Närhälsan Bollebygd barnavårdscentral, Bollebygd

Bollebygd

010 - 441 61 22 , 010 - 441 61 24

Barnavårdscentral BVC.
Mottagning efter tidsbeställning.
Distriktssköterska Marie Karlsson, tel 010-4416122 Distriktssköterska Pernilla Johansson, tel 010-441 61 24. Om de inte svarar så lämna meddelande så ringer de upp så fort de har möjlighet.

Telefon 010 - 441 61 22 010 - 441 61 24 Växelnummer010 - 441 61 00
Gästgivarevägen 8, 517 36, Bollebygd - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-6 år

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

Från riksväg 40, avfart Bollebygd.
Kör mot Bollebygds centrum och parkera på Gästgivartorget. Om man går till hörnan vid Systembolaget och står med ryggen mot gamla riksväg 40 ser man Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Barnavårdscentral Bollebygd

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars