Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Borås

Verksamheten bedrivs i Praktikertjänst regi. Läkare med specialitet inom allmänmedicin. Därutöver sköterskebaserad mottagning med specialinriktning mot astma/KOL, diabetes och barnhälsovård. Utöver detta även allmän distriktssköterskemottagning.

Verksamheten har samverkansavtal med Borås Psykoterapi Institut samt Fotvårdskliniken, Anita Ahlqvist. I fastigheten finns också ett flertal övriga specialiteter, t ex gynekolog och urolog, som vi avser att ha en samverkan med.

Öppettider för akuta besök 08:00-17:00 varje helgfri måndag-fredag.

Lista dig hos Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 724 64 00 Växelnummer033 - 724 64 00
Allégatan 39, 503 32, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kör mot Borås centrum. På huvudgatan mitt emellan Pinocchiostatyn och högskolan ligger mottagningen belägen snett emot rådhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria