Hönö Vårdcentral, Hönö

Öckerö

Hönö Vårdcentral är öppen för alla. Det är enkelt att ta kontakt med oss när du inte mår bra eller om du har frågor om hälsa och sjukvård.
Vi erbjuder: Allmänläkarmottagning - Vaccination -Jourmottagning läkare - Distriktssköterskemottagning - Diabetessköterska - BVC - Psykologmottagning - KOL- & Astmamottagning - Hälsoundersökningar - Provtagning

Lista dig hos Hönö Vårdcentral, Hönö

Drop-in
  • Fredag 17:00 - 19:00 Jämna veckor
  • Lördag 09:00 - 11:00 Jämna veckor
  • Söndag 09:00 - 11:00 Jämna veckor

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Följ skyltning "Vårdcentral" från Pinans färjeläge.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Öckerö

• H2O Hälsa Humor Ork Idag fick jag verkligen känna på vad bra lagarbete är på H2O sjukgymnastik. Två duktiga sjukgymnaster undersökte och behandlade min rygg. He... - Caisa-Lena Nilsson
    • PRIMA Vuxenpsykiatri Åkersberga Undebar läkare riina miller och psykolog gustav så trevlig och proffsig - anita berger
    • Fiternik Roman Det är bästa läkare som jag har träffat i mitt liv !!Rekomenderar till alla som behöver hjälp - Malgorzata pruszynska
    • Hjälpmedelsservice Skaraborg Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp. - Tage Nordkvist
    • Naprapat Mats Emilson Otroligt skicklig på sitt yrke och sprider en väldigt härlig energi kring sig. Tack vare Mats är jag nu tillbaka som löpcoach efter att ha d... - Kalle