Sandens hälsocentral, Boden

Boden

Välkommen till Sandens hälsocentral - den öppna hälsocentralen Här kan du själv bestämma vilken dag du vill träffa någon av våra olika yrkesprofessioner som har lång erfarenhet och hög kompetens. Här lär du känna Din personal som ansvarar för Din vård och ser till Dina behov.
Sandens hälsocentral har drygt 11.000 listade patienter.
Vi har fast anställda specialistläkare i allmänmedicin. Distriktssköterskor med utbildning i akutsjukvård, diabetes, inkontinens, barn- mödrahälsovård. På hälsocentralen arbetar även arbetsterapeuter, fotvårdsspecialist, kurator med KBT-utbildning, sekreterare, undersköterskor och biomedicinsk analytiker.
Våra sjukgymnaster som arbetar för oss på Sanden har sina lokaler på Björknäs hälsocentral.
Vi kan även erbjuda artrosskola, osteoporosskola, KOL-skola, rökavvänjning, föräldrautbildning och spädbarnsmassage.

Lista dig hos Sandens hälsocentral, Boden

Telefon 0921 - 130 03 Växelnummer0921 - 660 00
Sturegatan 20 A - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 Lunch kl 12-13
Drop-in
  • Måndag - Tisdag 08:15 - 09:30
  • Torsdag - Fredag 08:15 - 09:30

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Ungdomsmottagning

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 2 omdömen
  • 06:55 - 05 okt, 2013
    skrev:

Bodens bästa vårdcentral!

Bra vårdcentral och alla är så otroligt trevliga och hjälpsamma. Ett extra stort TACK till Ulrika!

• 07:28 - 25 jan, 2013
    skrev:

Bästa vårdcentralen i Boden

Kanonläkare som bemöter patienter med respekt och intresse. Ulrika är toppen...Bra bemötande och hjälpsamhet från övrig perosnal...

Till toppen

Vårdgivare i närheten