Kirurg- ortopedmottagning, Alingsås

Alingsås

Kirurg-/ortopedmottagningen har mottagningsverksamhet för allmänkirurgi, ortopedi och urologi.

Vi använders oss av Tele-Q.
Telefon 0322- 22 64 00.

Telefon 0322 - 22 64 00 Växelnummer0322 - 22 60 00
Södra Ringgatan 30, 441 83, Alingsås, Plan 2 - visa på karta

Du som besöker vården bör undvika parfym, rakvatten och andra dofter som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker och personer som har problem med starka dofter

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Gastroenterologisk kirurgi, Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Ortoped, Specialistsjukvård, Urolog

Vägbeskrivning

Med bil från E20: Kör av vid Svearondellen, följ vägskyltar.
Med buss eller tåg till Alingsås station: Gå över bron i riktning öst in på Västra Långgatan. Sväng höger in på Oscarsgatan och ta vänster vid Södra Ringgatan och följ vägen 300 meter.
Se skyltning på sjukhusområdet och i sjukhusets huvudentré.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Kirurgi Alingsås

• Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell
    • Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona trevlig avdelning gott bemötande hjälpsam personal,rätt personer på plats - Åse Bengtsson