Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Örebro

Pilgårdens vårdcentral är den enda vårdcentralen inom Degerfors kommun. För oss står du alltid i centrum. Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. På vårdcentralen finns också barnmorska och BVC-sköterska. Våra sjukgymnaster har bred kompetens, bland annat inom neurologi. Här kan du även träffa kurator eller psykolog. Vi har även en beroendemottagning på vårdcentralen.

Lista dig hos Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Primärvården Box 1613
701 16 Örebro
Kommun

Örebro

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Örebro

• Hälsocentralen på Hestra Per Widén Det bästa med Hestra, förutom skogen, är Hälsocentralen! Även om ni flyttat. - Ingrid Boström
    • Folktandvården Lidingö super trevlig och duktig personal. jätte bra jobb, och inte dömande som man kan vara orolig för. ångrar inte en sekund jag skrev in mig hä... - Jesper
    • Olaus Petri vårdcentral Doktorerna är dåliga på lämna utlovade resultat på prover och dåliga på ringa om man vill få tag på dem när det gäller viktigt medicin - Anders peterson
    • Backa Läkarhus Absolut en av de bättre mottagningar jag besökt. Trevlig personal. Tycker dock att väntetiden är alltför lång om man vill träffa samma läkar... - Ulla-May Berndtsson
    • Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina