Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

Örebro

Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. Hos oss finns också barnmorskor och BVC-sköterskor. Våra sjukgymnaster har bred kompetens inom olika områden. Här finns också en kuratorsmottagning.

Lista dig hos Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

Telefon 0581 - 851 00 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 33
Bytesgatan 1, Lindesberg - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Lindesberg

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Sokolova Gynkliniken Kan verkligen rekommendera denna klinik! Fint bemötande både i tele, reception och av gynekologen. Mkt kompetent och omtänksam är hon! - Emma H
    • Barnmorskemottagningen Mammaproffsen Alby vilken bra service och trevlig barnmorska jag fick. förlossnignen gick bra. tack för föräldrautbildning och goda råd!!! <3 - Lisa
    • Sokolova Gynkliniken Fantastisk service och mottagande. Såg till hela människan och fick hjälp mer flera problem. - Liss ekwurtzel
    • Tandläkare Mikael Alexandersson Toppen bemötande och väl utfört arbete! - Maria
    • Sokolova Gynkliniken Efter första besöket hos Sokolova släpptes all nervositet jag tidigare haft för dessa "besök"! Liudmila är helt fantastisk. Hon ger tydliga ... - Mikaela