Var med i communityn för tillgängligare vård

Vårdgivare och patienter lägger alltför mycket onödig tid på admin. Vi tror att en digital bokningstjänst bäst kan matcha patientens efterfrågan med era vårdtjänster. Vill du vara med på resan att göra vården mer tillgänglig?

Fyll intresseanmälan så berättar vi hur det fungerar.

Hitta mer information för just ditt vårdområde:

Det här får du när du är med på Vården.se

• En unik sida på Vården.se med bilder, SEO-anpassade behandlingstexter.
  • En automatisk koppling till din digitala tidsbokning via ditt journal- och bokningssystem.
  • Öka din digitala synlighet
  • Möjligheten att fylla sena avbokningar med nya patienter.

Vi har integrationer med de flesta journal- och bokningssystem vilket gör att patienter enkelt kan hitta och boka lediga tider direkt i er tidbok.

Var där när behovet uppstår

Över 60 % av patienterna gör sin bokning utanför ordinarie arbetstid (08-17), oftast på kvällen eller helgen. Öka er digitala synlighet och var bokningsbar när patenten vill boka. Vården.se är alltid öppet!

Mer tid för vård mindre tid för administration

Med digital bokning kan vårdutbildad personal lägga mindre tid på att svara i telefon. Minska administrationen och öka er digitala närvaro genom en unik presentation med era behandlingar.

Vården.se är Sveriges digitala bokningstjänst för legitimerad vård. Varje månad matchas 600 000 besök med 18 000 legitimerade vårdgivare. Tillsammans kan vi öka tillgängligheten och göra det snabbare för patienter att hitta rätt vård.

Senast uppdaterad: 12 maj 2022