Hönö Vårdcentral, Hönö

Öckerö

Hönö Vårdcentral är öppen för alla. Det är enkelt att ta kontakt med oss när du inte mår bra eller om du har frågor om hälsa och sjukvård.
Vi erbjuder: Allmänläkarmottagning - Vaccination -Jourmottagning läkare - Distriktssköterskemottagning - Diabetessköterska - BVC - Psykologmottagning - KOL- & Astmamottagning - Hälsoundersökningar - Provtagning

Lista dig hos Hönö Vårdcentral, Hönö

Telefon 031 - 712 76 60
Minkebergsvägen 3 A, 475 40, Hönö - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 17:00
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 19:00
Drop-in
  • Onsdag - Torsdag 17:00 - 19:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Följ skyltning "Vårdcentral" från Pinans färjeläge.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Öckerö

• Vårdcentralen Kil Hej. Som nyinflyttad måste jag berömma vårdcentralen för snabba åtgärder när jag fick halsfluss, halsprovet gick bra när jag höll i tungan. ... - kjell-åke
    • LAH Det teamet jag har fått runt mig ang LAH Finspång helt underbara, jag trivs med dessa människor och dom gör ett toppen jobb. Vill också inkl... - Lars Persson
    • Tandläkare Claes Gustafsson Har haft Claes Gustavsson som tandläkare sedan jag var 18 år är nu 49 år så han är ganska bra ..... Han är kanon helt enkelt ! Kan verklige... - Michael Ek
    • Tandläkare Andreas Holmlund Professionellt och vänligt bemötande! - Anita Stenvall
    • Ja Sin Medical Care Hudmottagning Mycket trevlig personal och en otroligt duktig läkare, det märks at han kan och vet mycket om hudsjukdomar. - Sylvia