Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

Örebro

Vårdcentralen är fördelad på två mottagningar, Sköndal på Lindesbergs lasarett och Bägaren i centrum. Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. Hos oss finns också barnmorskor och BVC-sköterskor. Våra sjukgymnaster har bred kompetens inom olika områden. Här finns också en kuratorsmottagning.

Lista dig hos Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

Telefon 0581 - 851 00 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 33
Bytesgatan 1, Lindesberg - visa på karta
  • Måndag 08:00 - 17:00 Bägaren
  • Måndag 08:00 - 19:00 Sköndal
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 17:00

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Lindesberg

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda