Allmän undersökning hos Tandläkarna Graf i Stockholm

Allmän undersökning

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Om det visar sig att du har några problem som behöver åtgärdas, till exempel ett hål så kommer vi tillsammans fram till hur och när det skall åtgärdas.

Informationen uppdaterades 21 mars 2017 av Vården.se

Om Tandläkarna Graf

Tandläkarna Graf driver en modern tandläkarpraktik belägen i centrala Stockholm. Här erbjuder vi alla former av tandvård, exempelvis vita lagningar, porslinskronor, skalfasader och keramiska broar. Vi utför även lättare estetisk tandreglering med Inman Aligner.

Vi har över femton års erfarenhet av implantatbehandlingar, där vi tar hand om allt från undersökning till färdigt jobb. Vi kan även erbjuda narkos och hjälper personer med tandvårdsrädsla.

På vår praktik arbetar vi för att tillgodose högt ställda krav på professionell verksamhet och tandvård. Vi använder alla moderna behandlingsformer och vidareutbildar oss kontinuerligt.

Våra patienter erbjuds ett skriftligt kostnadsförslag innan vi sätter igång med behandlingen. Vi kan även erbjuda ett förmånligt kreditupplägg i samarbete med Vasa kredit.

Tandläkarna Graf kan tillämpa specialistkompetens

Vid behov av specialistkompetens kan vi vända oss till vårt stora kontaktnät av erfarna specialister som vi har ett nära samarbete med. Stefan Graf arbetar även deltid på en specialistklinik.

Vi är Qulan-certifierade

Vi är certifierade enligt Qulan - ett kvalitetssäkringssystem för tandvården som hjälper oss att behålla och utveckla en hög standard inom områdena kvalitet, patientsäkerhet, miljö och trivsel.

Tandläkarna Graf är är certifierade enligt Qulan.

Välkommen som patient hos Tandläkarna Graf!

Informationen uppdaterades 21 mars 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkarna Graf

Allmän undersökning hos Tandläkarna Graf i Stockholm

Kronor hos Tandläkarna Graf i Stockholm

Tandkronan är den synliga delen av tanden som täcker tandroten. Dina kronor kan av olika anledningar skadas. Det kan till exempel röra sig o...

Snark- och bettskena hos Tandläkarna Graf i Stockholm

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att...

Tandblekning hos Tandläkarna Graf i Stockholm

Tandimplantat hos Tandläkarna Graf i Stockholm

Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat använder man sig av för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titan...

Stefan Graf

Stefan Graf

Leg. Tandläkare

Stefan har varit verksam som tandläkare sedan 1988 och arbetat med implantat sedan 1990. Han har även han gått ett flertal vidareutbildningar inom röntgen, kirurgi, protetik och implantat. Därutöver har han gått kursen inom öron, näsa, hals och onkologi för läkare.

Ingrid Graf

Ingrid Graf

Leg Tandläkare

Ingrid har arbetat som tandläkare sedan 1989 och utför all form av tandvård. Hon är extra intresserad av estetisk tandvård och har stor erfarenhet av att hjälpa patienter med tandvårdsrädsla.

Anneli Tengedal

Anneli Tengedal

Tandsköterska

Anneli är profylaxsköterska och tar hand om tandblekning samt sköter sedvanlig förebyggande tandvård, såsom tandrengöring och puts. Hon gör även mjuka bettskenor.

Karta - Sveavägen 45