Husläkarna i Margretelund, Österåker

Åkersberga, Österåker

Vid akut sjukdom när mottagningen är stängd hänvisas till,  Närakuten Åkersberga, Hackstavägen 22, Alceahuset, telefon 540 608 90. Sjukvårdsupplysningen tel 1177.
Distriktssköterskor:  tidsbokad mottagning. Vaccinationer: tidsbokad mottagning. Vid mottagningen finns även astma/diabetes/överviktsmottagning.AK-mottagning.
Jourhavande distriktssköterska kvällar, nätter- och helger, ring sjukvårdsupplysningen på telefon 1177
Tidsbeställning inkl akuttider, samma dag må-fre 8-17. Akuttider kan även bokas på resp läkares teltid.

Lista dig hos Husläkarna i Margretelund, Österåker

Telefon 08 - 540 876 00
Muskötvägen 22,ÅKERSBERGA - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 633 fr Åkersberga station, hpl Margretelunds centrum

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Österåker

• Colosseumkliniken Trelleborg Hej! Jag vill bara hälsa från min son Elias som var hos Åsa (han tror hon hette så) igår kl. 15. Han var så nöjd och han tyckte hon var så t... - Katarina Stelter
    • Kungsgatans Sjukgymnastik varit hos många sjukgymnaster gnom åren både jag och min moster har haft turen att få komma till Eva, en otrroligt duktig och kunnig sjukgym... - christel
    • Hallonbergens vårdcentral Specialist/spets-kunskap när det gäller periferia udda sjukdomstillstånd inom allmänmedicin. Rätt språkförståelse gentemot vårdtagare. Konti... - Kenneth L. Carlsson
    • Maria Cederholms gynmottagning bra läkare samt trevligt bemötande. - Maria Södergren
    • Tandläkare Margareta Lindholm Underbar tandläkare, skicklig, lätt på handen, lugn och trevlig. Den bästa jag någonsin haft. Måtte hon aldrig pensionera sig. - P O Lindström