Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

Örebro

Vårdcentralen är fördelad på två mottagningar, Sköndal på Lindesbergs lasarett och Bägaren i centrum. Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. Hos oss finns också barnmorskor och BVC-sköterskor. Våra sjukgymnaster har bred kompetens inom olika områden. Här finns också en kuratorsmottagning.

Lista dig hos Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

Telefon 0581 - 851 00 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 33
Bytesgatan 1, Lindesberg - visa på karta
  • Måndag 08:00 - 17:00 Bägaren
  • Måndag 08:00 - 19:00 Sköndal
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 17:00

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Lindesberg

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz