Gimo vårdcentral, Gimo

Östhammar

Gimo vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler. Vi är en vårdcentral med bred kompetens. Vi har ett stort engagemang för att hitta den bästa lösningen just för dig. Vi ger råd, hjälp och behandling när du är sjuk, eller vill förbättra din hälsa. Besök hos ungdomspsykolog sker hos Ungdomshälsan i Uppsala.

Lista dig hos Gimo vårdcentral, Gimo

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
  • Måndag till Fredag 07:30 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
Drop-in
  • Måndag till Fredag 10:30 - 17:00 Sköterskebedömn

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Gimo vårdcentral Gimo Torg 6
747 43 Gimo
Kommun

Östhammar

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Hälsocentralen på Hestra Per Widén Det bästa med Hestra, förutom skogen, är Hälsocentralen! Även om ni flyttat. - Ingrid Boström
    • Folktandvården Lidingö super trevlig och duktig personal. jätte bra jobb, och inte dömande som man kan vara orolig för. ångrar inte en sekund jag skrev in mig hä... - Jesper
    • Olaus Petri vårdcentral Doktorerna är dåliga på lämna utlovade resultat på prover och dåliga på ringa om man vill få tag på dem när det gäller viktigt medicin - Anders peterson
    • Backa Läkarhus Absolut en av de bättre mottagningar jag besökt. Trevlig personal. Tycker dock att väntetiden är alltför lång om man vill träffa samma läkar... - Ulla-May Berndtsson
    • Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina