Barnavårdscentralen Laxen, Ängelholm

Ängelholm

0431 - 58 70 78 , 0431 - 58 70 79

Välkommen till Barnavårdscentralen Laxen! Du och ditt barns behov styr kontakten med BVC

Vi distriktssköterskor på centralt belägna BVC Laxen har lång erfarenhet och hög kompetens. Vi har en god tillgänglighet både om du kommer på besök eller hör av dig per telefon eller e-tjänsterna på 1177.se

Telefon 0431 - 58 70 78 0431 - 58 70 79 Växelnummer0431 - 58 71 50

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell