Husläkarna i Margretelund, Österåker

Åkersberga, Österåker

Vid akut sjukdom när mottagningen är stängd hänvisas till,  Närakuten Åkersberga, Hackstavägen 22, Alceahuset, telefon 540 608 90. Sjukvårdsupplysningen tel 1177.
Distriktssköterskor:  tidsbokad mottagning. Vaccinationer: tidsbokad mottagning. Vid mottagningen finns även astma/diabetes/överviktsmottagning.AK-mottagning.
Jourhavande distriktssköterska kvällar, nätter- och helger, ring sjukvårdsupplysningen på telefon 1177
Tidsbeställning inkl akuttider, samma dag må-fre 8-17. Akuttider kan även bokas på resp läkares teltid.

Lista dig hos Husläkarna i Margretelund, Österåker

Telefon 08 - 540 876 00
Muskötvägen 22,ÅKERSBERGA - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 633 fr Åkersberga station, hpl Margretelunds centrum

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Österåker

• Neuro Praxis Jätteduktiga! - Carina
    • Sokolova Gynkliniken Hon är m a g is k. En sån underbar och kompetent läkare som alltid lyssnar och är glad! Önskar att hon var specialist i precis allt inom med... - Solen
    • Omni4 Unikt ställe! Mycket kompetent personal som samverkar på ett fantastiskt sätt. Tar sig tid att verkligen hitta orsaken, och de hittar den :-... - Lasse
    • Folktandvården Rimforsa Jag tvekar inte ett ögonblick om att ge Folktandvård i Rimfora fem hjärtan - de som brukar sköta mig är de bästa jag har mött! - Nils Haglund
    • Sokolova Gynkliniken Jag instämmer med tidigare kommentarer. Mycket trevlig och sympatisk. Den första kvnnliga gynekolog jag haft under alla år(typ 40) och det k... - Millie Saberski