Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Borås

Vad kan vi erbjuda dig? Din egen distriktsläkare. Du kan också få en egen distriktssköterska. Samtalsmottagning med Psykoterapeut/socionom. Mottagningar ledda av specialist-sköterska för dig som har diabetes, astma, KOL, allergier, hjärt-kärlsjukdom, demens, inkontinens eller vill ändra livsstil. För de små har vi BVC.
Vi har även vaccinationsmottagning, prickmottagning och infektionsmottagning.
Vårdcentralschef Annika Wester 0706-751252

Lista dig hos Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 22 61 00 Växelnummer033 - 22 61 00
Stengärdsgatan 22, 503 34, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• LARO Öresund Bästa LARO Mottagning i Helsingborg. - Rikard
    • Torslanda Läkarhus Alltid ett gott bemötande. Mvh Helene - Helene Skyttä
    • Folktandvården Kinna Jag vill tacka för det fantastiska engagemanget som personalen visade när jag den 23 juni utan förvarning och akut kom in till er från gata... - Åke Nilsson
    • Vårdcentralen Centrumkliniken Grymt omhändertagande! - Oliver
    • Akutmottagning Kristianstad Min son åkte in till akuten med extrem huvudvärk, kräkningar och feber den 4 juni. Han fick ett otroligt professionellt och bra omhändertaga... - Sofie