Sandens hälsocentral, Boden

Boden

Välkommen till Sandens hälsocentral - den öppna hälsocentralen Här kan du själv bestämma vilken dag du vill träffa någon av våra olika yrkesprofessioner som har lång erfarenhet och hög kompetens. Här lär du känna Din personal som ansvarar för Din vård och ser till Dina behov.
Sandens hälsocentral har drygt 11.000 listade patienter.
Vi har fast anställda specialistläkare i allmänmedicin. Distriktssköterskor med utbildning i akutsjukvård, diabetes, inkontinens, barn- mödrahälsovård. På hälsocentralen arbetar även arbetsterapeuter, fotvårdsspecialist, kurator med KBT-utbildning, sekreterare, undersköterskor och biomedicinsk analytiker.
Våra sjukgymnaster som arbetar för oss på Sanden har sina lokaler på Björknäs hälsocentral.
Vi kan även erbjuda artrosskola, osteoporosskola, KOL-skola, rökavvänjning, föräldrautbildning och spädbarnsmassage.

Lista dig hos Sandens hälsocentral, Boden

Telefon 0921 - 130 03 Växelnummer0921 - 660 00
Sturegatan 20 A - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 Lunch kl 12-13
Drop-in
  • Måndag - Tisdag 08:15 - 09:30
  • Torsdag - Fredag 08:15 - 09:30

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Ungdomsmottagning

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 2 omdömen
  • 06:55 - 05 okt, 2013
    skrev:

Bodens bästa vårdcentral!

Bra vårdcentral och alla är så otroligt trevliga och hjälpsamma. Ett extra stort TACK till Ulrika!

• 07:28 - 25 jan, 2013
    skrev:

Bästa vårdcentralen i Boden

Kanonläkare som bemöter patienter med respekt och intresse. Ulrika är toppen...Bra bemötande och hjälpsamhet från övrig perosnal...

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Boden

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz