvist. I fastigheten finns också ett flertal övriga specialiteter, t ex gynekolog och urolog, som vi avser att ha en samverkan med.

Öppettider för akuta besök 08:00-17:00 varje helgfri måndag-fredag.

Lista dig hos Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 724 64 00 Växelnummer033 - 724 64 00
Allégatan 39, 503 32, Borås - visa på karta

• Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Allékliniken Sleipner Allégatan 39 503 32 Borås
Kommun

Borås

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kör mot Borås centrum. På huvudgatan mitt emellan Pinocchiostatyn och högskolan ligger mottagningen belägen snett emot rådhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson