Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Örebro

Pilgårdens vårdcentral är den enda vårdcentralen inom Degerfors kommun. För oss står du alltid i centrum. Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. På vårdcentralen finns också barnmorska och BVC-sköterska. Våra sjukgymnaster har bred kompetens, bland annat inom neurologi. Här kan du även träffa kurator eller psykolog. Vi har även en beroendemottagning på vårdcentralen.

Lista dig hos Pilgårdens vårdcentral, Degerfors

Telefon 0586 - 488 01 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 32
Pilgatan 2, 693 22 Degerfors - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 17:00

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Elisabeth Fahgéns Tandläkeri AB Är helt fantastisk med rädda barn och vuxna. Bästa tandläkaren någonsin. - Linda
    • Kvinnokliniken US Allt är mycket bra, det var lätt att hitta Er.... - Azra Tufekcic
    • HIA Ett STORT tack till er alla! Kristin - Kristin Skarsäter
    • Denteam Jag kan varmt rekommendera er, Jag ringde klockan 11 på kvällen en fredag och ni svarade, fick tid direkt på morgonen ( jag kunde inte ta mi... - Mattias
    • Skara sjukgymnastik Karin Bergström Utan Karin skulle jag inte stå och gå med mina ben. Hon är SUPERBRA!!!! - Marianne Ahnström