Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum, Alingsås

Vaccinationsmottagning onsdagar 16:00 - 18:00

Lista dig hos Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum, Alingsås

Telefon 0322 - 28 01 50
Kungsgatan 5, 441 30, Alingsås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Från Stora Torget, följ Kungsgatan västerut.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Omega Naprapati jag är jättenöjd med mottagandet och informationen.har blivit informerad om min skada och dess utveckling under hela behandlingen vilket jag... - bo johansson
    • Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona Vill bara tacka det team: Joakim som utförde undersökningen o Yvonne som satte nål o tog hand om mej...o en sköterska till som jag tyvärr in... - Martina
    • Vårdcentralen Anderslöv Den bästa vårdcentralen! Man möter förståelse från personalens sida. Varmt rekommenderat! - Magdalena Wrzesinska
    • Symbioskliniken En fantastisk pedagogisk människa min tandläkar skräck är väck borta. Tack Sofia - Raoul von karo
    • Vårdcentralen Planteringen Bra intryck och Bemötande - Jonas