Husläkarna i Margretelund, Österåker

Åkersberga, Österåker

Vid akut sjukdom när mottagningen är stängd hänvisas till,  Närakuten Åkersberga, Hackstavägen 22, Alceahuset, telefon 540 608 90. Sjukvårdsupplysningen tel 1177.

Distriktssköterskor:  tidsbokad mottagning. Vaccinationer: tidsbokad mottagning. Vid mottagningen finns även astma/diabetes/överviktsmottagning.AK-mottagning.

Jourhavande distriktssköterska kvällar, nätter- och helger, ring sjukvårdsupplysningen på telefon 1177

Tidsbeställning inkl akuttider, samma dag må-fre 8-17. Akuttider kan även bokas på resp läkares teltid.

Lista dig hos Husläkarna i Margretelund, Österåker

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Tandvårdsskola med Vården.se och Plackers

Få bättre tänder med Plackers!

Få bättre tänder!

Vården.se har ett samarbete med Plackers för att hjälpa människor till en bättre tandvård och på så sätt främja tandhälsan. Att ta hand om sina tänder och munhygien är viktigt för att förebygga plack, karies och olika typer av tandsjukdomar.

Läs mer här

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Österåker

• Brahehälsan Eslöv Underbar, varmt rekommenderar,min läkare guld värd!!! - nevada
    • Mobila omvårdnadsteamet Motala Underbart att ni finns med i samhälet - Abdulkadir Yusuf
    • Vårdcentralen Planteringen Tack för att jag fick komma till dr. Bengt Hommerberg. Som sig bör hade han läst befintlig info om mig, vilket idag är ytterst sällsynt. Pro... - S V Olsson
    • Tandläkare Anders Malmberg Har gått hos Anders i många år och man känner sig definitivt i trygga händer. Alla rekommendationer. - Jonas Axell
    • Tandläkare uffe Har varit patient hos Ulf i snart 40 år och det är alltid lika trevligt med ett besök hos Team uffe man går alltid därifrån med en skön käns... - Ingmar Filipson