Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Borås

Vad kan vi erbjuda dig? Din egen distriktsläkare. Du kan också få en egen distriktssköterska. Samtalsmottagning med Psykoterapeut/socionom. Mottagningar ledda av specialist-sköterska för dig som har diabetes, astma, KOL, allergier, hjärt-kärlsjukdom, demens, inkontinens eller vill ändra livsstil. För de små har vi BVC.
Vi har även vaccinationsmottagning, prickmottagning och infektionsmottagning.
Vårdcentralschef Annika Wester 0706-751252

Lista dig hos Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 22 61 00 Växelnummer033 - 22 61 00
Stengärdsgatan 22, 503 34, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Ängelholm Oerhört professionella, vänliga och serviceinriktade. En fantastisk miljö där barnen trivs. Personalen är outstanding allt från reception ti... - Anna
    • Medicinkliniken Oskarshamn Kanonbra ur alla synvinklar. Mycket kompetent personal som ser hela människan. De tittar inte bara på diagnoser. Mycket lyhörda, empatiska.... - Charlotte (Lotta) Nilsson
    • Vårdcentralen Rosengården Snabb och bra omhändetagande. - Sara Moore
    • Härliga Fötter Alltid vänligt bemött och efter proffsig behandling hos Härliga fötter lämnar jag på lätt fot. - Margaretha Herthelius
    • Sokolova Gynkliniken Mycket trevligt bemötande, fin undersökning och provtagning utfördes nästan utan ont (vilket överraskade mig på ett bra sätt), och själva ko... - Nadia