Barnavårdscentralen Laxen, Ängelholm

Ängelholm

0431 - 58 70 78 , 0431 - 58 70 79

Välkommen till Barnavårdscentralen Laxen! Du och ditt barns behov styr kontakten med BVC

Vi distriktssköterskor på centralt belägna BVC Laxen har lång erfarenhet och hög kompetens. Vi har en god tillgänglighet både om du kommer på besök eller hör av dig per telefon eller e-tjänsterna på 1177.se

Telefon 0431 - 58 70 78 0431 - 58 70 79 Växelnummer0431 - 58 71 50

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Morteza Samadi Tumba EN RÄDDANDE ÄNGEL SOM VANLIGT NÄR MAN BEHÖVER HJÄLP.TREVLIG SOMMAR - JAANA VARJONEN
    • Logopedmottagningen Rosenlund Utmärkt uppföljning av min 7-åriga son. Trevlig mottagning och exemplarisk kunskap i både logopedi och i engagemanget med barn. - Olli
    • Ekeby Hälsocenter vårdcentral Alla stickrädda patienter hänvisas till ekeby hälsocenter. Minsta möjliga trauma för patienter. Tack för ni finns. - Mina
    • Midsommarkransens sjukgymnastik Ett mycket bra ställe. kunnig och mycket trevlig personal. Mvh Hans Karlsson - hans karlsson
    • Tegs hälsocentral Toppen bra, speciellt familjecentralen med barnmorskor, barnläkare och sjuksköterskor där, guld värda! - Sandra