Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Örebro

Pilgårdens vårdcentral är den enda vårdcentralen inom Degerfors kommun. För oss står du alltid i centrum. Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. På vårdcentralen finns också barnmorska och BVC-sköterska. Våra sjukgymnaster har bred kompetens, bland annat inom neurologi. Här kan du även träffa kurator eller psykolog. Vi har även en beroendemottagning på vårdcentralen.

Lista dig hos Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Telefon 0586 - 488 01 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 32
Pilgatan 2, 693 22 Degerfors - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 17:00

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt