Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Borås

Vad kan vi erbjuda dig? Din egen distriktsläkare. Du kan också få en egen distriktssköterska. Samtalsmottagning med Psykoterapeut/socionom. Mottagningar ledda av specialist-sköterska för dig som har diabetes, astma, KOL, allergier, hjärt-kärlsjukdom, demens, inkontinens eller vill ändra livsstil. För de små har vi BVC.
Vi har även vaccinationsmottagning, prickmottagning och infektionsmottagning.
Vårdcentralschef Annika Wester 0706-751252

Lista dig hos Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 22 61 00 Växelnummer033 - 22 61 00
Stengärdsgatan 22, 503 34, Borås - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
  • Måndag till Fredag 07:30 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Heimdal vårdcentral Stengärdsgatan 22 503 34 Borås
Kommun

Borås

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina
    • Folktandvården Våxnäs Fantastiskt bemötande - Joakim
    • Tina-Mottagningen Det finns inget bättre när man väl är där. Ger en full 5:a Önskar dock att det var lättare att komma fram direkt till tidsmottagningen och ... - Yvonne Ljungerwald
    • Husläkarmottagningen Serafen Jag är väldigt nöjd med Serafens Husläkarmottagning. Min Husläkare är oerhört duktig och mänsklig. Jag blir alltid respektfullt bemött både ... - Michaela Sjögren Cronstedt
    • Västra Frölunda Rehab Einar Hessel Mycket bra man får hjälp och trevligt bemötande. - Sandra