Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Borås

Verksamheten bedrivs i Praktikertjänst regi. Läkare med specialitet inom allmänmedicin. Därutöver sköterskebaserad mottagning med specialinriktning mot astma/KOL, diabetes och barnhälsovård. Utöver detta även allmän distriktssköterskemottagning.

Verksamheten har samverkansavtal med Borås Psykoterapi Institut samt Fotvårdskliniken, Anita Ahlqvist. I fastigheten finns också ett flertal övriga specialiteter, t ex gynekolog och urolog, som vi avser att ha en samverkan med.

Öppettider för akuta besök 08:00-17:00 varje helgfri måndag-fredag.

Lista dig hos Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 724 64 00 Växelnummer033 - 724 64 00
Allégatan 39, 503 32, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kör mot Borås centrum. På huvudgatan mitt emellan Pinocchiostatyn och högskolan ligger mottagningen belägen snett emot rådhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Ängelholm Oerhört professionella, vänliga och serviceinriktade. En fantastisk miljö där barnen trivs. Personalen är outstanding allt från reception ti... - Anna
    • Medicinkliniken Oskarshamn Kanonbra ur alla synvinklar. Mycket kompetent personal som ser hela människan. De tittar inte bara på diagnoser. Mycket lyhörda, empatiska.... - Charlotte (Lotta) Nilsson
    • Vårdcentralen Rosengården Snabb och bra omhändetagande. - Sara Moore
    • Härliga Fötter Alltid vänligt bemött och efter proffsig behandling hos Härliga fötter lämnar jag på lätt fot. - Margaretha Herthelius
    • Sokolova Gynkliniken Mycket trevligt bemötande, fin undersökning och provtagning utfördes nästan utan ont (vilket överraskade mig på ett bra sätt), och själva ko... - Nadia