Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Örebro

Pilgårdens vårdcentral är den enda vårdcentralen inom Degerfors kommun. För oss står du alltid i centrum. Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. På vårdcentralen finns också barnmorska och BVC-sköterska. Våra sjukgymnaster har bred kompetens, bland annat inom neurologi. Här kan du även träffa kurator eller psykolog. Vi har även en beroendemottagning på vårdcentralen.

Lista dig hos Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Telefon 0586 - 488 01 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 32
Pilgatan 2, 693 22 Degerfors - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 17:00

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars
    • Hemsjukvård-Mobilen Huddinge 2 av de finaste personerna jag någonsin mött, Susanne och Elisabeth är 2 otroligt kompetenta och rogivande proffsiga ssk:or! Oändligt tacksa... - Johanna