Gimo vårdcentral, Gimo

Gimo, Östhammar

Gimo vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler.
Vi är en vårdcentral med bred kompetens. Vi har ett stort engagemang för att hitta den bästa lösningen just för dig. Vi ger råd, hjälp och behandling när du är sjuk, eller vill förbättra din hälsa.
Besök hos ungdomspsykolog sker hos Ungdomshälsan i Uppsala.

Lista dig hos Gimo vårdcentral, Gimo

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Onsdag 09:30 - 11:30 och 13:00-15:00
  • Torsdag 09:30 - 11:30 och 14:00-15:00
  • Fredag 09:30 - 11:30 och 13:00-15:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria