Kirurg- ortopedmottagning, Alingsås

Alingsås

Kirurg-/ortopedmottagningen har mottagningsverksamhet för allmänkirurgi, ortopedi och urologi.

Vi använders oss av Tele-Q.
Telefon 0322- 22 64 00.

Telefon 0322 - 22 64 00 Växelnummer0322 - 22 60 00
Södra Ringgatan 30, 441 83, Alingsås, Plan 2 - visa på karta

Du som besöker vården bör undvika parfym, rakvatten och andra dofter som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker och personer som har problem med starka dofter

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Gastroenterologisk kirurgi, Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Ortoped, Specialistsjukvård, Urolog

Vägbeskrivning

Med bil från E20: Kör av vid Svearondellen, följ vägskyltar.
Med buss eller tåg till Alingsås station: Gå över bron i riktning öst in på Västra Långgatan. Sväng höger in på Oscarsgatan och ta vänster vid Södra Ringgatan och följ vägen 300 meter.
Se skyltning på sjukhusområdet och i sjukhusets huvudentré.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Kirurgi Alingsås

• Citykirurgen Josef Calek Snabbare och smidigare besök med "lättare operation" har jag aldrig varit med om. Kände mig dessutom väl omhändertagen med ett proffsigt u... - Louise Larsson
    • Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson