Barnavårdscentral Laxen, Ängelholm

Ängelholm

0431 - 58 70 78 , 0431 - 58 70 79

Välkommen till Barnavårdscentralen Laxen! Du och ditt barns behov styr kontakten med BVC

Vi distriktssköterskor på centralt belägna BVC Laxen har lång erfarenhet och hög kompetens. Vi har en god tillgänglighet både om du kommer på besök eller hör av dig per telefon eller e-tjänsterna på 1177.se

Telefon 0431 - 58 70 78 0431 - 58 70 79 Växelnummer0431 - 58 71 50
Färgerivägen 2a, Förslöv - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Tidsbokade besök

Barnavårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars