Barnavårdscentral Gimo vårdcentral, Gimo

Gimo, Östhammar

Till barnavårdscentralen erbjuds alla familjer med barn att komma för hälsokontroller, vaccinationer, läkarbesök och föräldragrupper. Det är oftast en distriktssköterska eller barnsjuksköterska du träffar när du besöker oss.

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag 13:00 - 14:30 Barnvägning

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-6 år

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Citymottagningen hälsocentral Alltid ett fantastiskt bemötande och snabb återkoppling/hjälp med tider. - Emma
    • Dentalrummet i Malmö AB Jag blev så fint behandlad sist.Är min favorittandlåkare i Malmö:) - Jebbi
    • Holger Montgomery AB Har gått hit i flera år på rekommendation av vänner och familjer som gått hit i generationer. Alltid väl bemött och omhändertagen. Klarar ä... - Eric
    • Rehabkliniken Jag fick hjärtflimmer. Inte trodde jag en naprapat kunde göra ngt åt det men det kunde Mats Emilson. Tack! - Lars-Åke Thelander
    • Rehabkliniken Camilla Williams är mycket skicklig. Hon har lyckats hålla igång mig både på jobbet och i löpspåret. Väldigt tacksam för hur du kan rätta ti... - Lars-Åke Thelander