Barnavårdscentral Laxen, Ängelholm

Ängelholm

0431 - 58 70 78 , 0431 - 58 70 79

Välkommen till Barnavårdscentralen Laxen! Du och ditt barns behov styr kontakten med BVC

Vi distriktssköterskor på centralt belägna BVC Laxen har lång erfarenhet och hög kompetens. Vi har en god tillgänglighet både om du kommer på besök eller hör av dig per telefon eller e-tjänsterna på 1177.se

Telefon 0431 - 58 70 78 0431 - 58 70 79 Växelnummer0431 - 58 71 50
Färgerivägen 2a, Förslöv - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Tidsbokade besök

Barnavårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg