Gimo vårdcentral, Gimo

Östhammar

Gimo vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler. Vi är en vårdcentral med bred kompetens. Vi har ett stort engagemang för att hitta den bästa lösningen just för dig. Vi ger råd, hjälp och behandling när du är sjuk, eller vill förbättra din hälsa. Besök hos ungdomspsykolog sker hos Ungdomshälsan i Uppsala.

Lista dig hos Gimo vårdcentral, Gimo

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
  • Måndag till Fredag 07:30 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
Drop-in
  • Måndag till Fredag 10:30 - 17:00
    Sköterskebedömn

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Gimo vårdcentral Gimo Torg 6
747 43 Gimo
Kommun

Östhammar

Ej angivet

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson