Kirurg- ortopedmottagning, Alingsås

Alingsås

Kirurg-/ortopedmottagningen har mottagningsverksamhet för allmänkirurgi, ortopedi och urologi.

Vi använders oss av Tele-Q.
Telefon 0322- 22 64 00.

Telefon 0322 - 22 64 00 Växelnummer0322 - 22 60 00
Södra Ringgatan 30, 441 83, Alingsås, Plan 2 - visa på karta

Du som besöker vården bör undvika parfym, rakvatten och andra dofter som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker och personer som har problem med starka dofter

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Gastroenterologisk kirurgi, Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Ortoped, Specialistsjukvård, Urolog

Vägbeskrivning

Med bil från E20: Kör av vid Svearondellen, följ vägskyltar.
Med buss eller tåg till Alingsås station: Gå över bron i riktning öst in på Västra Långgatan. Sväng höger in på Oscarsgatan och ta vänster vid Södra Ringgatan och följ vägen 300 meter.
Se skyltning på sjukhusområdet och i sjukhusets huvudentré.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Kirurgi Alingsås

• Sokolova Gynkliniken Kan verkligen rekommendera denna klinik! Fint bemötande både i tele, reception och av gynekologen. Mkt kompetent och omtänksam är hon! - Emma H
    • Barnmorskemottagningen Mammaproffsen Alby vilken bra service och trevlig barnmorska jag fick. förlossnignen gick bra. tack för föräldrautbildning och goda råd!!! <3 - Lisa
    • Sokolova Gynkliniken Fantastisk service och mottagande. Såg till hela människan och fick hjälp mer flera problem. - Liss ekwurtzel
    • Tandläkare Mikael Alexandersson Toppen bemötande och väl utfört arbete! - Maria
    • Sokolova Gynkliniken Efter första besöket hos Sokolova släpptes all nervositet jag tidigare haft för dessa "besök"! Liudmila är helt fantastisk. Hon ger tydliga ... - Mikaela