Kirurg- ortopedmottagning, Alingsås

Alingsås

Kirurg-/ortopedmottagningen har mottagningsverksamhet för allmänkirurgi, ortopedi och urologi.

Vi använders oss av Tele-Q.
Telefon 0322- 22 64 00.

Telefon 0322 - 22 64 00 Växelnummer0322 - 22 60 00
Södra Ringgatan 30, 441 83, Alingsås, Plan 2 - visa på karta

Du som besöker vården bör undvika parfym, rakvatten och andra dofter som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker och personer som har problem med starka dofter

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Gastroenterologisk kirurgi, Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Ortoped, Specialistsjukvård, Urolog

Vägbeskrivning

Med bil från E20: Kör av vid Svearondellen, följ vägskyltar.
Med buss eller tåg till Alingsås station: Gå över bron i riktning öst in på Västra Långgatan. Sväng höger in på Oscarsgatan och ta vänster vid Södra Ringgatan och följ vägen 300 meter.
Se skyltning på sjukhusområdet och i sjukhusets huvudentré.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Kirurgi Alingsås

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg