Hudmottagning Universitetssjukhuset Örebro

Örebro

Vi har specialmottagningar för patienter: med hudtumörer där vi bedömer, opererar och i vissa fall behandlar med PDT (fotodynamisk terapi), med misstänkta hudsjukdomar orsakade av arbetet eller av andra faktorer i den yttre miljön - yrkes och miljödermatologisk mottagning, som är i behov av laserbehandling - främst av medfödda kärlmissbildningar, med bensår. Våra sårsystrar kan också vara behjälpliga per telefon till länets distrikssköterskor. Vi har närmare 14 000 besök på hudmottagningen varje år.

Telefon 019 - 602 20 72 Växelnummer019 - 602 10 00

Vägbeskrivning

Entré A

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Tandvården i Bågen Har varit stamkund hos Tandläkare Henrik och hans team sedan tonåren och det är nu över trettio år. Det säger väl allt - De är bara bäst! - Bodil
    • Tandhälsan Lysekil Jätte nöjd dom är bäst - Jerry
    • Capio Familjeläkarna Glommen Sökte hjälp hos er och fick snabbt hjälp med vad jag kunde inhandla för att få bättring, det hjälpte och jag har fått sova i 2 nätter. Tusen... - Gull-Britt Eriksson, sommargäst
    • Studentgyn Har haft en del gyn problematik under det senaste året i och då besökt er ett antal gånger. Väldigt proffsig manlig gynekolog med bra patien... - Gabrielle
    • Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki