Husläkarna i Margretelund, Österåker

Åkersberga, Österåker

Vid akut sjukdom när mottagningen är stängd hänvisas till,  Närakuten Åkersberga, Hackstavägen 22, Alceahuset, telefon 540 608 90. Sjukvårdsupplysningen tel 1177.
Distriktssköterskor:  tidsbokad mottagning. Vaccinationer: tidsbokad mottagning. Vid mottagningen finns även astma/diabetes/överviktsmottagning.AK-mottagning.
Jourhavande distriktssköterska kvällar, nätter- och helger, ring sjukvårdsupplysningen på telefon 1177
Tidsbeställning inkl akuttider, samma dag må-fre 8-17. Akuttider kan även bokas på resp läkares teltid.

Lista dig hos Husläkarna i Margretelund, Österåker

Telefon 08 - 540 876 00
Muskötvägen 22,ÅKERSBERGA - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 633 fr Åkersberga station, hpl Margretelunds centrum

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Österåker

• Elisabeth Fahgéns Tandläkeri AB Är helt fantastisk med rädda barn och vuxna. Bästa tandläkaren någonsin. - Linda
    • Kvinnokliniken US Allt är mycket bra, det var lätt att hitta Er.... - Azra Tufekcic
    • HIA Ett STORT tack till er alla! Kristin - Kristin Skarsäter
    • Denteam Jag kan varmt rekommendera er, Jag ringde klockan 11 på kvällen en fredag och ni svarade, fick tid direkt på morgonen ( jag kunde inte ta mi... - Mattias
    • Skara sjukgymnastik Karin Bergström Utan Karin skulle jag inte stå och gå med mina ben. Hon är SUPERBRA!!!! - Marianne Ahnström