Husläkarna i Margretelund, Österåker

Åkersberga, Österåker

Vid akut sjukdom när mottagningen är stängd hänvisas till,  Närakuten Åkersberga, Hackstavägen 22, Alceahuset, telefon 540 608 90. Sjukvårdsupplysningen tel 1177.

Distriktssköterskor:  tidsbokad mottagning. Vaccinationer: tidsbokad mottagning. Vid mottagningen finns även astma/diabetes/överviktsmottagning.AK-mottagning.

Jourhavande distriktssköterska kvällar, nätter- och helger, ring sjukvårdsupplysningen på telefon 1177

Tidsbeställning inkl akuttider, samma dag må-fre 8-17. Akuttider kan även bokas på resp läkares teltid.

Lista dig hos Husläkarna i Margretelund, Österåker

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Österåker

• LARO Öresund Bästa LARO Mottagning i Helsingborg. - Rikard
    • Torslanda Läkarhus Alltid ett gott bemötande. Mvh Helene - Helene Skyttä
    • Folktandvården Kinna Jag vill tacka för det fantastiska engagemanget som personalen visade när jag den 23 juni utan förvarning och akut kom in till er från gata... - Åke Nilsson
    • Vårdcentralen Centrumkliniken Grymt omhändertagande! - Oliver
    • Akutmottagning Kristianstad Min son åkte in till akuten med extrem huvudvärk, kräkningar och feber den 4 juni. Han fick ett otroligt professionellt och bra omhändertaga... - Sofie