Barnavårdscentral Gimo vårdcentral, Gimo

Gimo, Östhammar

Till barnavårdscentralen erbjuds alla familjer med barn att komma för hälsokontroller, vaccinationer, läkarbesök och föräldragrupper. Det är oftast en distriktssköterska eller barnsjuksköterska du träffar när du besöker oss.

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag 13:00 - 14:30 Barnvägning

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-6 år

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Vuxenpsykiatrimottagning affektivt centrum Malmö Alltid trevligt bemötande! - Fredric Jonsson
    • Vårdcentralen Markaryd Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd b... - Peter Lindkvist.
    • Sokolova Gynkliniken En läkare med kunskap och hjärta på rätt ställe!!! - Karmen livon
    • Hälsocentralen Sollefteå Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och a... - Harald Gribkowsky
    • Odensvi läkarmottagning Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt. - Ove Forsman