Hönö Vårdcentral, Hönö

Öckerö

Hönö Vårdcentral är öppen för alla. Det är enkelt att ta kontakt med oss när du inte mår bra eller om du har frågor om hälsa och sjukvård.
Vi erbjuder: Allmänläkarmottagning - Vaccination -Jourmottagning läkare - Distriktssköterskemottagning - Diabetessköterska - BVC - Psykologmottagning - KOL- & Astmamottagning - Hälsoundersökningar - Provtagning

Lista dig hos Hönö Vårdcentral, Hönö

Drop-in
  • Fredag 17:00 - 19:00 Jämna veckor
  • Lördag 09:00 - 11:00 Jämna veckor
  • Söndag 09:00 - 11:00 Jämna veckor

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Följ skyltning "Vårdcentral" från Pinans färjeläge.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Öckerö

• Psykiatrisk avdelning E Länssjukhuset Ryhov Bästa stället!!underbar personal (ja,nån kunde vara lite snörpig o humorbefriad) men aldrig otrevliga eller korta i tonen.Bad man om något,e... - marina olenius
    • Öron- näs- halsmottagning SkaS Skövde Alltid kännt oss superbra behandlade på denna avdelning! - lisen Eriksson
    • Rentand Sanela är jätte duktig och försiktig! Super när man tycker att det är lite obehagligt att ha någon som jobbar i munnen. - Sandra
    • Rentand Jag fick snabbt tid som passade mina behöv, på plats var jag professionellt omhändertagen. Behandlingen gick jätte bra och jag fick under be... - Sandra
    • Physiotherapy Stockholm Jag har gått hos Anna Magnusson Sogell i flera år och hon har hjälpt mig med att få min kropp i balans på en rad olika sätt. Genom exempelvi... - Karin Aspe