Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

Örebro

Vårdcentralen är fördelad på två mottagningar, Sköndal på Lindesbergs lasarett och Bägaren i centrum. Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet tar de biomedicinska analytikerna hand om dina prover. Hos oss finns också barnmorskor och BVC-sköterskor. Våra sjukgymnaster har bred kompetens inom olika områden. Här finns också en kuratorsmottagning.

Lista dig hos Lindesbergs vårdcentral, Lindesberg

701 16 Örebro
Kommun

Örebro

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Lindesberg

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson