Barnavårdscentral Gimo vårdcentral, Gimo

Gimo, Östhammar

Till barnavårdscentralen erbjuds alla familjer med barn att komma för hälsokontroller, vaccinationer, läkarbesök och föräldragrupper. Det är oftast en distriktssköterska eller barnsjuksköterska du träffar när du besöker oss.

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag 13:00 - 14:30 Barnvägning

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-6 år

Ej angivet

Barnavårdscentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

• Zebrakliniken Seriöst, snabbt och vänligt. - Bo Widergren
    • Take Care Consulting & Wellness Mycket omtänksam läkare mån om patienten. Lätt att få tid men även själv boka på nätet. Trevligt bemötande av personalen i övrigt också! Abs... - Maja
    • Zebrakliniken Vilken fantastisk skillnad jag upplevde efter min efterstarrbehandling som bara gick på ett par minuter. Vad underbart att se bättre igen! - Pia Kronemyr
    • Riddarens Vårdcentral Den bästa vårdcentralen man kan önskar sig. På alla sätt och vis. Ett helt nytt sätt att bemöta patienter. - Stefan Hogland
    • Tandea Skärholmen Jag fick den bäst hjälp av tandläkare hos Tandea , de är snabb och effektiv , jag hade ont i min visdomstand, jag hade ett hole i den. När j... - Charlotte