Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Borås

Verksamheten bedrivs i Praktikertjänst regi. Läkare med specialitet inom allmänmedicin. Därutöver sköterskebaserad mottagning med specialinriktning mot astma/KOL, diabetes och barnhälsovård. Utöver detta även allmän distriktssköterskemottagning.

Verksamheten har samverkansavtal med Borås Psykoterapi Institut samt Fotvårdskliniken, Anita Ahlqvist. I fastigheten finns också ett flertal övriga specialiteter, t ex gynekolog och urolog, som vi avser att ha en samverkan med.

Öppettider för akuta besök 08:00-17:00 varje helgfri måndag-fredag.

Lista dig hos Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 724 64 00 Växelnummer033 - 724 64 00
Allégatan 39, 503 32, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kör mot Borås centrum. På huvudgatan mitt emellan Pinocchiostatyn och högskolan ligger mottagningen belägen snett emot rådhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda