Kirurg- ortopedmottagning, Alingsås

Alingsås

Kirurg-/ortopedmottagningen har mottagningsverksamhet för allmänkirurgi, ortopedi och urologi.

Vi använders oss av Tele-Q.
Telefon 0322- 22 64 00.

Telefon 0322 - 22 64 00 Växelnummer0322 - 22 60 00
Södra Ringgatan 30, 441 83, Alingsås, Plan 2 - visa på karta

Du som besöker vården bör undvika parfym, rakvatten och andra dofter som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker och personer som har problem med starka dofter

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Gastroenterologisk kirurgi, Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Ortoped, Specialistsjukvård, Urolog

Vägbeskrivning

Med bil från E20: Kör av vid Svearondellen, följ vägskyltar.
Med buss eller tåg till Alingsås station: Gå över bron i riktning öst in på Västra Långgatan. Sväng höger in på Oscarsgatan och ta vänster vid Södra Ringgatan och följ vägen 300 meter.
Se skyltning på sjukhusområdet och i sjukhusets huvudentré.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Kirurgi Alingsås

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda