Husläkarna i Margretelund, Österåker

Åkersberga, Österåker

Vid akut sjukdom när mottagningen är stängd hänvisas till,  Närakuten Åkersberga, Hackstavägen 22, Alceahuset, telefon 540 608 90. Sjukvårdsupplysningen tel 1177.

Distriktssköterskor:  tidsbokad mottagning. Vaccinationer: tidsbokad mottagning. Vid mottagningen finns även astma/diabetes/överviktsmottagning.AK-mottagning.

Jourhavande distriktssköterska kvällar, nätter- och helger, ring sjukvårdsupplysningen på telefon 1177

Tidsbeställning inkl akuttider, samma dag må-fre 8-17. Akuttider kan även bokas på resp läkares teltid.

Lista dig hos Husläkarna i Margretelund, Österåker

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Österåker

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill