Gimo vårdcentral, Gimo

Östhammar

Gimo vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler. Vi är en vårdcentral med bred kompetens. Vi har ett stort engagemang för att hitta den bästa lösningen just för dig. Vi ger råd, hjälp och behandling när du är sjuk, eller vill förbättra din hälsa. Besök hos ungdomspsykolog sker hos Ungdomshälsan i Uppsala.

Lista dig hos Gimo vårdcentral, Gimo

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 10:30 - 17:00 Sköterskebedömn

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda