Hönö Vårdcentral, Hönö

Öckerö

Hönö Vårdcentral är öppen för alla. Det är enkelt att ta kontakt med oss när du inte mår bra eller om du har frågor om hälsa och sjukvård.
Vi erbjuder: Allmänläkarmottagning - Vaccination -Jourmottagning läkare - Distriktssköterskemottagning - Diabetessköterska - BVC - Psykologmottagning - KOL- & Astmamottagning - Hälsoundersökningar - Provtagning

Lista dig hos Hönö Vårdcentral, Hönö

Telefon 031 - 712 76 60
Minkebergsvägen 3 A, 475 40, Hönö - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 17:00
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 19:00
Drop-in
  • Onsdag - Torsdag 17:00 - 19:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Följ skyltning "Vårdcentral" från Pinans färjeläge.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Öckerö

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt