Hönö Vårdcentral, Hönö

Öckerö

Hönö Vårdcentral är öppen för alla. Det är enkelt att ta kontakt med oss när du inte mår bra eller om du har frågor om hälsa och sjukvård.
På vårdcentralen erbjuder vi specialister i allmänmedicin samt barnläkare.

Här finns även sjuksköterskor med specialistkompetens inom Astma/KOL, BVC, Diabetes, Distriktssköterskemottagning, Rehabkoordinator, Vaccinationmottagning, Hälsoundersökning samt provtagning.

Enheten har psykolog samt fotvårdsspecialist.

Barnavårdscentralens uppgift är att stödja dig som förälder i allt vad föräldraskapet innebär och möjliggöra en god utveckling vad gäller hälsa och trygghet hos ditt barn.

Lista dig hos Hönö Vårdcentral, Hönö

Telefon 031 - 712 76 60
Minkebergsvägen 3 A, 475 40, Hönö - visa på karta

• Måndag 08:00 - 17:00 Helgfria vardgar

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Följ skyltning "Vårdcentral" från Pinans färjeläge.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Öckerö

• Anita Hagstad Lugn och fin, kändes tryggt - Erika
    • Vuxenhabilitering Huddinge Fantastisk,stöd och hjälp! - JuanRodrigo Torres Sandoval
    • M-dental Bästa tandläkare/tandhygienist jag haft känner mig trygg hos dem så kunniga och måna om patientens bästa och gör inga behandlingar i onödan.... - Susanna Welander
    • Dr. Bemerre jag kände mig mkt trygg med Dr bemerre. så mjuk och fin på handen och mkt nogrann . kan på riktigt rekomendera Dr.Bemerre / jasmine - Jasmine Fritz
    • Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren