Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum, Alingsås

Telefon 0322 - 28 01 50
Kungsgatan 5, 441 30, Alingsås - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum Kungsgatan 5 441 30 Alingsås
Kommun

Alingsås

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Från Stora Torget, följ Kungsgatan västerut.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina
    • Folktandvården Våxnäs Fantastiskt bemötande - Joakim
    • Tina-Mottagningen Det finns inget bättre när man väl är där. Ger en full 5:a Önskar dock att det var lättare att komma fram direkt till tidsmottagningen och ... - Yvonne Ljungerwald
    • Husläkarmottagningen Serafen Jag är väldigt nöjd med Serafens Husläkarmottagning. Min Husläkare är oerhört duktig och mänsklig. Jag blir alltid respektfullt bemött både ... - Michaela Sjögren Cronstedt
    • Västra Frölunda Rehab Einar Hessel Mycket bra man får hjälp och trevligt bemötande. - Sandra