Närhälsan Bollebygd barnavårdscentral, Bollebygd

Bollebygd

010 - 441 61 22 , 010 - 441 61 24

Barnavårdscentral BVC.
Mottagning efter tidsbeställning.
Distriktssköterska Marie Karlsson, tel 010-4416122 Distriktssköterska Pernilla Johansson, tel 010-441 61 24. Om de inte svarar så lämna meddelande så ringer de upp så fort de har möjlighet.

Telefon 010 - 441 61 22 010 - 441 61 24 Växelnummer010 - 441 61 00
Gästgivarevägen 8, 517 36, Bollebygd - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-6 år

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

Från riksväg 40, avfart Bollebygd.
Kör mot Bollebygds centrum och parkera på Gästgivartorget. Om man går till hörnan vid Systembolaget och står med ryggen mot gamla riksväg 40 ser man Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Barnavårdscentral Bollebygd

• H2O Hälsa Humor Ork Idag fick jag verkligen känna på vad bra lagarbete är på H2O sjukgymnastik. Två duktiga sjukgymnaster undersökte och behandlade min rygg. He... - Caisa-Lena Nilsson
    • PRIMA Vuxenpsykiatri Åkersberga Undebar läkare riina miller och psykolog gustav så trevlig och proffsig - anita berger
    • Fiternik Roman Det är bästa läkare som jag har träffat i mitt liv !!Rekomenderar till alla som behöver hjälp - Malgorzata pruszynska
    • Hjälpmedelsservice Skaraborg Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp. - Tage Nordkvist
    • Naprapat Mats Emilson Otroligt skicklig på sitt yrke och sprider en väldigt härlig energi kring sig. Tack vare Mats är jag nu tillbaka som löpcoach efter att ha d... - Kalle